T-Mobile[Orange] 0906 --> Service tijdelijk geblokkeerd

Dit topic gaat de verkeerde kant op, het onderwerp is hier niet gewenst.

Topic closed.

› reageer

Als ik met mijn orange 32,50 een 0906 nummer draai krijg ik melding dat service tijdelijk is uitgezet en dat ik klantenservice moet bellen.
Ik heb geen blokkades ingesteld en kan bv de rabofoon wel gewoon bellen.
Iemand bekend met reden van deze blokkade?

› reageer

Waarchijnlijk vinden ze bij Orange de Rabofoon (0900) belangrijker dan sexnummers (0906)>.

› reageer

Bij het betreffende 0906 nummer dat ik wil bellen krijg je volgens mij geen sex...als dit wel zo is,is het helemaal een mooi nummer

› reageer

Nee je hebt gelijk, 0906 staat in het algemeen voor 'amusementsnummers', maar aangezien ook sex daaronder valt (volgens de telecomoperators) en ik zo tegen twaalven bij SBS alleen maar 0906-sexnummers voorbij zie komen, heb ik niet de indruk dat er veel andere 0906-lijnen zijn dan sexlijnen.

› reageer

Ook mijn provider UPC Mobile heeft voor mij besloten dat het bellen van 0906-nummers niet goed voor mij is . Voel me eigenlijk hierdoor wel erg beknot in mijn vrijheid te bellen met wie ik wil .
Zijn er nog meer providers die deze geweldige policy volgen ?

› reageer

volgens mij is 0900 service/informatie, 0909 amusement (belspelletjes enzo) en 0906 erotisch amusement (sex).

Veel prepaid aanbieders blokkeren 090x nummers. Maar meestal kan die blokkade er gewoon af, even met de klantenservice bellen dus.

› reageer

ik denk dat ze een bepaald 0906 nummer uitschakelen gaat nl om een nummer waar ik hier niet over mag praten
Net met klantenservice gebeld en zag geen blokkades...vroeg me om telefoon uit te zetten en over kwartier nog eens te proberen dus we zullen zien

› reageer

Had ik ook met een bepaald 0906-nummer, toen maar een ander 0906-nummer gebeld! Dat werkte prima ...

› reageer

@ 123456

welk nummer heb jij toen gebeld?

› reageer

net nogmaals geprobeerd en nummer is nog steeds geblokkeerd...mmm ben ook wel benieuwd naar een ander nummer

› reageer

Dit topic gaat de verkeerde kant op, het onderwerp is hier niet gewenst.

Topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.