Ik zie de koppen al: "Wanbetalend Nederland schuwt Orange"
Maar dan moeten ze ook de TPG Post schuwen. Die incassobureaus zijn bekend met aangetekende brieven
Orange heeft haar voicemail voorzien van nieuwe functies, met name voor de beller die het bericht achterlaat. Die beller kan het bericht bijvoorbeeld verwijderen of als urgent aanduiden.
Orange heeft haar voicemaildienst uitgebreid. Wie een bericht inspreekt op een mobieltje van een Orange-klant krijgt extra opties. Voorheen kreeg de beller voor het inspreken van een voicemailbericht alleen een piep te horen. Nu krijgt deze de volgende melding: "Wanneer u klaar bent met inspreken van de boodschap, toets 1 voor meer opties". In totaal zijn er vier nieuwe opties toegevoegd. Drie daarvan zijn beschikbaar voor iedereen en één optie is alleen beschikbaar voor Orange klanten.
De beller kan het ingesproken bericht weer verwijderen, en desgewenst direct opnieuw inspreken. Orange heeft de inspreektijd verdubbeld van 150 naar 300 seconden, maar wie daar nog steeds niet genoeg aan heeft, kan na het eerste bericht een tweede bericht toevoegen zonder opnieuw te bellen. Met de derde optie is een bericht als urgent aan te duiden. De ontvanger krijgt dit bericht dan als eerste te horen bij het afluisteren van zijn voicemail.
Kopie bericht bewaren
De laatste nieuwe optie is voorbehouden aan klanten van Orange. Wie zelf klant is bij Orange en naar een Orange-mobieltje belt, kan kiezen om een kopie van het ingesproken bericht naar de eigen voicemail te sturen. Zo weet u precies wat u heeft gezegd. Om al deze berichten te bewaren is overigens ook de opslagcapaciteit van de voicemail uitgebreid van 20 berichten naar 40 berichten.
Bron: TelecomWereld
Ik weet niet of ik het zou gebruiken, maar het is geen overbodige luxe. Mij benieuwd of en wanneer andere providers volgen.
Urgentie meegeven. Vaak blijkt dat voicemails die men urgent vindt, door de luisteraar als totaal niet urgent beoordeelt worden
Heeft de klant zelf eigenlijk nog wat te zeggen over dat als eerste afspelen van die urgente berichten? En wat als straks iedereen zijn eigen bericht dermate belangrijk acht om het als urgent aan te merken, krijgen we dan urgentie in gradaties?
Vaak blijkt dat voicemails die men urgent vindt, door de luisteraar als totaal niet urgent beoordeelt worden
Bij email kun je er tenminste nog zélf voor kiezen om al die zogenaamd 'urgente' berichten als laatste te lezen
Die optie kopie bewaren is wel handig als iemand claimt niet bekend had kunnen zijn met iets. Zo kan je zelf bewijzen dat je de persoon in kwestie op de hoogte hebt gesteld. Ideaal voor incasso bedrijven die te maken krijgen met mensen die hun telefoon niet meer op willen nemen.
Maar dan moeten ze ook de TPG Post schuwen. Die incassobureaus zijn bekend met aangetekende brieven