[Nokia N70] lifeblog op nokia n70

Pocket Internet Totaal, voor 10,- onbeperkt online met je tel. via gprs en UMTS bij T-Mobile

› reageer

maakt er iemand gebruik van nokia lifeblog op de n70 ?

Ik begreep van de nokia site dat n70 gebruikers gratis een versie van lifeblog krijgen, en dus geen 29,95 hoeven te betalen om de software te ativeren.

ik weet dat lifeblog gewoon te gebruiken is,. maar je kan er dan maar maximaal 500 foto's inzetten.

› reageer

niemand een idee ?

› reageer

Zeg zou je niet eerst eens zelf zoeken?

HIER
Daarna kiezen voor Owner's studio.
En registreren maar....
Ontvangst van serial niet gewaarborgd.

› reageer

bedankt,. maar op die plek kan je alleen maar je nokia n90 registreren.
en ik heb dus een nokia n70

› reageer

Ik begreep van de nokia site dat n70 gebruikers gratis een versie van lifeblog krijgen, en dus geen 29,95 hoeven te betalen om de software te ativeren.

ik weet dat lifeblog gewoon te gebruiken is,. maar je kan er dan maar maximaal 500 foto's inzetten.

Gepost door wesleybakker op 18/02/2006 22:35
niemand een idee ?

Modbreak:
De vraag is: maakt er iemand gebruik van nokia lifeblog op de n70 ?

Nee, de vraag was of iemand lifeblog gebruikt zonder €29,95 te betalen voor de registratie. Daar heb ik de link voor gegeven om gratis de serial te krijgen!

Misschien het bericht eerst goed lezen voordat je een modbreak geeft?

› reageer

inderdaad,. de samenvatting van mijn vraag klopt niet.

lifeblog is gemaakt voor de nokia n series,.. en dus ook voor de n70.
maar mijn vraag is dus of iemand lifeblog gebruikt zonder €29,95 te betalen voor de registratie. Dat staat namelijk op de site van nokia. dat n70 gebruikers geen registratie kosten hoeven te betalen.

@MTT ik heb je link gebruikt, maar zoals ik al schreef kunnen alleen n90 (NEGENTIG) gebruikers zich daar gratis aanmelden.
Als ik het serienummer van mijn n70 (zeventig) daar in voer,. dan geeft de nokia site aan dat ik een verkeerd serienummer gebruik.

Dus is mijn vraag nog steeds kort en bondig:

Hoe kom ik aan de gratis registratiecode voor de nokia n70 ?

› reageer

Zeer vreemd. Ik heb de N70 wel kunnen registreren. Hij gaf zelfs aan dat ik geregistreerd ben, alleen de serial van lifeblog laat ff op zich wachten. Dus toen nog maar een keer alles ingevuld. Gaf weer melding dat ik geregistreerd ben, maar nog steeds geen serial. Je moet natuurlijk wel de N70 kiezen bij het registreren en geen N90.
Er staat duidelijk op de website dat je gratis de serial krijgt bij een N70.
Misschien duurt het ff voordat je hem krijgt. Ik weet het ook niet. Anders maar ff de Nokia care line bellen.

› reageer

bij die link die jij hebt gegeven,. kom ik automatisch op de aanmeldpagina voor de n90. hoe kan ik dat wijzigen ?

› reageer

Door links in het scherm op de afbeelding N70 te klikken
De N90 en de N70 staan onder elkaar (iig wel bij mij

Stap 1: kies Owner's studio
Stap 2: klik op N70 links in het scherm
Stap 3: rechts in het scherm kan je registreren
Stap 4: mag je zelf verzinnen want als je het nu nog niet snapt.....

@MTT: moet ik even aan mijn broer (want hij is de eigenaar ) vragen of hij die al aan heeft gevraagd of dat hij eerst de TRY version heeft geprobeerd

› reageer

Je moet sommige mensen werkelijk alles voorkauwen.
Volg de aanwijzingen die ik gegeven heb, klik op register today rechts boven. Je komt dan op de pagina Device details en kies de N70 bij select model en vervolg de registratie.

@ciao> Heb jij wel de serial ontvangen en hoe lang duurde dat?

› reageer

na de software update, staat lifeblog niet meer op me N70, en op deze link: http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,71751,00.html kan je m nog niet downloaden, jullie een andere optie op gsmhacks is er ook geen software voor te vinden..
Is het enige wat ik kan doen afwachten tot de update wel mogelijk wordt op die site??

› reageer

Net even geregistreerd, link staat een stuk hierboven. Niet kiezen voor Europa - Nederland, maar voor Europa - Europa en dan aanwijzingen (links) hierboven volgen.

Thanks for registering your Nokia Nseries device.
A confirmation email will be sent to you with your details and Lifeblog serial number.

Dus ff afwachten.

› reageer

ja, het is mij inmiddels ook gelukt,.
de fout lag idd door mijn keuze van europa,. Nederland.

maar je moet dus kiezen voor europa,. europa.

› reageer

Sinds gister heb ik PIT, en heb hem via me tel. kunnen downloaden.. maar bedankt voor jullie hulp..

› reageer

Ik heb opnieuw geregistreerd, gewoon NL gekozen en kreeg enkele minuten later de access key per email.

› reageer

@ Neut:

Wat bedoel je met PIT? Wat is dit voor iets?
Gewoon nieuwsgierig, misschien kan ik dit ook op mijn n70 pletten...

Thanx!

› reageer

Pocket Internet Totaal, voor 10,- onbeperkt online met je tel. via gprs en UMTS bij T-Mobile

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.