[Qtek 8100] TomTom 5 en Royaltek GPS

1.Zorg dat er geen andere toestellen Pairen met de gps
2.staan de compoorten in het menu BT serialportsetup wel aangevinkt?
3.staat bluetooth op identificeerbaar en aan?
4.staatinkomende stralen aangevinkt in het"verzenden "menu?
5.laat je telefoon de gps zoeken en stel deze in.
werkt het nog niet verbind dan je smartphone met de pc en verwijder de snelkoppeling in : storage-windows-startmenu en start je telefoon opnieuw op.Sluit je telefoon opnieuw aan en maak een snelkoppeling van: storagecard-tomtom-tomtommobile.exe en zet deze weer neer in:storage-windows-startmenu en start je telefoon opnieuw op.
ontvangerVraag het eens op www.indeknelmetjetoestel.nl
Start tomtom dan menu wijzig voorkeuren-toon gps status-stel inselecteer ändere draadloze gps en dan even geduld(wel de gps ontvanger bij het raam leggen.

› reageer

Ik krijg op mijn Qtec 8100 met tom tom 5 niet de royaltek gps muis gekoppelt met tomtom maar ook een originele tomtom gps krijg ik niet gekoppelt die heetf het 1 x gedaan daarna nooit meer royaltek muis is in orde en mijn telefoon ziet hem ook dus dat is ook goed alleen zit de tomtom software gewoon geen GPS ook de winkel kreeg het niet voor elkaar 1 x deed perongeluk de originele tom tom muis het maar daarna ook niet meer wie heeft een oplossing of evt software die wel werkt.
Bvd Caretta

› reageer

Kijk even of je infrarood ontvangst uit staat. Dit heet iets van "inkomende stralen" of "beam".

› reageer

Heb ik al een naar gekeken maar kon niet vinden hoe ik dat moest uitzetten of aanzetten ook niet echt in het boekje

› reageer

Je kan ook een mailtje sturen voor support vanaf deze site als het tenminste een officieel NL toestel is

› reageer

Ik ken de 8100 niet goed maar volgens mij moet je een code intoetsen bij Bluetooth instellingen

› reageer

wat voor code bedoelt u de telefoon ziet de ontvanger wel maar de tomtom software ziet hem niet

› reageer

Ik heb zelf een MDA aangezien beide met Windows werken lijkt het mij dat de software elkaar niet zoveel ontlopen maar zeker weten doe ik het niet een andere oorzaak kan met TT te maken hebben welke versie heb je

› reageer

versie 5 en 5.2 beide geprobeerd.

› reageer

In het progamma van TT kan je kiezen uit verschillende ontvangers heb je dat al geprobeerd.

› reageer

1.Zorg dat er geen andere toestellen Pairen met de gps
2.staan de compoorten in het menu BT serialportsetup wel aangevinkt?
3.staat bluetooth op identificeerbaar en aan?
4.staatinkomende stralen aangevinkt in het"verzenden "menu?
5.laat je telefoon de gps zoeken en stel deze in.
werkt het nog niet verbind dan je smartphone met de pc en verwijder de snelkoppeling in : storage-windows-startmenu en start je telefoon opnieuw op.Sluit je telefoon opnieuw aan en maak een snelkoppeling van: storagecard-tomtom-tomtommobile.exe en zet deze weer neer in:storage-windows-startmenu en start je telefoon opnieuw op.
ontvangerVraag het eens op www.indeknelmetjetoestel.nl
Start tomtom dan menu wijzig voorkeuren-toon gps status-stel inselecteer ändere draadloze gps en dan even geduld(wel de gps ontvanger bij het raam leggen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.