[Motorola V550] Combinatie simkaart - telefoon werkt niet

Motorola geeft vaak problemen met bepaalde sim-kaarten, ik heb dat in mijn winkel meegemaakt met de V3 en een bepaalde serie Vodafonekaarten. Andere serie kaarten besteld, kaartjes gewisseld, toen werkte het gewoon.
Ik denk ook dat Vodafone niet meer zo happig zal zijn om service te bieden aan een klant die gelijk langs de unlock-boer is gerend. Veel fabrikanten en providers hanteren de regel dat als het toestel illegaal is unlocked, je de garantie kwijt bent.

› reageer

k heb sinds een paar dagen een motorola v550
na 1 gesprek gevoerd te hebben kan ik niet meer bellen
ik kan wel gebeld worden
ik heb meerdere sims in deze telefoon gedaan en daar kan allemaal mee gebeld worden
ik heb mijn sim in andere telefoons gedaan en daar kan ik ook mee bellen
maar de combinatie van mijn toestel met mijn simkaart werk dus niet
ben al in de telefoonwinkel geweest en heb contact opgenomen met orange maar het is voor iedereen een raadsel
wie weet wat er aan de hand kan zijn want niemand komt er uit _/-\o_
daarnaast wilde ik vragen of iemand weet hoe je rechts onder het vodafone life linkje weg kan halen

› reageer

Elk toestel heeft een apart subforum, ik heb hem daarom verplaatst. De titel heb ik ook wat verduidelijkt.

Het lijkt mij een foutje in het toestel. Iets dergelijks heb ik ook een keer gehad met een SE, is toen vervangen.

› reageer

De Motorola V550 is ook een specifiek Vodafone toestel... De V545 is voor Orange... Misschien wel een hip softwarematig truukje!

› reageer

misschien maar het is wel vreemd want de andere sims die ik erin heb gedaan en waar ik dus gewoon mee kon bellen waren ook van orange en telfort en t mobile
het is echt puur met mijn kaartje
morgen maar ff naar de vodafone winkel
kijken wat zij zeggen
hopelijk kennen zij het probleem wel

› reageer

Je unlocked hun toestel na een paar dagen en je denkt dat hun je gaan helpen om je Orange chip te gaan gebruiken in een toestel waarvan jij de Vodafone subsidie misbruikt hebt?

› reageer

ik heb t toestel overgenomen van iemand anders
het is dus geen spliksplinter nieuwe

› reageer

Misschien is het iets voor je om andere Vxxx software erop te zetten, dan ben je ook alle fouten en VF spul kwijt.
Ik had een V525 en heb er nu V600 software op staan.

Voor meer info en software downloads zie Motox.info

› reageer

Motorola geeft vaak problemen met bepaalde sim-kaarten, ik heb dat in mijn winkel meegemaakt met de V3 en een bepaalde serie Vodafonekaarten. Andere serie kaarten besteld, kaartjes gewisseld, toen werkte het gewoon.
Ik denk ook dat Vodafone niet meer zo happig zal zijn om service te bieden aan een klant die gelijk langs de unlock-boer is gerend. Veel fabrikanten en providers hanteren de regel dat als het toestel illegaal is unlocked, je de garantie kwijt bent.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.