Wat brengt de maand maart 2006?

Aangezien nu het "wat brengt April topic" is aangemaakt sluit ik dit topic van maart 2006. (dit om verwarring te voorkomen).

› reageer

Het laatste weekje van februari is aangebroken, en komt dus weer het traditionele topic uit de kast van "Wat brengt de volgende maand?"

Wie heeft er inside info?

Let op: het is puur de bedoeling dat er hier info gepost wordt over de provider acties en aanbiedingen van maart 2006. Speculaties en vragen over wat er komen gaat mogen hier niet gepost worden!

› reageer

Net bij debitel Shop de nieuwe folder gehaald (thema: Beter Bellen ) en zij geven een gratis Mr Handsfree Pro carkit bij een toestel+abonnement. Waarschijnlijk willen ze graag van die oude spullen af ... >
Voor de rest blijven de provideracties hetzelfde, de verkoper dacht dat de sim-only aanbiedingen wel minder aantrekkelijk gaan worden.

› reageer

Zo te zien zijn het aantal leuke aanbiedingen flink terug gelopen.

Ik denk dat de maant maart niet veel te bieden heeft, want anders had dat inmiddels wel duidelijk moeten zijn.

› reageer

In elk geval worden de supergoedkope sim-only aanbiedingen steeds minder goedkoop ... ik heb nog nergens een echt goedkope sim-only gezien zoals die er vorig jaar wel waren. De nadruk ligt toch weer op abonnementen met toestellen.

› reageer

Niet echt interessant maar deze maand bestaat de DA Liater actie uit de Nokia 1600 voor 43,90 euro (inclusief verzendkosten)

› reageer

Maandag 06-03-2006
Nieuw actie in de VCP

› reageer

@vcp: iets met abo's of prepaid?

› reageer

vcp =
vodafone ... ...?

› reageer

Vodafone City Point

› reageer

juist, is al laat zullen we maar zeggen

› reageer

@ciao: Heb je misschien een linkje van de DA/Liater aanbieding ? Of is 'ie nu nog niet te bestellen ? Op da.nl zie ik 'm namelijk niet staan maar ik heb wel interesse in een 1600 ...

› reageer

Ik heb nog geen link, de Nokia 1600 incl 10 euro btg, staat morgen (of vanavond al) pas op DA, omdat de aanbieding pas 6 maart ingaat.
Ook is hij telefonisch te bestellen via 0900-2022831 (15 ct p/m)

› reageer

Bij belnu een lockvrije d600 icm een 12 maanden flex 20.
Lijkt me prima aanbieding?

› reageer

Bij de Vodafone webshop en Citypoint nu een Siemens C72 voor 59 euro.
Verder nog niets bijzonders gezien.

› reageer

Bij GSMtrend.nl een cashback van €320 bij een KPN Allround abonnement. Als je deze downgrade, kom je op een bedrag van -€96

› reageer

Nokia N-Gage (orginele N-Gage) voor 155 Euro bij Goedkoopste.nu

Niet echt super goedkoop en niets vergeleken bij de QD actie van VF vorig jaar maar misschien toch leuk want het toestel is toch een symbian smartphone met mp3-speler, fm radio en bluetooth. Hij is wel erg lomp maar je hebt wel aardig wat mogelijkheden.

Ik hoop trouwens deze maand meer acties te zien met toestellen, dan met goedkope abbo's enzo. Tis toch veel leuks om weer eens wat nieuwe toesteltjes in huis te halen voor erbij.

› reageer

Bij GSMtrend is het altijd al zo geweest dat de aanbiedingen op de hoofdpagina staan. Deze verschillen met de normale prijzen cq cb. Dus als je echt specifiek gaat zoeken naar iets en het staat toevallig ook op de aanbiedingenpagina, ja dan heb je dat verschil. 'T is maar dat je het weet.

› reageer

@Albert: linkje DA

› reageer

Op de sinds vandaag vernieuwde T-mobile site staan 1 jaars topppers voor 12.5 p/m. Maar ik heb niet de indruk dat dit klopt want als je bestelt krijg je te zien dat het om een 2 jarig abo gaat.

edit: Zo, die medewerkers van T-mobile lezen wel goed mee
Ze hebben het meteen gewijzigd!

› reageer

op belnu.nl kan je bij een flex 20 1 jaar abbo de volgende toestellen krijgen: N70, v3i, D600 en de 6111. Wel heel netjes of ligt het aan mij?

› reageer

@josse: er staat 2 jarige abo hoor.

› reageer

http://shop.debitel.nl/kruidvat

› reageer

je hebt gelijk, excuus. 1 jaar flex20 was alleen bij de d600

› reageer

D600 is 1 jaar Flex 25, de simlockvrij E530 is 1 jaar Flex 20

› reageer

hmm, in de top5 staat de d600 wel als flex20 maar als je er op klikt kom je inderdaad bij de e530 aanbieding...

› reageer

de link uit de nieuwsbrief geeft wel de d600 icm flex 20 12 maanden ;-) http://www.belnu.nl/newsite/abonnementsite.php?abonnementnr1=768

› reageer

Is de belnu D600 simlock vrij?

› reageer

Lijkt wel... Bij de Nokia 6111 (€15/24mnd)staat er netjes zo'n sterretje bij, bij de D600 niks,noppes,nada....!

› reageer

@ciao: Thx. Inmiddels besteld ... afwachten maar ...

› reageer

U betaalt voor het abonnement € 147,00 per maand.
U krijgt van GSMtrack.nl de Siemens CF-62 Black helemaal gratis!
U krijgt van GSMtrack.nl de 24 maanden GRATIS Citroen C-1 helemaal gratis!

+ 16,50 verzendkostenn (wordt in een discrete verpakking geleverd )

› reageer

@ roppie en wimvdwater

Na 2 jaar tijd moet je de auto weer inleveren. Het is een soort lease basis. Zo iets staat ook op www.bcdoetinchem.nl Alleen betaal je 139 euro per maand. Er zitten veel te veel addertjes onder het gras.

› reageer

Over GSMTrack/Citroën C1 heb ik een aparte thread geopend

› reageer

Die D600 bij Belnu lijkt van Debitel te komen.
Links onderaan staat een tekstballonetje waar gewaarschuwd wordt dat je van Debitel al een bevestiging kan ontvangen terwijl je 't toestel nog niet hebt, omdat ze vertraging hebben.

› reageer

@dwizzy>> Nee, dat is nog van de vorige actie (Debitel Vodafone 22,50 icm gratis D600)

› reageer

Ik zie hem hier nog niet staan, maar dit heb ik gisteren afgesloten:

orange sim only 32,50 2 jaar + 50 % korting 2 jaar + gratis SE w800i

Volgens mij wel een lekkere aanbieding 2 jaar 16,25 betalen en voor 32,50 kunnen bellen/sms'en en dan nog een leuk gratis mobieltje erbij ook Overigens ook te bestellen met andere leuke mobieltjes.

› reageer

Ow ja ff vergeten

Bij de orange online shop afgesloten.

› reageer

Is de actie van belnu nu bij t-mobile flex 20 of flex 25, erg onduidelijk

› reageer

bij the phone house:
z320i + philips perfect draft bij hi30 2 jaar
6600+route 66 benelux bij 2jaar hi 15

› reageer

@Martijn 26. Die veranderen zowat elke dag de prijzen. Is nu 25 euro.
Kan iemand vertellen hoe die aanbieding van die E530 voor 4,95 per maand in mekaar zit bij belnu.nl?

› reageer

die aktie van belnu ziet er toch wel super uit? mijn zoon van 13 wil graag een mooi toestel maar belt niet veel dan zou dit toch super zijn of zitten er addertjes onder het gras? als een kenner tijd heeft kan iemand hiernaar kijken? Alvst bedankt

› reageer

@sannie: heb je het over de aktie van 4.95 of de T-mobile Flex actie?

› reageer

ik had het over de aktie van 4,95 met de samsung 5E30

gr sandra

› reageer

@frag
de samsung e530 is een ladyphone he

› reageer

oh echt waar???????? weet ik veel hihihi. Ik dacht nog leuk een blauw kleurtje hmmmmmmmm ik denk niet dat ik mn zoon dat aan kan doen een ladyphone.

› reageer

De actie van Belnu.nl is ingewikkeld. Eerste 6 maanden betaal je 20 euro, volgende maanden 25 euro. Gemiddeld dus 22,50. (D600 actie met T-Mobile Flex). Ik heb hem besteld weekje geleden. Nog niks ontvangen trouwens.

› reageer

klopt ni9et wat hier boven staat.
Ik had ff gebeld vanwege de verwarring ook bij mij.
Ze hadden commentaar gekregen van T Mobile over de Flex 20 aanbieding daarom staat op de site de Flex 25 12 maanden gratis met de Samsung D600.

Alleen de link van de nieuwsbrief LINK is toch echt een gewone Flex 20 12 maanden zonder entree of switch, alleen verzendkosten

› reageer

Er staat dus Flex 25 maar je krijgt hem voor Flex 20?? Of snap ik hem nu nog niet?

› reageer

zijn 2 verschillende aanbiedingen:
link 1
is de D600 gratis icm een 12 maanden T Mobile Flex 20

link 2
is de D600 gratis icm een 12 maanden T Mobile Flex 25

niets bijzonders dus gewoon 2 verschillende aanbiedingen, welke zal ik kiezen

› reageer

dus bij die Actie van debitel heb heb je voor 1 jaar de volgende kosten:

12 x 20 euro (flex 20) = 240 euro
1x 19.95 (verzendkosten) = 19.95
1x D600 = 0.00

totaalkosten voor 12 maanden flex 20 = 259.95

dit lijkt mij een super aanbieding als het klopt Kan dit trouwens ook als verlenging. Ik heb namelijk nu een t-mobile relax-40 abbo die deze maand afloopt. Dan wil ik graag dus hiervan gebruik maken (verlengen met toestel) maar kan dat ook? (dus verlengen van relax-400 naar flex 20 met dit toestel)...

› reageer

Ik heb ook een mailtje naar hun gestuurd en kreeg dit terug:

Geachte heer ten Berge,

Het kan met beide, alleen staat hij met de Flex 20 niet op onze sité

Hij kan via de link hieronder besteld worden

http://www.belnu.nl/newsite/abonnementsite.php?abonnementnr1=790

Met vriendelijke groeten,

Belnu

Hier staat niks vermeld over de €20 ipv €10 verzendkosten dus kom ik met jou rekensommetje zelfs uit op €250
Ps. Heb hem inmiddels bestelt

› reageer

maar moet dus ff weten of ik dit ook als 'verlenging' kan (want mijn relax-400 loopt deze maand af en die wil ik verlengen/verlagen naar deze flex-20 i.c.m telefoon)...... zal anders wel ff bellen

› reageer

Als je goed kijkt zie je dat er wel verschil zit tussen:

en
http://www.belnu.nl/newsite/abonnementsite.php?abonnementnr1=768

Bij de eerste zijn de verzendkosten wel 10 euro goedkoper maar krijg je per maand 40 smsjes minder...dat is in n jaar toch iets van 80 euro (als je per sms 0,18 rekent)

› reageer

Ik kijk en kijk..maar zie geen verschil tussen beide..
Wat zie ik over het hoofd?

› reageer

enige verschil dat ik zie bij die belnu/d600 actie is dat bij de een staat: Verzendkosten € 19,95 en bij de ander niks over verzendkosten (alleen in de voorwaarden eronder: Verzend- en verzekeringskosten € 9.95). Dus moeilijke keus lijkt dat me niet

› reageer

[sup]@marteltor: en het tweede verschil, zoals vennegoor terecht opmerkte, dat je bij deze 110, maar bij die andere 150 SMSjes gratis krijgt. Wordt de keus al weer wat moeilijker

@MaStar's vraag hieronder: Blijkbaar niet, maar als je even gebeld had, zoals je vanmorgen schreef, had je het nu wél geweten

Verder geldt die SMS-verdubbelingsbundel van 2,50 voor beide bovenstaande abonnementen, dus da's geen verschil [/sup]

› reageer

hebben sommige de D600 + abbo al ontvangen van belnu

› reageer

overigens; net gebeld.... die 'aanbieding' geldt dus niet als 'verlenging' .... grrr nu weet ik 't ook ff niet meer wat ik wil nemen

› reageer

Ik zag dat je overal gemiddeld 130 euro bij moet betalen dus dit lijkt mij een goede actie als je toch een Ipod nodig hebt. 2 jarig Flex 20 met gratis E770 en Ipod

dixons

› reageer

Ik heb mn D600. Heb hem uiteindelijk niet via belnu.nl gekocht maar via een locale telefoon winkel. Ik betaal nu 3x 11,25 en 9x 22,50. Het abonnement is een debitel/vodafone met 150 belminuten/smsjes. Ondanks dat het debitel is is het nog steeds zwaar goedkoop

› reageer

@ Vennegoor

Welke shop als ik vragen mag?

› reageer

Dat was Coens Trading. Zit in Bergeijk en Valkenswaard. Daar hebben ze regelmatig leuke aanbiedingen. De actie waar ik gebruik van heb gemaakt is nu wel afgelopen...

› reageer

Volgens mij is dat dezelfde vent als van GSMstunter.

› reageer

Heb net een mailtje van belnu.nl gekregen als goed is krijg ik mijn d600 morgen

› reageer

ja het is zeker een mooie aanbieding, jammer dat ik op dit moment vast zit aan t-mobile en deze aanbieding niet gebruikt kan worden om te verlengen

› reageer

is het niet bijna tijd voor "wat heeft de maand maart gebracht?"

› reageer

Ik ook Martijn

› reageer

Ik moet zeggen: ik vond het deze maand een nuttig topic. In plaats van allemaal losse aanbiedingstopics vond ik het wel OK dat de diverse opvallende aanbiedingen in dit topic gezet werden. Veel overzichtelijker en minder "vervuiling" van het forum.

› reageer

Alleen staan nu wel de reacties op de veschillende aanbiedingen door elkaar heen tussen alle aanbiedingen. Een beetje van "door de reacties de aanbiedingen niet meer zien"

[sup]misschien iets voor een apart reactietopic? [/sup]

› reageer

Heb me telefoon van belnu gister ontvangen werkt perfect,alleen zat er een factuur bij waar op stond dat de verzendkosten 19.95 zijn, maar bij de aanbieding die ik bestelt heb staat toch echt niks vermeld en dus is het gewoon 9.95 gelijk gister emailtje gestuurt, nog geen reactie ontvangen.....

› reageer

@martijn: heb je die actie van de D600 besteld? Je had er twee, een met 10 euro verzendkosten en eentje met 20.

› reageer

Er waren wat reacties over de actie bij belnu.nl - E530 - 4.95 euro.

Ik kan de actie zelf niet vinden dus neem aan dat hij er niet meer is??

› reageer

Ik had deze actie:

› reageer

Jahoor, gewoon onder BELNU.NL, wel een blauwe E530.

› reageer

Ik zag net bij de Simshop een gratis laptop en printer bij een Debitel Vodafone 27.50 abonnement.
Ik vind dat wel erg goedkoop of niet? http://www.simshop.nl/product_info.php?products_id=34899

› reageer

Die laptop wordt ook door Dell online aangeboden voor 499 euro. Dat is dan wel zonder printer. Misschien dat je met een leuke cashback actie ook wel zoiets kan kopen?

› reageer

Ik heb net belnu.nl gebeld en hun zeggen dat ik gewoon 19.95 moet betalen, omdat dat de normale aanbieding was en toen zei ik dat erbij de link die ik had niks stond over 10 euro extra verzendkosten.

Wat moet ik nou doen gewoon akkoord gaan, of schriftelijk contact opnemen?

› reageer

@martijn 26

Ik zou er zeker niet mee akkoord gaan. Ik zou de aanbieding uitprinten (bewijs indien ze de aanbieding van het internet halen/ wijzigen) En ze een e-mail sturen dat je het niet eens ben met de factuur. Omdat je met hen een overeenkomst ben aangegaan waarin het met ~E 10 verzendkosten zou worden verstuurd. Dan heb je het juridisch voldoende dichtgetimmerd. En kunnen zij er eigenlijk niet onderuit. Ze kunnen zich eventueel dan nog beroepen op zet-/drukfouten maar die vlieger gaat helaas niet op omdat deze aanbieding ook aannemelijk is omdat het hun standaard (Weet ik niet zeker maar zo ziet het eruit) verzendkosten zijn. En anders zou het verschil nog te klein zijn om zich daar op te beroepen.

Dit is les een consumentenrecht, het is aan hen om te bewijzen dat je op je jan-boeren-klompen kon aanvoelen dat de aanbieding niet klopte.

› reageer

Heb je geen printscreen bewaard waarop 9.95 stond?

› reageer

@ciao volgens mij staat dat er nu nog.. dus hij kan dat alsnog doen of ff printen.

› reageer

Heel raar, er zijn twee links: eentje met 10 euro verzendkosten en eentje met 20.

€ 10
€ 20

En jij hebt die van 10, dus zou er ook niet mee akkoord gaan.

[sub] sorry links inkorten lukt niet [/sub]

› reageer

Het lijkt me duidelijk dat belnu ff moet onderbouwen hoe ze aan die €10 extra verzendkosten komen die ze willen berekenen. Is dat bezorging binnen 5 uur ofzo? Ik zou aangenomen hebben dat juist die €19,95 een druk/zetfout is omdat onderaan staat:
Verzend- en verzekeringskosten € 9.95

› reageer

Is dit geen interessante aanbieding?

http://www.simshop.nl/product_info.php?products_id=34899

Ik had deze link ook op een ander forum geplaatst (laptop i.c.m. abo) maar daar werd niet op gereageerd. Op zich lijkt mij dit wel een goede aanbieding, of heb ik het fout?

Ik heb effe verder gekeken en op onderstaande site is ook deze aanbieding alleen hier krijg je geen printer er gratis bij

www.gsm.nl

Dus waarschijnlijk is het niet zo'n interessante aanbieding.

› reageer

Bij mij zat bij de levereing van de D600 actie van belnu een actie coupon voor extra korting met een link:
www.belnu.nl/samsungactie deze link komt uit bij de € 9.95 verzendkosten. Dit is dus een speciale "ik ben klant" actie denk ik.
maar de link staat hier goed dus moet geen probleem zijn om voor iedereen te bestellen

› reageer

@klaaspindakaas:

jouw link komt uit bij de gewone D600/E530 aanbieding voor 12 X 20 euro. Kan je nog eens kijken??

› reageer

Ik ging in op de discussie € 9.95 of € 19.95 verzendkosten bij de d600 met flex 20.
Ze hebben een speciale aanbieding gemaakt voor de d600 kopers met debitel (voucher in de verpakking) die linkt naar de € 9.95 verzendkosten combinatie. Vandaar dus de 2 verschillen volgens mij. De voordeligste staat nu dus ook gelinked

overigens bieden ze nu ook een vario met 1 jarig, is dit een voordelige actie?

› reageer

Aangezien nu het "wat brengt April topic" is aangemaakt sluit ik dit topic van maart 2006. (dit om verwarring te voorkomen).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.