[SonyEricsson K750i] Gmail-instellingen

Ik heb inderdaad pop 3 aanstaan. Ik ontvang mijm mail namelijk ook op MS Office.

Ik ben op de hoogte van "m.gmail" dat is leuk maar ik heb leuke functionaliteit op mijn mobieltje dat wil ik graag gebruiken. voordeel hiervan is dat de mailtjes worden opgeslagen op mijn inbox in mijn mobiel en ik niet hoef online te gaan om het nogmaals te bekijken.

Simyo wap instellingen.. das een goeie, ik ga er gelijk even naar kijken.

› reageer

Ik krijg konstant de melding "Kan de server niet vinden".

ik heb de volgende instellingen ingesteld:

verbinden via: kpn wap gsm
Protocol: POP3
Inkomende Server: pop.gmail.com
Inkomende Port: 995
codering: TLS/SSL
loginnaam: mijnemail@gmail.com
wachtwoord: mijnwachtwoord
uitgaande Server: smtp.gmail.com
uitgaande Port: 465
Email Adres: mijnemail@gmail.com
Download: Headers & text
Copy Outgoing: uit
Check Interval: uit

mijn phone provider is Simyo die via het Netwerk van KPN werkt. Deze ondersteunen geen GPRS . Echter kan ik via wanadoo free wel mijn wanadoo email ophalen en verzenden. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

› reageer

Je moet op de site van je gmailaccount ff aangeven dat dit een pop3 account is. Mits je dit nog niet gedaan hebt natuurlijk.

Edit : heb het ff opgezocht . Ga naar instellingen en dan naar doorsturen en pop.

› reageer

Titelfix

› reageer

Surf gewoon naar http://m.gmail.com met de wap browser.

› reageer

Je moet wel de Simyo-WAP-instellingen gebruiken om verbinding te kunnen leggen met de mailserver.

› reageer

Ik heb inderdaad pop 3 aanstaan. Ik ontvang mijm mail namelijk ook op MS Office.

Ik ben op de hoogte van "m.gmail" dat is leuk maar ik heb leuke functionaliteit op mijn mobieltje dat wil ik graag gebruiken. voordeel hiervan is dat de mailtjes worden opgeslagen op mijn inbox in mijn mobiel en ik niet hoef online te gaan om het nogmaals te bekijken.

Simyo wap instellingen.. das een goeie, ik ga er gelijk even naar kijken.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.