T-Mobile[Orange] Tarief GroepsSMS veranderd

Het verschil tussen afgeschaft en afschaffen is toch vrij groot..

En nu back on topic!

› reageer

Vandaag wilde ik een groepssms gaan versturen en wat schetst mijn verbazing, het tarief voor het sturen van 1 sms is van 0,06 naar 0,15cent gegaan. de andere tarieven zijn volgens mij ook omhoog gegaan.
Ik heb het voor de zekerheid nog even gecheckt op mijn factuur en ik heb in januari nog 0,06 cent betaald.

Weet iemand hier meer van?

› reageer

waarschijnlijk is de actie op groeps-sms te promoten afgelopen...

of het is een foutje op de site

› reageer

De vraag is of het een actie was, of dat dit gewoon een ordinaire tariefswijziging is! Ik maakte best veel gebruik van groepsSMS omdat het 10cent scheelt.

› reageer

Groeps SMS is altijd 0.15 geweest
tweede sms 0.30
derde sms 0.45
vierde tot vijftien smsjes 0.60
Helaas gaat dit niet samen met je smsvoorraad.
Maar wel uit je bundel.
via internet smsen is dus alleen goedkoper als je geen smsvoorraad heb en dus voor 0.22 smst

› reageer

Nee weet het bijna zeker dat 1 sms 6ct was! Ik heb het net nog gecheckt op mijn rekening, en ik heb geen SMS bundel.

› reageer

Waarschijnlijk was het dan een actie, zolang als ik het me kan herrinneren (4 jaar) is het al zo. Ik heb al een jaar een sms voorraad en ik maak er dus geen gebruik meer van..

› reageer

Het is/was echt 6 cent, kijk maar hier onder GroepsSMS. Wanneer dit niet meer zo is, dan heb je als gebruiker van deze dienst een reden om op te zeggen. Lijkt mij.

Edit: hier hebben ze het echter over 15 cent?

Gelijk maar even een screenshot gemaakt.

› reageer

Ik heb even met de KS gebeld, en het klopt.
de tarieven van 0.15 ed zijn van toepassing op de oude Prepaid tarieven.
Per 01/02/06 is er een wijziging geweest in de tarieven van de prepaid. Je kan je gratis laten omzetten bij de KS en dan zijn je gewone smsjes vanaf je mobiel ook 0.09. Note; smsjes naar het buitenland wordt dan 0.35 ipv 0.45.

Verder zie ik dat de free X2.50 wel de nieuwe (goedkope) tarieven hanteerd. De oude free X0.00 bundel zijn dus nog van de oude voorwaarden.

Laatste; is het geen rede tot opzeggen omdat het een "service" wijziging is en daar kan je geen rechten aan ontlenen....

› reageer

volgens mij is dat argument over een service wijziging niet geldig...day soort dingen zijnin het verleden toch ook al door orange gezegd?!

› reageer

en ook getorpedeerd door de Geschillencommissie!

› reageer

Ik had van de week ook al met de KS gebeld hierover. Ik heb een Free32,50. De jongeman vertelde me dat voor mij gewoon de nieuwe (dus lagere tarieven) gelden (0,06 etc) Vind het dan wel vreemd dat het op de site weer veranderd is in de oude prijzen.

› reageer

Er worden 2 tarieven naast elkaar gehanteerd:

Free 12,50/22,50/32,50/42,50/62,50/82,50:

1 persoon € 0,06
2 personen € 0,12
3 personen € 0,18
4 tot maximaal 15 personen € 0,24

Free 20/30/40/60/80 en Smart/Ready voor 3 januari 2005 geactiveerd:

1 persoon € 0,15
2 personen € 0,30
3 personen € 0,45
4 tot maximaal 15 personen € 0,60

Smart en Ready na 3 januari 2005 geactiveerd:

1 persoon € 0,09
2 personen € 0,18
3 personen € 0,27
4 tot maximaal 15 personen € 0,36

› reageer

Ik ben dus vanaf begin januari 2006 abonnee.

› reageer

@Hansarotti
Dan moet je even de KS bellen en een herberekening aanvragen. Wat je te veel betaald heb krijg je terug op je eerst volgende factuur.
Ik moet zeggen dat ze daar altijd vrij correct in zijn (mits je gelijk hebt).

› reageer

Leuk is dat: Groeps SMS van Orange gaat stoppen vanaf 27 juni.

Staat op hun website als je inlogd. Wel jammer want je kon een heleboel mensen een sms tegelijk sturen, of gewoon lekker snel typen op je computer ipv je telefoon.

› reageer

Klik!

› reageer

In die link gaat t over dat t goedkoper is. Niet dat t gaat stoppen vanaf 27 juni.

› reageer

Kijk dan ook even naar de datum er boven, dan zie je dat dit een eerdere wijziging is geweest waarbij de prijzen omlaag zijn gegaan. Hier kun je dus aan zien dat ze nu weer omhoog zijn gegaan met de tarieven voor GroepsSMS

› reageer

huh? Sorry maar ik begrijp je niet. Het enige dat ik wilde zeggen is dat Groeps sms via de website afgeschaft is

› reageer

Afgeschaft? Lees nou gewoon even:
GroepsSMS is vanaf 27 juni a.s. helaas niet meer beschikbaar.
-> Binnenkort niet meer beschikbaar is dus.

... Zal de warmte wel zijn..

› reageer

Haha ja haha idd maar wat is het verschil tussen afschaffen en niet meer beschikbaar zijn? haha. Ik laat t wel even bezinken dan

› reageer

Het verschil tussen afgeschaft en afschaffen is toch vrij groot..

En nu back on topic!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.