Red de prepaidbeller.nl , kies een ander dan Simyo..

nou hij heeft dus het laatst gemaakte smsje 150x verstuurd naar de eerste persoon uit mn tel. lijst...

150x hetzelfde smsje dus.. een aantal per minuut.

hoorde van vrienden dat sommigen van hen datzelfde smsje ook hebben gekregen van me en meerdere telefoontjes

Voor de duidelijkheid... hij is uit mn broekzak in de autostoel gevallen tussen zitting en rugleunig door terwijl ik nog in de auto zat.
kwam er pas achter toen tussen de smsjes door n maat terug wist te smssen dat ik m met vreemde smssjes zat te spammen

› reageer

(Wie kaatst moet de bal verwachten, even wat tegen-guerilla ;-)
(eerder geplaatst in news:nl.telecom )

Over de buitenreclame-affiches van simyo.nl zit nu een 'zogenaamde' actiegroep sticker, van www.reddeprepaidbeller.nl / stop simyo.nl (zie voor een foto onderaan op http://www.reddeprepaidbeller.nl/nieuws.asp )

Dat is wel een ongelooflijk doorzichtige methode om simyo meer onder de aandacht te brengen. Die hele site staat bol van de voordelen en het succes van simyo. In plaats van dergelijke suffe mis-marketing kan simyo beter zorgen dat ze weer goedkoper zijn dan de anderen. Via bijv. http://www.bellen.com/mobiel_overzicht/mobiel_tabel_prepaid.asp?taal=nl&land=nl zijn er wel aanbieders te vinden met goedkopere prepaid tarieven ;-)
Van ene merk prepaid overstappen op andere merk prepaid kan soms zelfs met nummerbehoud.

Nog meer zaken waarmee ze out of touch met reality zijn:
- Je kunt een zwart polsbandje bestellen. Maar die kleur wordt al gebruikt voor een ander -nobeler- doel, rouw om overleden dierbare http://www.dood.nl/showit.php3?cid=560 En de combi zwart met geel is al in gebruik bij vh het Vlaams Blok.
Overigens worden de polsbandjes ook ingezet als codes in het uitgaanscircuit http://www.dutchcowboys.nl/advertising/4255 en http://www.telegraaf.nl/prive/article20928891.ece (een uitgebreider krantenartikel met meer kleurcodes kan ik niet 123 terugvinden). Wie vult even aan met de alternatieve betekenis van zwart?

- En voor de toezending moet je ook nog eens betalen. Porto + toezendporto van 80 cent, ipv 78 cent. Dus erg nauwkeurig met de tarieven is simyo ook niet ;-)
- Voor de 'smaakvolle' speld geen handig formuliertje, maar moet je zelf zo slim zijn om je adres in de email mee te sturen. Even getest en meteen een auto-reply: "Wegens overweldigende belangstelling zijn de artikelen van onze stop simyo.nl actieshop helaas uitverkocht. We laten het je direct weten als we een nieuwe voorraad binnen hebben!" Alles, dus ook de polsbandjes? De guerilla campagne hangt er pas sinds vanmorgen, dus ook de shop lijkt er vooral te zijn voor harvesting van email- en postadressen.
- Een of andere 'Koos Koets' bij een reclamebureau heeft gedacht om voor dit doel Robert Long maar eens uit de kast te halen. Maar deze ex-protestzanger is toch helemaal niet als zodanig bekend bij hun jonge prepaid doelgroep?

Voor de studentikozen onder jullie -die alles meenemen wat los en vastzit ter verfraaing van hun studentenhuis- Simyo moest er van de buitenreclame exploitanten voor zorgen dat de guerilla sticker er ook makkelijk vanaf ging...

mazzel. Ron

› reageer

Had al het vermoeden bij het zien van de sticker dat het gewoon een reclamestunt zou zijn... Jammer dat de site erg simpel opgezet is...

Overigens klopt de vergelijk op bellen.com niet, hier staan nog de oude tarieven voor KPN Prepay... Ook al staat die bijna als duurste en zal dat in de vergelijking alleen maar erger worden...

› reageer

SIDN Resultaat voor reddeprepaidbeller.nl

Domeinnaam reddeprepaidbeller.nl (eerste domein)
Status actief

Registrant KPN Mobile Netherlands
Regulusweg 11
2516 AC 'S-GRAVENHAGE
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact R Tomei
+31 (0)622908249
remco@simyo.nl

Registrar Poort80 B.V.
Sarphatistraat 638
1018 AV AMSTERDAM
Netherlands

Technisch contact R Wit
+31 (0)204894100
remco.wit@poort80.nl
Technisch contact E. Bakker
+31 (0)204894100
edzo.bakker@poort80.nl
Technisch contact R.M. Wit
+31 (0)204894100
remco.wit@poort80.nl

Nameserver ns1.poort80.net 193.173.42.67
Nameserver ns2.poort80.net 217.8.102.67

Datum registratie 15-02-2006
Record laatst gewijzigd 15-02-2006
Record onderhouden door NL Domain Registry

› reageer

laten we met zn allen een beetje de brief wijzigen en dan mailen naar remco@simyo.nl

Red de bellende consument! Ga niet met KPN/SIMYO in zee. Uiteindelijk ben je altijd te duur uit

› reageer

Simyo? Da's toch die club van de gratis prepay-kaartjes die je zo tegen 10 euro negatief in de vuilnisbak mikt?

› reageer

Een of andere 'Koos Koets' bij een reclamebureau heeft gedacht om voor dit doel Robert Long maar eens uit de kast te halen. Maar deze ex-protestzanger is toch helemaal niet als zodanig bekend bij hun jonge prepaid doelgroep?
Wij hebben toch ook een user hier die zo heet ??

› reageer

Ook een leuk weetje: De marathon wordt gehouden op 1 april.. Een voorbereiding op een 1 april grap naast promo van simyo?

› reageer

Deze cijfers zijn enigszins gemanipuleerd door Stichting Red De Prepaid Beller en zijn daardoor behoorlijk onbetrouwbaar.

Onder op hun 'over de stichting' pagina. Ik vinnut eigenlijk wel humor

› reageer

- Een of andere 'Koos Koets' bij een reclamebureau heeft gedacht om voor dit doel Robert Long maar eens uit de kast te halen. Maar deze ex-protestzanger is toch helemaal niet als zodanig bekend bij hun jonge prepaid doelgroep?
Ik ontken alles

Waar maak je je druk om, slechte reclames zijn van alle tijden. En de kleur zwart mag iedereen gewoon gebruiken als hij/zij daar zin in heeft!

› reageer

Als je negatief komt te staan.. ben je dan zelf daar verantwoordelijk voor??
Of is dat gewoon stom dat zij niet op tijd het beltegoed bijwerken?? Ik vertrouw op hun apparatuur. Staat daar iets over op hun site? ik kan het niet vinden..

› reageer

bou ==> Op de site staat dat je niet meer betaald als je stopt met bellen. Kaartje wegmikken dus

› reageer

Ik snap niet wat mensen hier tegen Simyo hebben? Vergeet niet dat dit KPN is en je dus wel bijna overla bereik heb itt die paar die 1 cent goedkoper zijn. Nou ik betaal die cent p/min of p/sms liever meer met een betrouwbaar netwerk

› reageer

ik sta in de min met mijn beltgeoed. absurd dat dat kan!
loopt ik nu gevaar dat ik alsnog mijn minbedrag moet betalen?

› reageer

Denk het niet... als je hem gewoon weggooit verloopt hij na een tijdje en voor zo'n "klein" bedrag gaan ze echt al die moeite niet nemen... Voor henzelf is een regeling als easyMobile heeft natuurlijk beter... maximaal 3 dagen negatief en anders moet je administratiekosten betalen...

› reageer

Als je je kaart weggooit niet. Als je weer gaat opwaarderen wordt eerst het minbedrag van je opwaardering afgehaald voor je weer tegoed hebt.

› reageer

Op de site van Simyo zelf staat nu ook wat meer duidelijkheid over het hoe en waarom van de site reddeprepaidbeller.nl:
Nieuws

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.