debitel en Euphony sluiten partnerakkoord

Ik hoop alleen dat de ervaringen inmiddels iets verbeterd zijn (zie hier) anders zal het niet veel gaan worden ...

› reageer

Persbericht

debitel en Euphony sluiten partnerakkoord


24 maart 2006 - debitel Nederland bv, de grootste onafhankelijke
telecomprovider van Nederland, heeft een partnerakkoord gesloten met
Euphony. Hierdoor kan deze laatste een waaier van transparante abonnementen
aanbieden aan de Nederlandse consument, en dit tegen aantrekkelijke prijzen
en via drie verschillende netwerken.

debitel is een onafhankelijke service provider die groot inkoopt bij de drie
netwerkoperators Vodafone, KPN en Telfort. debitel biedt mobiele
telecomdiensten voor de consumenten- en zakelijke markt en klanten
profiteren mee van het inkoopvoordeel. De samenwerking met Euphony is het
eerste white label partnership voor debitel en past, net als de diverse
affinity-samenwerkingen, uitermate goed in de strategie om klanten met een
voor hen geschikt product te bereiken in hun eigen belevingswereld.

In Euphony heeft debitel hiervoor een uitermate geschikte partner gevonden.
Euphony hanteert een distributieformule die gebaseerd is op relatieverkoop.
Deze methode is uniek binnen de wereld van de mobiele telefonie en heeft
zijn succes al bewezen in de andere landen waar de Euphony actief is.
Euphony was al herverkoper van abonnementen voor mobiele telefonie maar zal
vanaf nu ook zelf als provider optreden en de service naar zijn klanten toe
waarborgen.

De transparantie die debitel nastreeft in het eigen portfolio wordt
weerspiegeld in dat van zijn nieuwe partner. Euphony biedt zijn klanten
onder de vlag EuMobile de keuze uit drie eenvoudige vaste (minuten)bundels
evenals een flexibele bundel die zich aanpast aan een wisselend belpatroon.
Bij al deze bundels werd bewust gekozen voor een SIM-only-abonnement (i.e.
zonder nieuw toestel) om zeer goedkoop bellen en sms¹en mogelijk te maken.
De klant kan steeds kiezen uit drie netwerken: KPN, Vodafone en Telfort.

Met EuMobile is er voor ieder type beller een passende formule:

§ Eu100: inclusief 100 minuten, voor bescheiden bellers

§ Eu150: inclusief 150 minuten, voor de gemiddelde beller

§ Eu200: inclusief 200 minuten, voor de bovengemiddelde beller

§ EuPersonal: deze dienst past zich aan het belgedrag van de klant aan en is
daarom ideaal bij een sterk wisselend verbruik.

De klant kan kiezen voor een additionele sms-bundel. Op die manier kan
iedereen zijn/haar ideale en dus meest voordelige oplossing voor mobiele
telefonie samenstellen.

Euphony ziet in het partnerakkoord met debitel een belangrijke stap om zijn
groei op de Nederlandse markt te bestendigen. Het wil zich zo blijven
profileren als een sterke dienstenleverancier met een aantrekkelijk en
gevarieerd aanbod, ook op het vlak van mobiele communicatie. Dit behoort,
samen met een beursgang eind mei, tot de belangrijkste doelstellingen van
Euphony in 2006.

› reageer

Het was me bekend dat debitel groei wil creeren in meerdere kanalen.
Na het nieuws van Huub Kloosterhuis over uitbreiding in vaste telefonie, het Shop in Shop samenwerkingsverband in It's Mobile, dan nu de eerste white label partner..

Ben benieuwd wat er nog komt..

› reageer

Ik hoop alleen dat de ervaringen inmiddels iets verbeterd zijn (zie hier) anders zal het niet veel gaan worden ...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.