[Nokia 8850] Nokia 8850 Gold (verschillen met normale 8850?)

thnxs man ga maar weer zoeken op ebay..

› reageer

Ik kan van een vriend een Nokia 8850 Gold kopen. In hoeverre is deze anders van een gewone 8850? Kan ik dit evt. aan het bouwjaar zien? Met *#0000#? De Gold is toch nieuwer dan de 8850? Wanneer is deze geintroduceerd?

› reageer

Waarom zou je zoiezo een nokia 8850 kopen,,

› reageer

Omdat ik geen breezah telefoon hoef met allemaal meuk erop.

› reageer

Verplaatst naar het subforum van de 8850.

› reageer

dan nog, kan ik wel wat leukers bedenken dan een 8850
de gold editie was dacht ik wel minder oud dan de "gewone" versie, maar ik weet niet of hij ook extra functies heeft(volgens mij niet?)

› reageer

Ik kan me wel vinden in deze keuze. Vind het zelf ook een ERG mooie telefoon!

› reageer

Hier al gekeken?
Begrijp het ook wel, de 8xxx-serie heeft gewoon iets unieks. De Gold versie vind ik wat minder dan de normale 8850, maar goed. Heb zelf ook maar weer m'n basic 8910i in gebruik genomen, nadat ik toch maar niet kon wennen aan resp. de 9300, 6230i, k750i en heel recent de v3i. Zeker als je waarde hecht aan een snel werkend telefoonboek, prettig smsen en een makkelijke agenda/alarm functie gaat er niets boven een gedateerde Nokia!

› reageer

De Gold is voor zover ik weet qua techniek en software exact hetzelfde als de "gewone". Als het goed is, zit de Gold wel in een speciale verpakking met daarbij een origineel certificaat van Nokia.
Kijk wel ff goed na, want vaak gaat het om fakes.

› reageer

Een echte gold is het waarschijnlijk niet inderdaad, ik heb er wel eentje weten te bemachtigen. Deze zit echter nog netjes in de Witte doos. Met certificaat.
Verder zou ik voor de 8855 gaan, in het zwart. Prachtig apparaatje.

› reageer

is er op de 8855 ook een nederlands t9 woorden boek? dit omdat dit toestel een engels menu heeft, oorspronkelijk ook niet in nl uitgebracht heb ik begrepen vandaar.
wanneer er geen nederlands t9 in zit, is dit erin te flashen met nieuwe software ofzo?

› reageer

Ik heb wel eens gehoord dat je op een 8855 ook NL software kan flashen. Misschien een goede vraag voor een Nokia servicepoint? Het is verder een simpel toestel, je ziet ze niet veel meer, alleen jammer dat ze toch zo duur blijven ... Het menu is echt Engels, helaas geen NL, dus ik denk ook niet dat er NL t9 op zal zitten.
Nog een tip : als je wil zien wanneer een Nokia toestel is gemaakt, toets dan de volgende code in : *#92702689# (*#WAR0ANTY#) Hiermee kom je in een soort servicemenu, en kun je o.a. zien wanneer het toestel gemaakt is. Wel de accu verwijderen om het toestel opnieuw op te starten hierna

› reageer

weet iemand welke unlockers dit flashen met nederlandse software kunnen?

› reageer

De 8855 kost niet veel hoor

› reageer

@Floris :

Dit toestel moet wel uit de UK komen ... bovendien weet ik zeker dat er geen NL menu op zit. Ik vind het wel iets aparts. En 100 euro voor een wat verouderd toestel blijft een boel geld. Maar op Marktplaats wordt nog genoeg aangeboden, ook via Ebay ... er is weer iets in mij aangewakkerd ...

› reageer

Je zou ook nog voor een 8850 in een zwarte kleur kunnen gaan. Verbaast me al dat Hoker daar niet over begon als 8-serie liefhebber. ;-)

Deze is alleen in Japan uitgebracht. Erg fraai apparaat!

› reageer

wie weet waar ik de nokia 8850 gold covers kan krijgen. aangezien ik er eindelijk weer een nokia 8850 in nieuw staat heb weten te krijgen

› reageer

Even zoeken op Ebay, let wel even op dat je origineel Nokia spul koopt! Mijn nieuwe 8850 Zilver cover hebt ik hier ook vandaan, 40 euro voor een complete set, frontcover, slide, batterijcover en middenbehuizing incl antenne.

› reageer

thnxs man ga maar weer zoeken op ebay..

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.