Viking april 2006 gratis Siemens!

Wie wil zijn of haar tent ruilen tegen een fantastische, geweldige, nieuwe Siemens A65??

Mijn emailadres is mijn gebruikersnaam op dit forum en dan apestaartje hotmail.com

› reageer

Kreeg net het www.vikingdirect.nl krantje in de bus en ze hebben weer gratis Siemens telefoons!
Bij besteding van minimaal E 29 excl. BTW krijg je een gratis Siemens A65 telefoon. Heb net 2 inktcartridges bij ze besteld (goedkoper dan bij Officer Center). Promotiecode is YH3-PRMOBILE1

› reageer

Ook voor particulieren dus?

› reageer

code werkt niet...

edit-

is alleen voor bedrijven

› reageer

Ik heb het net telefonisch gedaan. Ze vroegen niet naar de code, het woordje Siemens was al genoeg ;-) Heb inderdaad wel een eenmanszaak. Begin maart hadden ze dezelfde aktie, hierover was ook een thread. Was toen net te laat. Het bleek het makkelijkste telefonisch te gaan, en officieel alleen voor bedrijven maar ze lijken niet moeilijk te doen.

› reageer

Ik kreeg vandaag mail: iglo-tent bij ELKE bestelling. QEL-PRTENT, wel voor meer dan 1 euro bestellen. Jammer dat ik dit later las... maar had toch niets nodig voor meer dan 30 euri

Heb dus wel even die tent besteld..

edit: en vergeet de paashaas niet! QH4-PRLINDTHASE

Ik kan trouwens die siemens niet vinden. Ben ingelogd als bedrijf? :S

› reageer

IGLO-tenten zijn off-topic hier Die telefoon kreeg ik bij een telefonische bestelling. Was toch een gratis nummer en ik wilde er zeker van zijn dat ik die telefoon kreeg.

› reageer

Dat vage Viking systeem geeft wel vaker aan dat het artikel niet meer bestaat of niet meer gevonden kan worden, heel typisch. Bij mij verschijnt dat ding dan wel gewoon in het winkelmandje..

› reageer

meerdere gratis artikelen bestellen kan ook?

Heb namelijk voor aardig wat geld aan spullen besteld (papier en inktjet cartridges), en wil eigenlijk wel een tent EN een telefoontje..

Kan dit gewoon of moet ik de spullen verdelen over twee bestellingen, of zelfs over twee verschillende BV's?

› reageer

kan gewoon dacht ik!

› reageer

Heb ik meerdere malen gedaan, en dat wordt gewoon geaccepteerd

› reageer

Heb de Siemens ook vorige week net gehad, na een melding in de vorige thread dat ze er weer waren heb ik maar ff 2 cartridges besteld (zakelijk).
Jammer dat ik te vroeg was voor de paashaas...

› reageer

Ik heb vanmiddag een bestelling geplaatst met de telefoon, de iglotent en de paashaas. Ze hebben me nog niet gebeld, en ik denk dat het zo langzamerhand wel verstuurd zou moeten zijn. Denk dus dat het gewoon lukt.

› reageer

Het spijt ons, maar dit product is niet langer in ons assortiment. Dit kreeg wanneer ik online de bestelling weer tevoorschijn toverde. Je hoeft dan toch niet akkoord te gaan? Voor het akkoord gaan zat het gewoon in he winkelmandje.

› reageer

@dave >> het viking systeem is een beetje gaar, druk een paar keer op F5 of log opnieuw in, en hij is opeens weer wel leverbaar. Gewoon negeren dus

› reageer

Zo, een gratis dvdspeler, gratis paashaas en gratis mobieltje besteld met een cup-a-soup caroussel

› reageer

En wat is de code voor die dvdspeler? Of is dat weer voor een geselecteerd aantal klanten net als de vorige keer?

› reageer

De iglotent is op... Dus kreeg voorstel of ik een dvdspeler wilde hebben. Ach, doe maar...

› reageer

ja, heb mijn account ook maar weer een gebruikt
alles besteld, krijg nu ook dvd-speler ipv tent

toppie

› reageer

Hoe zit het met de dvd-speler? wat is die code, en voor hoeveel moet je bestellen? moet nog 4 aaa-batterijen hebben

› reageer

Yahoo!!
Gistermiddag 2 cartridges besteld. In 2 gigadozen geleverd met telefoon (orange prepaid) + iglotent (aparte doos!) + paashaasje!!! Thx voor de tip!

› reageer

Hier ook tent + GSM + paashaas en de spullen binnen!

› reageer

Wat is idd de code voor de dvd-speler??

› reageer

Als je de code voor de tent invoert krijg je automatisch de dvd-speler als alternatief aangeboden.

› reageer

@jelte: ikke niet hoor :S

› reageer

Geen DVD-speler alternatief.... Ik krijg gewoon de tent gefactureerd op mijn bevestiging. (voor 0.00 euries! )

› reageer

Zo, een gratis dvdspeler, gratis paashaas en gratis mobieltje besteld met een niettang en een rolletje Dymo-labels (wat blijven die krengen toch duur....)

› reageer

HEEFT iemand ook een referentienummer van het gidsje voor mij?

› reageer

De dvd speler is ook niet meer leverbaar

› reageer

De gsm helaas ook niet..

› reageer

Naja, het was leuk zolang het duurde

op naar de volgende actie

› reageer

Telefoon staat er weer op en de DVD-speler wordt weer als alternatief aangeboden bij mij!

› reageer

Waarom wil niemand even de promocode v/d dvd speler doorgeven. Is al zo vaak naar gevraagd?

› reageer

@zebo: Eerst lezen, dan vragen. Staat in meerdere malen in deze thread.

› reageer

Je moet eerst inloggen met je klantgegevens, als je dan de tent bestelt wordt de dvdspeler als alternatief aangeboden.
Als je niet eerst inlogt maar meteen gaat bestellen krijg je idd alleen te zien dat de tent er niet meer is en wordt er geen alternatief aangeboden.

Haas, gsm en dvd-speler binnen vandaag

› reageer

Titel wat aangepast.

› reageer

Ik ben nu ingelogd en kan op "afrekenen" klikken om verder te gaan. Maar wordt er daarna nog eens gevraagd of ik het zker weet of zit ik nadat ik op het knopje betalen klik vast aan mijn bestelling?

› reageer

Ik krijg dit:
Aantal Artikelnummer Reden
1 YH3-PRMOBILE1 De artikel code is ongeldig. Controleer het artikelnummer en voer het nogmaals in. Bedankt.
1 QH4-PRLINDTHASE Het gratis artikel HH4-PRLINDTHASE kan niet via het internet besteld worden.
Verwijder dit artikel aub uit uw winkelwagen. Indien u nog vragen heeft kunt u gebruik maken van de klantenservice pagina via de link bovenaan op de pagina.
1 QEL-PRTENT De artikel code is ongeldig. Controleer het artikelnummer en voer het nogmaals in. Bedankt.

Hebben jullie allemaal een bedrijf?

› reageer

ik heb de Siemens (begin deze week)bedrijfsmatig besteld en gekregen met code QM3-prmobile1

› reageer

Waar moet je de code invullen? Krijg dat helemaal niet te zien

› reageer

Bij afrekenen kan je een bestelcode invoeren

› reageer

Bij 'Snelbestellen met artikelnummer:' ?

› reageer

Ik heb sindskort een eenmanszaak. Dit was wel een mooi moment om mijn eerste bestelling bij Viking te plaatsten.
Vandaag werd ik opgebeld en gevraagd naar de referentiecode van de siemens. uhhh die had ik dus niet. Schijnt op de folder te staan die alleen geselecteerde klanten krijgen .
Bestelling dus maar geannuleerd.

› reageer

Iemand die tent ruilen voor een A65, dvd-speler en/of paashaas?

› reageer

Ik wil m'n tent best ruilen voor een A65 en DVD-speler. Mail maar @ jespervdw@hotmail.com

› reageer

wat voor soort tent is t?
Heeft iemand een foto?

› reageer

Zo, de bestelling is binnen, samen met een gratiesch dvdspelert en een prepaidpakketje. *zoekt naar unlockprulletje*

› reageer

@Floris: geef even een gil als je die gevonden hebt, ben er ook mee bezig

› reageer

Ik ben ook aan het zoeken...

Testpoint staat hier, maar heb nog geen software gevonden.

› reageer

Ik heb hetzelfde pakketje besteld, maar omdat ik er vrijdag niet was duurt het nog minimaal een dag. Maar de Siemens is dus gelockt; Orange begrijp ik? Zit er ook beltegoed bij?

› reageer

Ja, er zit een Orange-SIM met 15 euro beltegoed bij, en een lock op de telefoon.

Maarrr: Mijn lock is er sinds een paar minuten vanaf!

Ik heb het printbaantje doorgesneden zoals op http://www.gsm-free.org/Siemens/MC60TSP.htm staat, en vervolgens met Freia 9 (http://www.siemensgsm.ru/programs/unlock/freia_9.rar) de Siemens C60 geselecteerd, Unlock, 'Direct unlock no map is saved', 'Use original IMEI', en toen was ie eraf!

Oeps, typfout: Het is dus de C60, en niet de MC60 zoals er eerst stond.

› reageer

Kan het alleen zo? Ik heb (nog) geen kabel..

› reageer

Volgens mij is er geen manier zonder kabel..

Ik heb deze kabel gekocht bij de A52-actie van Viking, op Marktplaats voor volgens mij maar 8 euro ofzo.

› reageer

Of dus de plaatselijke unlockboer. Dan ben je dus je beltegoed kwijt aan unlockkosten.

› reageer

Ik heb de A65 unlocked bij Mobile Unlimited in Groningen voor 10 euro.
Paar minuten werk en het was alweer geregeld. Printplaatje moest wel eruit om de unlock uit te voeren.

› reageer

Ik bedoelde eigenlijk dvd-speler + paashaas of a65 + paashaas. Iemand geinteresseerd?

› reageer

Ik wil mijn tent wel ruilen voor je A65 + de paashaas. Kun je me even mailen op j {apenstaartje} njaap {punt} nl?

› reageer

Er wordt aan mij gevraagd naar een referentienummer beginnend met een P.

Iemand enig idee? Wij ontvangen zeer regelmatig post van Viking en dat verdwijnt meestal meteen bij het oud papier. Zo ook nu en kan dus niet even dat nummer terugvinden.

Staat op de folder waar het mobieltje in staat. Boven het adres.

PM mag ook.

› reageer

Bij mij vragen ze ind ook om zo'n nummer

Ik heb wel de folder gehad maar die ligt al bij het oud papier.......

Ze kunnen het niet nakijken zeggen ze.....

› reageer

Dat nummer staat op de eerste pagina van deze thread, eerste post: YH3-PRMOBILE1

› reageer

Waarschijnlijk bedoel je een soort klantnummer, niet het artikelnummer van de gratis mobiel. Dit omdat de mailing naar een geselecteerde groep klanten gaat.

› reageer

@ dimitriv

Zou jij even contact met me op willen nemen (je hebt geen publiek mailadres in je profiel). Mijn e-mail kan je in m'n profiel vinden.

Ik bedoel inderdaad niet het artikelnummer van het toestel

› reageer

@flippus, zeg gewoon tegen Viking dat ze dat nummer even lekker zelf opzoeken: zij hebben je immers die mailing verstuurd. Zo is het mij ook gelukt (ook ik had de Viking folder inmiddels alweer weggegooid). Dit is gewoon een check of er niet stiekem particulieren bestellen, wat bij jou dus helemaal niet opgaat als je op hun mailinglijst staat.

› reageer

heeft iemand een foto van de tent?
Misschien dat we kunnen ruilen, kheb de Siemens...

› reageer

Ik heb liever de tent dan de telefoon. Wie wil ruilen? Mijn mailadres staat in mijn profiel.

› reageer

Telefoon, paashaas en Dvd speler binnen

Niet verwacht toch gekomen

› reageer

Vertel ons eens hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.

› reageer

Ik denk gewoon geluk gehad, werd gebeld om te verifieren dat ik ik was en toen vertelde die vriendelijke mevrouw dat alles opgestuurd ging worden.er werd naar de code gevraagd, ik vertelde dat ik de brochure niet meer had

edit

wel vreemd opzich, heb me aangemeld als nieuwe klant,aangezien ik het als bestaande klant niet voor elkaar kreeg, hoe kan ik dan de folder hebben gehad

Denk dat het hangt of staat met wie je belt

de dvd speler is overigens een tomtec die alles slikt ( behalve mijn vhs band)

› reageer

Weet je nog wie je gesproken hebt?

› reageer

Nee, maar ik denk ook niet dat je kan vragen als je gebelt wordt of je "wilma" even mag spreken

› reageer

die dvd speler van tijdje terug is al stuk hier

› reageer

Wie wil zijn of haar tent ruilen tegen een fantastische, geweldige, nieuwe Siemens A65??

Mijn emailadres is mijn gebruikersnaam op dit forum en dan apestaartje hotmail.com

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.