Cash voor ontvangen SMS

Dit topic heeft nogal een hoog scam gehalte, aangezien hoogstws. de makers van de dienst er met 90% van de buit vandoor gaan en het rendement voor de gebruikers nihil is. Verder ook weinig nieuws onder de zon daarin dus.

Dicht.

› reageer

Op www.bellenmetbas.nl kun je je inschrijven voor het ontvangen van reclame SMS/MMS. In ruil hiervoor krijg je prepaidtegoed of cash (als je een abo hebt).

Kent iemand dit? Is iemand bekend met de vergoedingen? evt interessant om op een 'dooie' cashback sim te activeren?

Kan op de site weinig specifieke info vinden

› reageer

ik denk dat het zoiets is als smsprofit jaren geleden die geflopt is.

Het ziet er opzich best professioneel uit, en ik had de reclame op 538 ook al gehoord..

› reageer

In anderhalve week twee berichtjes gehad van henzelf, maar geen idee of er uberhaupt adverteerders voor zijn. Of dat men hoog inzet en hoopt dat de business door alle reclame vanzelf wel komt?

Na de floplichting (laat ik het zo noemen) van mobypoints afgelopen maanden moet ik 't allemaal eerst nog maar zien...

› reageer

Het proberen waard. De site ziet er iig leuk uit.

› reageer

@spambam
Heb je dit met een prepaid of abo gedaan? en heb je enig idee wat het oplevert?

› reageer

Gepost door Roeland op 12/04/2006 09:44
..... evt interessant om op een 'dooie' cashback sim te activeren?.........

"Moet je je SIM-kaart toch af en toe even checken..."

4 Steekproef
4.1 Teneinde te controleren of haar deelnemersbestand nog juist en up-to-date is, is BMB gerechtigd de Deelnemer periodiek een SMS-bericht (de “Steekproef”) te versturen, met het verzoek de ontvangst hiervan per SMS-bericht te bevestigen. De kosten van de Bevestiging zullen door BMB worden vergoed (op basis van binnenlands tarief voor SMS)

Bron

› reageer

Waarom staan de vergoedingen nergens? Krijg je die wel te zien als je aangemeld bent?

› reageer

De titel klopt trouwens niet. Je krijgt geen cash, maar beltegoed of geld op je rekening. Cash betekent contant geld.

› reageer

@schwantzi: Waarom zou het niet kloppen? Je krijgt toch ook van de andere sites geen handje contantje, maar ook je geld op je rekeningnummer

› reageer

Zoals ik al zei: Cash betekent contant geld. Dit is geen contant geld. Dit is een beetje mierenneuken van mijn kant, maar een cash-back is wat dat betreft ook foutief taalgebruik. Maar goed, behalve dr. Kipping-liefhebbers vindt natuurlijk niemand dit interessant, dus laat maar.

› reageer

Hmm voor een 'volle prepaid kaart' (5e of 10e ??)moet je 100 credits betalen. Max 20 berichten per maand, das dus 5 maanden. Dan zal het met de cash ook wel niet zo hard gaan.

@schwanzi
Tip: gebruik de zoekfunctie voor alle cashback topics en ga daar posten.

-edit- ciao was me voor.

-edit2- ook voor de taalpurist, de betekenis van cash is zowel geld als contant geld

› reageer

Dat weet ik Ik bedoelde duidelijk te maken dat je cashback toch ook niet contant krijgt.

edit: hmm nou loopt alles door elkaar heen.

Ja ik heb mezelf even aangemeld en zag inderdaad dat het onzin is. 5 maanden is het minimum om een tegoed te krijgen. En volgens mij worden dat er heel wat meer, je zal die 20 sms per maand vast niet bereiken. Heb mezelf dus ook meteen weer afgemeld

› reageer

Gepost door Roeland op 12/04/2006 17:07 - Laatst gewijzigd op 12/04/2006 17:16
[.....]
-edit2- ook voor de taalpurist, de betekenis van cash is zowel geld als contant geld

Daar denkt de van Dale toch anders over

cash[sup]1[/sup] (de ~ (m.))
1 contant geld => kasgeld

cash[sup]2[/sup] (bn.; alleen pred.)
1 contant

Als je het over cashen hebt is er echter geen sprake meer van contant geldca·shen (ov.ww.)
1 iets van waarde ruilen voor geld

En on-topic: maximaal €2 per maand is het me inderdaad niet waard. En het lijkt me erg sterk dat je je met meerdere nummers aan mag melden

› reageer

en je krijgt ook alleen een sms als jij in het gewenste profiel zit van de adverteerder... Ze sturen dus selectief...
Zit erover te twijfelen om me af te melden...

› reageer

Je verdient per ontvangen bericht 1 credit = 7 cent.
Ongeveer 20 per maand minder dan 1 per dag gemiddeld.

Dus max €1.40 per maand, niet echt de moeite...

Wat kan je met de verdiende credits.
Je kan ze laten uitbetalen (vanaf 5 euro) of je kan een beltegoedkaart bestellen voor jouw abonnement (vanaf 10 euro).

Beltegoedkaart voor je abonnement??

› reageer

Dit topic heeft nogal een hoog scam gehalte, aangezien hoogstws. de makers van de dienst er met 90% van de buit vandoor gaan en het rendement voor de gebruikers nihil is. Verder ook weinig nieuws onder de zon daarin dus.

Dicht.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.