T-Mobile[Orange] Afschrijven beltegoed

dus kort voor einde contract liever niet naar 0900 bellen, ook als je op dit moment nog voldoende tegoed hebt?

› reageer

Ik heb vorige week een paar keer smsjes via internet gekocht en na 7 dagen is het nog niet van mijn beltegoed afgeschreven.
Hoort dit zo?

› reageer

rekeninginfoservice is enkel een INDICATIE van je kosten en er kunnen geen rechten aan ontleend worden ;-)

Dat is het nadeel van abonnement. Op de factuur zal het er echt wel op staan

› reageer

Dat gaat volgens mij ook niet van je tegoed, maar komt er gewoon bij op je factuur!

› reageer

Bij Orange gaat het toch echt uit de bundel. Anders hadden we die discussie hiernaast niet

› reageer

@sjoerd: als je je smscredits verhoogt via bijv smscity of hotsms dan gaat dat via een 0900 nr, dus wel uit je bundel.

› reageer

Ik dacht aan smsjes gekocht op orange.nl bij mijn orange oid.

› reageer

ook dan gaan ze uit de bundel ;-)

› reageer

Wat mij opvalt is dat er nu bij het opvragen van je belstatus via 1244 een heel praatje word gehouden. Eerst hoorde je alleen maar je beltegoed en nu ook tot wanneer het is bijgewerkt etc.
Ik heb 12 dagen geleden naar het buitenland gebeld en zat maar te wachten dat het werd afgeschreven, gebeurde niet en nu is er opeens toch €17 af Orange mag ook wel wat sneller te werk gaan!

› reageer

Ja de smsjes zijn er 2 dagen later wel afgehaald.
Je hebt gelijk, je hoort wat anders bij het afluistren van 1244.
Nu maar hopen dat het meer up to date is.

› reageer

Gaat het over prepaid denk ik? Het klopt idd dat soms buitenland kosten veel later worden afgeschreven. Dit geven ze ook aan bij de FAQ op hun site.

› reageer

@Carl: ik had het over abo

› reageer

Hoe zit dat als je met een Orange abo naar een 0900-nummer belt - worden de kosten meteen afgeschreven of pas later zoals verbindingen in het buitenland?

› reageer

@ralf: bij mij duurt het zeker een paar dagen.

› reageer

dus kort voor einde contract liever niet naar 0900 bellen, ook als je op dit moment nog voldoende tegoed hebt?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.