[Nokia N70] video kijken op nokia n70

Ik heb sinds kort ook de N70 en ik heb smartmovie ook geprobeert..
Ik heb m gedownload en geinstaleert op mijn mobiel[alle 2 de programatjes]. Als ik m nu probeer te starten op de telefoon doet ie dat niet..
alels wat ik heb gedaan is: de 2 bestandjes instaleren op mijn telefoon..
heb ik een stap gemist ofzoo? want er is geen gebruiksaanwijzing..:F

› reageer

welke software gebruiken jullie om bijvoorbeeld een dvdtje of ander video bestand over te zetten op je nokia n70 ?

› reageer

Misschien heb je wat aan deze site? website

› reageer

@wesleybakker

Je zal het bestand eerst moeten converteren naar AVI/DIVX zelf doe ik dit met Winavi of een freeware progamma als Mediacoder als speler gebruik dan TCPMP of deze ook voor Symbian te krijgen is weet ik helaas niet, met deze site kan je het uitproberen http://www.pocketmovies.net/

› reageer

Ik gebruik zelf smartmovie. Dit progamma bestaat uit twee delen:
mpeg4 player voor je telefoon en een converter voor je pc.

samen een heel fijn stel

› reageer

via itunes download ik wel eens mp4 filmpjes,. waarom kan ik deze niet afspelen in op mijn n70 ?
ik krijg in de realplayer alleen geluid,. en in lifeblog speeld hij het filmpje helemaal niet af.
wie helpt mij ?

› reageer

www.cutedvd.com gratis snel en goed wat wil je nog meer

› reageer

Bestaat er een mediaplayer voor de N70 die bijv. m4v's kan afspelen zonder te rippen / omzetten?? Ben op zoek naar iets dat meer bestanden kan afspelen dan die wazige standaard real player.

› reageer

Ik weet niet of het mogelijk is, maar mij lukt het niet om livestream iets te kijken op mmijn nokia n70. Zoals filmpjes op nu.nl ofzo...

Zijn hier programma's/websites voor of is dat nu nog teveel gevraagd, ik maak gebruik van PIT.

Met opera probeerde ik het NOS journaal te kijken hij opende realplayer maar vervolgens komt er op te staan dat hij niet kan open/verbinden...

Moet ik gewoon nog een jaartje wachten of is het al wel mogelijk???

› reageer

niemand die dit ooit ook geprobeerd heeft???

› reageer

nelbers, bedankt voor de geweldige tip (smart movies), geniet nu met volle teugen van filmpjes op mijn N70! :-) (2 seizoenen South Park staan er nu op voor de vakantie )

› reageer

Ik heb sinds kort ook de N70 en ik heb smartmovie ook geprobeert..
Ik heb m gedownload en geinstaleert op mijn mobiel[alle 2 de programatjes]. Als ik m nu probeer te starten op de telefoon doet ie dat niet..
alels wat ik heb gedaan is: de 2 bestandjes instaleren op mijn telefoon..
heb ik een stap gemist ofzoo? want er is geen gebruiksaanwijzing..:F

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.