T-Mobile[Orange] Gratis internetten d.m.v. Orange World?

Klopt , al je internetgebruik , zowel binnen als buiten de bundel wordt gespecificeerd op je rekening , alleen als je inlogt op je gebruiksoverzicht ( zowel online als via je telefoon ) geeft de teller alleen het gebruik van Internet Acces aan en alles wat binnen World valt , wordt niet weergegeven.

› reageer

Ik heb bijna een jaar geleden op TV weleens gelezen dat Orange het netwerk zo heeft ingesteld, dat je gratis gebruik kunt maken van Orange World, maar voor Internet Access dien je extra te betalen. Dit kan omzeild worden d.m.v. het instellen van een proxy. Dit betekent dus, dat al het internetverkeer wordt omgeleid via Orange World.

Voor gratis toegang tot Internet Access dien je het volgende te doen:
* proxy aangepassen naar 10.250.255.188:5080 (oftewel: adres= 10.250.255.188 en poort= 5080)
* type aangepassen naar HTTP
* in Internet Explorer de optie 'Instellingen automatisch detecteren' uitgeschakelen
* Verder in Explorer nog even instellen dat het WAP-netwerk als standaard staat (opties, verbindingen)

Voor het instellen van je laptop:

Download eerst, voor het gebruik van Internet Access het programma van Orange. De Nederlandstalige versie voor laptops met Windows kun je hier downloaden.

Test vervolgens eerst het gebruik van Internet Access uit, zodat je een beetje weet hoe het werkt. Vervolgens doe je het volgende om je internet om te leiden via Orange World:

1. Kijk bij je netwerk connections wat precies de naam is van de modem die door je Bluetooth GPRS connectie wordt gebruikt (een voorbeeld kan zijn: Standard 33600 bps Modem #2).
2. Ga naar Phone and Modem options in je control panel. Ga naar het tabblad Modem en kies properties voor de modem die je bij stap 1 hebt gevonden.
3. Ga naar het advanced tabblad en vul daar bij "extra initialization commands" dit in: +CGDCONT=1,"ip","wap","",0,0
4. Ga nu naar Internet Explorer > Tools > Internet Options > Connections > Settings (selecteer eerst je Bluetooth GPRS verbinding uit lijstje) > Proxy server. Vul in: 10.250.255.188 en poort 5080.

Kan iemand mij vertellen of dit nog steeds mogelijk is? Zijn er mensen met gebruikers ervaringen wat betreft het freeriden op internet via Orange World?

Ik heb weleens gehoord dat Orange hiervan op de hoogte is, maar er niets tegen doet omdat het optionele gebruik van hun datadiensten hierdoor een stukje hoger wordt (en daardoor beter te verantwoorden aan France Telecom).

Ik ben erg benieuwd of TV'ers nog meer informatie hebben over deze manier van gratis internetten met je mobiel dan wel laptop. Ik sta op het punt een SPV M3000 aan te schaffen, het hangt alleen nog even af van of er wel of niet gratis kan worden geinternet.

› reageer

jep.. kan prima! alleen niet alle poorten. Internetradio en SSL verbindingen gaan niet werken.

Ik internet nu al en jaartje op deze manier. Ongeveer 80mb per maand.. no probs...

› reageer

Ok, klinkt goed! Die 80 mb per maand, met welke smartphone verbruik je die? Werkt dit alleen als je een abo simkaart in je SPV hebt zitten en Orange World aan staat, of kan je ook gewoon een pre-paid kaart erin stoppen en gratis internetten?

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het uithalen van dit trucje via de laptop?

Ik ga morgen maar even in de Orange Shop een SPV M3000 halen, vind hem mooier dan de T-Mobile MDA Vario en gratis internetten is natuurlijk altijd een stuk voordeliger dan elke maand dokken voor PIT.

› reageer

Klinkt interessant! Hoe gratis is gratis? Je hoeft dus ook niet voor het dataverkeer te betalen? In dat geval ga ik mijn MDA Vario naar Orange omtunen...

› reageer

je moet wel Orange World voor 6 euro nemen, dus helemaal gratis is het niet.

› reageer

Er is al heel vaak over geschreven, lees o.a dit nog eens door

› reageer

"Gratis" internetten lukt prima, ook met mijn simpele Siemens A65.
Alleen zoek ik nog een goeie oplossing voor het snel kunnen lezen van email, en eventueel verzenden.

Ik kan mijn gsm aan mn laptop koppelen, en dan naar m'n webmail surfen, maar dan heb ik wel een laptop nodig. Eigenlijk heb ik dus een heel simpel (php) webmail-script nodig (zelf hosten is geen probleem), waarmee ik ook snel vanaf mijn mobiel toegang kan krijgen tot mijn emailaccounts.

Heeft iemand ervaring met dergelijke webmail-scripts?

› reageer

misschien helpt www.skweezer.net
die zet gewone sites om in formaat voor je mobieltje, kan je gewoon je normale webmail benaderen als het goed is

gewoon bovenstaand adres in je mobieltje zetten en vanaf daar kan je naar andere sites surfen

› reageer

Internetradio en SSL verbindingen gaan niet werken.

SSL werkte een paar maanden terug bij mij nog wel. Ik kon gewoon mijn webmail via SSL lezen.

Overigens merkte ik dat sommige websites problemen hebben met deze proxy-truuk.

› reageer

Ik heb de software update gedaan op de M3000 en volgens mij werkt het dan compleet anders. iemand met dezelfde ervaringen?

› reageer

Het gat is bekend bij Orange. Zo lang niet teveel mensen het weten en er gebruik van maken wordt er nog geen actie ondernomen. Als je het hele forum er vol mee gaat zetten stopt het vroeg of laat.

› reageer

Tja, de truc heb ik in die link ook vermeld....voor de SPV M3000-gebruikers (...en met de mogelijkheid om fullframe foto's te downloaden kijk ik er dus niet van op dat je 80 Mb haalt ghehe). Ik gebruik het met zeer veel plezier (ik heb hem zo ingesteld dat ik voor elke nieuwe email van mijn Hotmail account een sms'je krijg, op deze manier kan ik realtime mijn email checken voor nop, maar ook alle zooi op www.telecomvergelijker.nl lezen....._/-\o_).

Ik MSN nogal veel, dus ik heb er ook over gedacht om qua data naar T-Mobile PIT over te stappen....maar voor gewone emails en surfen op het web voldoet Orange wel aardig....

@JVD,

Het is algemeen bekend dat sommige updates er voor zorgen dat bepaalde instellingen niet meer werken. Dat is voor mij ook de reden dat ik de ROM update er voorlopig toch maar ff niet opzet.

@Koen,

hmmm.....zouden ze bij Orange Nederland dan meelezen op www.telecomvergelijker.nl?

› reageer

Ik ken Orangeshop medewerkers die TV kennen, dus ik neem aan dat het hoofdkantoor TV dan ook kent.

› reageer

...er is theoretisch maar één manier om alle Orange TV gebruikers evt. te pakken als bedrijf zijnde,...en dat is dat Telecomvergelijker de IP gegevens verstrekt aan de provider van de betreffende TV gebruiker EN dat die provider vervolgens alle adresgegevens doorgeeft aan Orange Nederland....(en dan is het nog maar de vraag of een "lek", die ze zelf niet dichten, en de evt. handelingen van abonnees daarop juridisch in te zetten....).

Aan de andere kant: misschien kan het als oneigenlijk gebruik/ tillen van een organisatie gezien worden (is er een jurist in de TV-zaal? . Nou ja, als ze de poort sluiten voor Orange DATA junks, dan ga ik lekker naar T-Mobile, da's maar 4 euro per maand duurder.....(en dan heb je ook nog Messenger data die je niet extra betaald en soms overschakeling naar het T-Mobile UMTS netwerk....). Aangezien ze bij Orange al in de Dutchtone-periode 6 euro vroegen voor Orange World (maar dan van Dutchtone) en dit sindsdien niet naar beneden aanpassen.......tja.......

› reageer

In de gebruiksaanwijzing die ik van Orange zelf kreeg voor mijn K750i stonden de gegevens van deze gratis proxy... oeps of alleen op die manier werkend te krijgen?

› reageer

weet iemand ook of orange world ook werkt met een SE W550i? de telefoon staat niet in de lijst voor orange world maar in het velreden heb ik wel eens vaker orange world gehad op mijn telefoon die niet in de lijst stond! ik wil het er niet op gokken omdat het wel 6 euo kost, als het dan niet werkt is dat natuurlijk zonde

› reageer

Je kan het toch even testen voor een dag?

› reageer

Weet iemand of deze truck nog werkt?

› reageer

yep

› reageer

Werkt het ook op een Nokia N73?

› reageer

nope

› reageer

Waarom niet? Waarom zou het van het toestel afhangen?

› reageer

Ik vraag mij dat ook af. Ik heb tot nu toe ook geen voorbeelden gezien met Symbian toestellen. Je kan al standaard via Orange world alle http adressen (dus zonder www) gratis op het internet. Misschien heb ik de truc niet begrepen?

› reageer

Ik heb een N73 met Orange World ,heb Opera Mini eropgezet en kan via Orange World eigenlijk alle internetsites bekijken. Streaming zoals Youtube filmpjes krijg ik niet voor elkaar , ook emails ophalen gaat bij mij alleen via Internet Acces. Gmail werkt wel via World

› reageer

Streaming van You Tube enzo heeft te maken met de flashlite versie in je toestel. Flashlite 3 kan you tube weergeven. De laatste update van de Nokia N95 8g heeft dit en daarmee kan je you tube bekijken!

› reageer

Alle sites die ik probeer te bezoeken gaan allemaal bij mij ook via Orange World. (Op een SPV met tochscreen) Ik heb de eerste rekening nog niet gehad, maar het lijkt dus te kloppen.

Jaren terug heb ik het ook geprobeerd op een Windows Smartphone, en toen moest ik nog echt die proxy-truc toepassen. En het werkte ook minder soepel, dat ik me herinner. In iedergeval als ik dit eerder wist, dan had ik gewoon een prepaid met Orange World genomen.

› reageer

@robert-jan:
Je kunt, ook voordat je de rekening krijgt, al checken, of je Orange World (onbeperkt) of Internet Access (max. 25 MB) hebt gebruikt.
Wanneer je op de homepage van Orange World op "Tools" klikt en vervolgens op "Verbruik", zie je precies, hoeveel data je al hebt verbruikt, netjes opgedeeld in Orange World en Internet Access.

› reageer

Bedankt Marly,

Ik kende de link, en ook daar blijven de tellers op 0 steken. Maar ik was eerst nogal verbaasd dat ik alles via Orange World zelf kon benaderen.

› reageer

@telek:
Bedoel je dan dat je met de Opera Mini op de N73 met Orange World onbeperkt kan G-mailen of moet je na 25MB betalen?

Ik ga nu Opera Mini op mijn N73 zetten en eens kijken of het werkt!

› reageer

Dat je met je mobiel onbeperkt kan internetten geloof ik wel, maar wat ik vooral wil weten is of het ook nog steeds mogelijk is om via een Bluetooth met je laptop onbeperkt online te zijn.

In de opening post wordt geschreven dat je het programma van Orange, Internet Access moet installeren. Dat kan ik nergens vinden.

› reageer

Ik heb vroeger wel eens geinternet via Orange op de laptop. Ik weet alleen niet meer via welke settings. Waarschijnlijk Orange World. In iedergeval gebruikte ik gewoon toen de drivers die bij mijn telefoon bijgeleverd waren. Ook met andere providers doe ik het nog steeds op deze manier. Ik denk dus dat je het programmaatje uit de startpost niet nodig zult hebben, alleen de drivers voor jouw gsm. (soms i.c.m een bijgeleverde applicatie, wat niet noodzakelijk is)

› reageer

@juani :
Je kan een Gmail programmatje downloaden ( via Orange World)http://www.google.com/intl/nl_nl/mobile/mail/
daarna kan je onbeperkt Gmailen , als je tenminste Orange Wold kiest als verbindingen ( wordt vanzelf gevraagd als je het gmail programmatje opstart) Als je Orange ISP GPRS kist , gaat het wel van je 25MB af.

› reageer

Op de site van orange zie ik niks staan over onbeperkt internetten met Oranje World. Ik zie alleen maar 25MB voor 6 EUR wat onder het kopje staat van Oranje World.

› reageer

Hoe weet ik hoeveel KB's of MB's ik heb verbruikt?
Met Orange World heb je voor € 6 per maand onbeperkt toegang tot informatie en entertainmant diensten. Het maakt dus voor jou niet uit hoeveel KB's je gebruikt. Maak je gebruik van Internet Access of de e-mail client van je mobiele telefoon, dan betaal je wel per KB.

te vinden op de orange site
Orange World

› reageer

@ikke: Klopt. Er staat wel dat je onbeperkt Orange World krijgt. En daarbij krijg je ook onbeperkt dataverkeer via het toegangspunt WAP op je mobiel. Eigenlijk is het de bedoeling dat je op deze manier alleen de eigen orange (wap-)site orange world bezoekt, maar je kan ook gewone, grotere internetsites bezoeken, zo blijkt. Vroeger moest je dan eerst een trucje uit halen met de instellingen, maar dit lijkt niet meer nodig. Wat naar verluid nog niet kan: is MSN'en, mailen via Orange-mailadres/world en video streamen. Zelf denk ik dat het laatste wel mogelijk is, maar ik moet dat nog beter testen.

@ Marly, telek, e.a: Ik heb mijn eerste rekening nu gehad. Er staat alleen helemaal niks over OW op mijn factuur, alleen: maandelijkse bundel 8,40 (inclusief Orange World, zie ommezijde voor uitleg). Moet ik me nu zorgen maken? Of is gratis internet echt gratis bij mij?

› reageer

@ Robertjan :
Die tekst staat er bij mij ook op , maar even verder staat een specificatie onder het kopje Gebruikskosten (buiten de bundel)tot en met xx/xx/2008 , daar staat bij mij een overzicht wat er binnen mijn bundel gebruikt is aan aan bellen/servicenummers/sms/orange World (laatste rek bijv. 77 MB voor 0 euro )
op de volgende bladzijden staat de specificatie , wanneer , hoelang , hoeveel MB , of het Orange World of Internet Access geweest is. totaal 11 bladzijden )
Heb jij niet zo'n overzicht ?

› reageer

Nee, nergens op de tweede bladzijde iets over internet, geen enkele MB. Ik gebruik OW al vanaf de eerste dag, en mijn abo loopt nu zo'n 3 weken. Misschien hoef je tijdens de welkomst-bundel periode niks te betalen bij Orange? Ik heb dat nog nooit bij een andere provider gezien.

› reageer

Apart , bij mijn eerste rekening staat het wel gewoon gespecificeerd , alles wat gebruikt is ,ook uit de welkomsbundel , ook mijn gebruikte O.W. mb's vanaf de eerste dag ( zat bij mij een week tussen vanaf activatie tot eerste rekening)

› reageer

Dat je soms niets kunt zien over je data gabruik is heel normaal (heb het zelf vaak genoeg gezien toen ik zelf nog bij orange zat). En hetzelfde gold voor KPN mobiel internet toen ik het net had aangevraagd (toen zeiden ze dat KPN kosten voor data in rekening bracht voor de rest van de maand nadat het nieuwe kpn abo was ingegaan). Maar wellicht is dat niet standaard (altijd eerst ff vragen voordat je als een bezetene Data MB's gaat verbruiken).

› reageer

Zelf had ik verwacht dat ze de 6,- naar ratio zouden rekenenen. Dat zouden ze bij T-mobile doen, is mijn ervaring. Anyway ik heb de eerste dag al met Orange gebeld om navraag te doen of het was aangezet en heb toen ook vermeld dat het om een nieuwe aansluiting ging. Ik kon me namelijk niet goed aanmelden omdat er een verkeerd 06 nummer op mijn pakketbon was gezet. Gemeld dat ik nabelde om niet tegen hoge kosten op te lopen, dus als ik dan alsnog een rekening voor de MB's krijg, dan krijgt het een staartje.

P.S. Leuk om je weer op TV te zien Fotograaf. Ik zat toevallig vandaag hier wat in de archieven te neuzen over Orange World, en toen kwam ik jouw oude postings ook tegen. En van nog meer mensen, die helaas niet meer zo actief zijn.

› reageer

hehe, ik ben altijd wel op telecomvergelijker hoor, maar dan meer om posts te lezen

Ik miste toch wel de eigen inbreng op het forum dus ik dacht, laten we maar weer even als oude garde ondertussen de harde schijven van Telecomvergelijker met bytes vullen

En ja, gratis internetten met Orange World....ik ben daar zelf ongelooflijk veel mee bezig geweest (vond het destijds, maar nu ook nog, geweldig dat zoiets kon (en kan). Ik ben zelf erg voorstander van gratis internet voor iedereen (zal wel zeer sporadisch zijn over het algemeen) maar als je erover nadenkt is het niet meer van deze tijd dat telcom bedrijven zulke hoge bedragen rekenen voor data (en alhoewel het erg in prijs gedaald is, hebben ze er wel heel erg lang over gedaan).

Nu zou het voor nederland een kroon zijn als mobiel internet land als ze bijv. landelijk gratis wifi aanbieden. Ik heb nl. verschillende site gezien dat er al verschillende landen zijn waar dit al jaren het geval is (bijv. Litouwen als ik het mij goed herinner). Maar ja, zoiets zou alleen werken als iets via de landelijke of gemeentelijke politiek ondersteund wordt (dan zou je het als gemeengoed voor de samenleving kunnen beschouwen...."het recht op gratis internet voor burgers om zo de algemene ontwikkeling en kennis op een hoger pijl te brengen" hehe). En, nog belangrijker, de apparaten waarmee je dan vervolgens draadloos kan internetten worden steeds goedkoper, toestellen met wifi en umts zijn niet meer zo duur.

Nou ja, mischien komt het er wel van in de toekomst, laten we het hopen (ik verwacht dat het onder de huidige politieke setting echter niet zal gebeuren ).

› reageer

een hoger PEIL is inderdaad voor sommigen hard nodig....>

› reageer

Het is mij inmiddels gelukt om met mijn laptop online te zijn via Orange world. Ik maak gebruik van de BT verbinding van mijn Nokia N80 en kan dan op UMTS snelheid (denk ik) internetten. Geheel via de portal van Orange, dus geen extra kosten boven op de 6E.

Veel sites werken, maar helaas niet alles. Zo werken bij mij hotmail, uitzendinggemist en jaap.nl (huizensite) niet. Dit lijken sites te zijn die gebruikmaken van Cookies. Zelfs als ik alle cookies toesta, werken ze niet. Ook moet ik even kijken naar Outlook. Iemand hier nog een oplossing voor.

Verder ben ik zeer tevreden met het werken van Skype en TeamViewer (soort VNC programma)

› reageer

Dat is wel interessante info, Jaap. Meestal blokkeren providers de toegang tot geavanceerdere diensten door alleen verkeer over poort 80 toe te staan. Dat betekent dus alleen de simpelere websites. Het geavanceerdere werk en dingen zoals e-mail kan dan via de volledige internettoegang. Als Skype wel werkt en geavanceerde websites niet, dan werkt de blokkade bij Orange anders of... je hebt een manier gevonden om alle verkeer van Skype door poort 80 te krijgen. In welk geval wij allen natuurlijk zeer geïnteresseerd zouden zijn.
Ikzelf ben nu overigens bezig om volledig te websurfen via een I-Mode (dus niet) account. De hele zwik werkt nu op mijn Asus EEE. Dat is echt wel tof surfen nu.

› reageer

@Jaap: dat cookie-verhaal kan ook een N80 kwaaltje zijn ... Ik kan met m'n N80 ook bepaalde websites niet zien, die ik met m'n E51 wel kan zien.

› reageer

@ Robert-Jan 11/april/2008 23:35
Ik zat toevallig vandaag hier wat in de archieven te neuzen over Orange World, en toen kwam ik jouw oude postings ook tegen. En van nog meer mensen, die helaas niet meer zo actief zijn
Zoals ik robert-jan?

Ik ben inmiddels ook weer terug bij Orange, na te lang zijn weggeweest. Ben weer helemaal happy en ook weer lekker op Orange World actief. Als ik via mijn Orange Music abbonement kijk bij mijn verbruiksoverzicht van OW, dan zie ik bij verbruikte MB's buiten mijn bundel specificatie 0 mb verbruikt van 0 mb internet acces.

Ik gebruik gewoon de instellingen die standaard in mijn toestel stan, na het plaatsen van mijn simkaart.Ik internet dus via orange world. Geen enkel probleem en geen kosten zo te zien. (1e factuur moet nog komen, maar volgens mij gaat alles uit de Orange World bundel van 6 eurie)

› reageer

Is het iemand gelukt om met de N73 via de datakabel te internetten via orange world?

Als ik de telefoon via de kabel aan me laptop verbind, en ik kies verbinding maken via Nokia N73 (Nokia software) dan maakt hij verbinding (verbinding gereed) en kan ik internetten, Maar ik weet niet of dit via Orange world is of niet (ik neem aan van niet).

Hoe kan ik instellen dat dit wel via Orange world gaat? of kan dat niet..

› reageer

Je kan altijd bij de Tools in de Orange World Portal het dataverbruik bekijken. Als daar telkens wat kb's bij komen, weet je dat het vanuit je 25mb gaat.

Ik maak zelf verbinding via de Nokia software met mijn N80. Ik heb via "Configureren" de Nokia Modem geselecteerd. Je moet de verbinding handmatig configureren met als toegangspunt "wap". Gebruikersnaam heb ik "628000000" ingevuld en de rest leeggelaten.

› reageer

ok volgens mij draait het op mijn E65
maar als ik in orange world kijk bij mijn verbruik dan zie ik geen verschil, kan het zijn dat verbruik niet "op de fly" wordt bijgewerkt?
dat het pas een dag later zichtbaar wordt?
of hoe kom ik er achter?

› reageer

@dnalor

ik heb ook orange world en als ik bijvoorbeeld nu het internet op ga en ik kijk een paar seconden later bij 'mijn verbruik', dan is het aantal verbruikte mb's meteen bijgewerkt.

› reageer

Onder "Tools" blijft de teller voor Orange World op nul staan, het is immers flatfree.
Pas wanneer je betalen moet, loopt de teller, de verbruiksgegevens van Internet Access (25MB inbegrepen, daarna betalen) worden dan ook snel bijgewerkt, zodat je goed in de gaten kunt houden, wanneer die 25MB verbruikt zijn

› reageer

AH..
dan moet ik toch eff oppassen..;-)
ik probeer op mijn e65 you tube te draaien maar krijg een fout melding
er werdt hier gepraat over flash lite 3
maar dat werkt niet.
ik heb wel de developers edition erop gezet..
heb ik dan de verkeerde?
want ik kom in you tube (prog geinstalleerd)
maar als ie filmpjes moet laten zien krijg ik alleen een error.

› reageer

Mocht je Youtube werkend krijgen, hou dan wel je verbruik in de gaten, want volgens mij gaat dit niet via Orange World, maar via Internet Access en dan zijn 25MB heel snel op.
Heb het echter niet zelf uitgeprobeerd.

› reageer

Ik ben echt een newbie op het gebied van internet op de mobiele telefoon. Nu zou ik het graag eens goedkoop willen proberen (via een laptop is voor mij overigens niet belangrijk). Ik heb het topic doorgelezen, maar het hoe en wat is mij niet geheel duidelijk. Kan dit bijvoorbeeld op een (verouderde) blackberry 7290v icm Orange World? En is het dan mogelijk om toegang te krijgen tot bijvoorbeeld gmail en nu.nl?

› reageer

De Blackberrie heeft GPRS , dus dat moet lukken met OrangeWorld. O.W. moet je eerst activeren ( via mijnorange of de K.S.) Het beste kan je daarna Opera mini downloaden ( www.operamini.com ) dit is een veel handigere en snellere browser dan de standaard telefoonbrowser. Dan kan je de meeste internetsite's zoals nu.nl , marktplaats , telecomvergelijker , google enz bekijken.Wil je GMail , ga dan naar http://m.gmail.com , daar kan je een Gmail bestandje downloaden , even installeren op je telefoon en kan je via Orange World je mails ophalen en versturen.
Ook een leuke is www.google.com/gmm , als je dat bestandje download , heb je Google maps op je telefoon , werkt ook via Orange World

› reageer

Weet iemand, of het nog steeds mogelijk is om de proxy van Orange te omzeilen?

› reageer

hee net eff naar mijn rekening van aug. gekeken maar ik ben van 0,024 mb naar 9mb geschoten.
kan het zijn dat tmobile het "gat" heeft gedicht?

› reageer

Moet je die 9 Mb ook echt betalen of valt dat binnen de bundel ? , ik heb Orange World en heb gemiddeld per maand zo'n 70/80 Mb , maar dat valt allemaal binnen mijn bundel, alleen email ophalen gaat van mijn 25 Mb bundel af , daar moet ik verbinding mee maken via Orange ISP GPRS

› reageer

nee blijft in de bundel maar blijkt mijn orange tv te zijn..
schrok toch wel eff want op mijn pagina (orange website) staat overal nul bij..en dan krijg ik op papier dat ik 9mb heb verinternet.

› reageer

Klopt , al je internetgebruik , zowel binnen als buiten de bundel wordt gespecificeerd op je rekening , alleen als je inlogt op je gebruiksoverzicht ( zowel online als via je telefoon ) geeft de teller alleen het gebruik van Internet Acces aan en alles wat binnen World valt , wordt niet weergegeven.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.