[GSM Winkels] Prijsverschil... :(

Prijzen van combies worden op TelecomVergelijker door de shops zelf ingevoerd. Indien zij hier om wat voor reden dan ook minder tijd voor hebben, kan het voorkomen dat er wel eens oude prijzen vermeld zijn. Om dit zoveel mogelijk te voorkomen maken we gebruik van een geldigheidsdatum voor aanbiedingen. Indien de geldigheidsdatum van een aanbieding verstreken is, wordt de aanbieding automatisch niet meer meegenomen in het TV systeem. Dit werkt momenteel echter nog niet helemaal vlekkeloos:

De geldigsheidsdatum die bij de combies staat vermeld is gebaseerd op de geldigheidsdatum van het corresponderende abonnement. Indien de geldigheidsdatum van een abonnement wordt gewijzigd, maar er wordt vergeten de prijs van een bijbehorend toestel aan te passen, dan bestaat de kans op verkeerde informatie.

Ik heb dit zojuist enigszins aangepast door alle ingevoerde data maximaal 14 dagen geldig te laten zijn, ookal ligt de geldigheidsdatum op een later tijdstip. Hierdoor dienen shops elke twee weken even expliciet aan te geven of de prijzen nog geldig zijn.

Dit is overigens een lapmiddeltje en zeker een punt ter verbetering van TelecomVergelijker. Een mogelijke verbetering waar ik nu aan zit te denken is om een geldigheidsdatum zowel voor het abonnement als ook voor elke toestel op te nemen, waarbij de korste bepalend is. Indien geen geldigheidsdatum bekend is, maximaal 1 week sinds de laatste update. Hierover later meer. Suggesties hierover zijn uiteraard altijd welkom!

› reageer

Hallo allemaal, ik wou een Telfort 360 abonnement + nokia 8310 afsluiten. Dus ik ging hier kijken waar hij het goedkoopst was dus ik alles ingevuld, gsmabonnementen.nl bleek dus het goedkoopste NOT. Op de site staat dat hij alles bij elkaar 1416,65 per/jaar kwijt bent dus niet maar 1513,65 per/jaar. Dus allemaal goed uitkijken. }} o-)

› reageer

Prijzen van combies worden op TelecomVergelijker door de shops zelf ingevoerd. Indien zij hier om wat voor reden dan ook minder tijd voor hebben, kan het voorkomen dat er wel eens oude prijzen vermeld zijn. Om dit zoveel mogelijk te voorkomen maken we gebruik van een geldigheidsdatum voor aanbiedingen. Indien de geldigheidsdatum van een aanbieding verstreken is, wordt de aanbieding automatisch niet meer meegenomen in het TV systeem. Dit werkt momenteel echter nog niet helemaal vlekkeloos:

De geldigsheidsdatum die bij de combies staat vermeld is gebaseerd op de geldigheidsdatum van het corresponderende abonnement. Indien de geldigheidsdatum van een abonnement wordt gewijzigd, maar er wordt vergeten de prijs van een bijbehorend toestel aan te passen, dan bestaat de kans op verkeerde informatie.

Ik heb dit zojuist enigszins aangepast door alle ingevoerde data maximaal 14 dagen geldig te laten zijn, ookal ligt de geldigheidsdatum op een later tijdstip. Hierdoor dienen shops elke twee weken even expliciet aan te geven of de prijzen nog geldig zijn.

Dit is overigens een lapmiddeltje en zeker een punt ter verbetering van TelecomVergelijker. Een mogelijke verbetering waar ik nu aan zit te denken is om een geldigheidsdatum zowel voor het abonnement als ook voor elke toestel op te nemen, waarbij de korste bepalend is. Indien geen geldigheidsdatum bekend is, maximaal 1 week sinds de laatste update. Hierover later meer. Suggesties hierover zijn uiteraard altijd welkom!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.