Telfort houdt kampioenschap sms-en

@ubervau: En heb je hem al binnen?
[sub]Of is ie nog niet uit in NL? [/sub]

› reageer

2 Mei 2006 -
Sms-en is uitgegroeid tot een sport. Aanbieder van mobiele telefonie Telfort en Radio 538 organiseren volgende maand het eerste Nederlands Kampioenschap SMS. De dj's van de radiozender zullen vanaf 8 mei op vaste tijdstippen een Nederlandse zin voorlezen. Wie die zin het snelst foutloos terugsms't, plaatst zich voor de finale op 19 mei.

De winnaar van die finale krijgt een gouden mobieltje met duizend gratis belminuten en driehonderd gratis sms'jes per maand. Op een speciale website kunnen deelnemers wedstrijdtijden en een virtueel sms-trainingscentrum vinden. De site is te bekijken op NKSMS2006.nl.

Bron: Nu.nl

Wordt er een TV-er kampioen?

› reageer

Hmmm .. ik hoop dat je naar een normaal 06 nummer mag sms-en, ipv naar een duur 4 cijferig sms nummer. Misschien kan je dan ook en initiatief als sms city gebruiken.

› reageer

Ik gok op 4 cijfers

› reageer

Ik vrees idd een 4 cijferig nummer, maar wat DaMasta zegt is wel heel handig idd.

› reageer

Het gaat dus voornamelijk om de snelheid waarmee je provider de SMS verzend...

› reageer

Ik vermoed een 4 cijferig nr, maar dan wel zonder bijkomende kosten. Dan kun je dus toch voor een paar cent smsen

› reageer

Wat dacht je van het nummer 5380

› reageer

telefoon aan de pc hangen en hopen dat je sms wel snel genoeg verstuurd word

› reageer

Wie die zin het snelst foutloos terugsms't, plaatst zich voor de finale op 19 mei.

Zal dan weer het netwerk overbelast raken als iedereen tegelijk gaat SMS-en?

› reageer

Het aantal deelnemers zal denk ik niet zo groot zijn dat de netwerken overbelast worden

En het is inderdaad code 5380

Wie de zin het snelst foutloos terug sms't naar shortcode 5380 plaatst zich voor de finaledag op 19 mei.
Bron

› reageer

Ik had begrepen dat de snelste smsers voor een finale uitgenodigd worden en daar gaan strijden om de prijs.
Ze zullen je daar niet mee laten doen met een laptop op schoot

ps. ik doe niet mee, heb al zo'n abo

› reageer

Radio 538 DJ's als Dennis Ruyer, Barry Paf, Niels Hoogland, Froukje de Both en Jens Timmermans lezen op vaste tijdstippen een Nederlandse zin voor. Wie de zin het snelst foutloos terug sms't naar shortcode 5380 plaatst zich voor de finaledag op 19 mei. In totaal strijden de tien snelste dagwinnaars mee naar de titel Nederlands kampioen sms 2006. Iedereen kan meedoen. Bij welke provider je ook zit. Daar doet Telfort niet moeilijk over. Op www.nksms2006.nl vind je onder meer de wedstrijddata en tijden, een sms-trainingscentrum met een duimtrainer, sms tips, uitslagen, laatste nieuws, prijzen, sms-game en nog veel meer.

Zie hier.

› reageer

Kan je maar beter wel Telfort hebben, anders maak je zowieso geen kans vermoed ik, aangezien de centrale ws. bij hun in het netwerk staat.

› reageer

Ik heb gewonnen .

› reageer

Je hebt toch niet serieus meegedaan?

› reageer

@Ciao: jazeker, ik was ook op de radio, werd opeens gebeld door Barry Paf. Check de Sp!ts morgen maar eens...

› reageer

@ÜberVAU: Dan ben je dus in de finale ? Veel succes, ik hoop, dat je een mooie prijs wint !

› reageer

je telefoon aan de PC verbinden en vervolgens met een normaal toetsenbord je SMS opstellen

› reageer

Dat is slim gedaan van UberVau. De finale kun je dan wel vergeten. Want je moet live in de studio sms-en Heb je al iets gewonnen?
Zo'n toestel?

› reageer

Ja, het 'sms-toestel van het jaar', dat is het toestel waarmee de winnaar volgende week sms't.
Heb trouwens gewoon met m'n gsm gesms't hoor, wel met T9-functie aan trouwens.

› reageer

Ik zie het net staan, netjes gedaan!
Had je alleen niet die arnhemmer kunnen verslaan

› reageer

www.spitsnet.nl -> "D!g! Spits -> Welke blz?

Edit: Ah, ik zie het al, klein vermeldinkje slechts Heb je nog wat gewonnen?

› reageer

blz46, linksonder

› reageer

Wel trakteren hier he als je wint

› reageer

Met welke telefoon heb je het gedaan?

› reageer

Vrijdag is de finale in de studio bij Radio 538! Ben benieuwd hoeveel finalisten ook zonder PC snel kunnen sms'en ;-) Ik ga ook meedoen. Kom je bij Froukje de Both op schoot ;-))

› reageer

Helaas kan ik niet meedoen, ben op het moment op vakantie in Brazilie.

› reageer

@Ubervau: heb je goed gedaan, lees net dat je de Nokia E70 ontvangt

› reageer

19-05-2006: Pieter van Eyck heeft zojuist het eerste Telfort NK SMS gewonnen. Uit handen van Froukje de Both ontving Pieter van Eyck een gouden mobiel en een jaar lang gratis bellen en sms'en van Telfort.

Door: Willeke de Haas

Het mobieltje, Nokia E70 waarmee Pieter de finale won is automatisch hét SMS toestel van 2006 geworden. De finale werd gespeeld in de studio van Radio 538 tijdens het programma Niels & Froukje. De negen andere finalisten, en tevens dagwinnaars uit de voorrondes, ontvangen het SMS toestel van het jaar inclusief 115 euro beltegoed van Telfort.

Winnaar Pieter van Eyck

De eerste officiële Nederlands Kampioen sms won de finale door de zin 'Over enkele minuten mag ik mezelf met trots de allereerste officiële Nederlands kampioen sms noemen' in 40,23 seconden te SMS-en. De nummer twee in de finale was slechts 1,09 seconden langzamer. Pieter is een trotse kampioen. "De finale zin was moeilijker dan de zin in de voorrondes. Ik kon merken dat iedereen zenuwachtig was voor de finale. Iedereen had zich goed voorbereid voor de finale.

Het Telfort NK SMS begon 8 mei jongsleden en beleefde vandaag haar finale. Telfort is erg tevreden over het NK SMS. "We hebben het georganiseerd om de eenvoud, populariteit, fun en het voordeel van SMS-en op een leuke manier te benadrukken. De enthousiaste en leuke reacties, tienduizenden actieve deelnemers en de ruim 150.000 mensen die op diverse manieren een Telfort SMS training hebben gevolgd zijn voor ons een bewijs van succes. We willen het Telfort NK SMS ook volgend jaar weer organiseren", aldus de woordvoerder van Telfort.

Bron: www.gsmhelpdesk.nl

@Ciao: De E70 is inderdaad wel het beste toestel qua specs (van de genomineerde toestellen). Ben benieuwd wanneer ik 'm krijg, want volgens mij is dit toestel officieel nog niet eens leverbaar in NL.

› reageer

De E70 is internationaal zelfs nog niet leverbaar...

› reageer

Volgens mij is daar toch écht een Motorola V3i/x te zien ...

› reageer

@mcmeijer: Ja maar de dagwinnaars hebben het toestel van het jaar gewonnen. En dat is de Nokia E70 geworden.

› reageer

Lekker dat is eigenlijk niet echt eerlijk, de E70 heeft een volledig toetstenbord

› reageer

ehh fraukje kon je niet winnen ??

› reageer

@ubervau: En heb je hem al binnen?
[sub]Of is ie nog niet uit in NL? [/sub]

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.