ik heb precies een maand terug daar een abonnment besteld, met een telefoon. maar we zijn nu een maand verder en ik heb nog niks in mijn bezit, terwijl er op de site ´´ binnen 2 werkdagen´´ staat. zij houden zich absoluut niet aan hun afspraak. en als je contact met ze opneemt word je gechanteerd of voor gek gehouden.
ik heb inmiddels de service provider een brief geschreven met het verzoek om het abonnement te cancellen.
dus mensen kijk daar mee uit, www.2call.nl
Wereldnieuws!
move --> [2call.nl]
absoluut.
› reageerze geven ook nog eens aan dat ik mijn abonnement niet kan beeindigen, ik vind dat wel een onzin. ik heb mijn abonnement kosten al betaald terwijl ik nog niet eens een simkaart in mijn bezit heb
Ik heb 2 maal een bestelling geplaatst bij hen en tot 2 maal toe netjes verlopen,abo met GSM.En een enkeling zal inderdaad de pech hebben dat het misloopt.Maar goed het doet soms goed om je via oa deze weg af te kuren
Closed.
› reageer