Jaarlijks opwaarderen vereist bij Telfort prepaid

Je kan wel merken dat KPN nu de vinger in de pap heeft...
maarja ik snap het wel een beetje...

› reageer

"Telfort beperkt houdbaarheid prepaid-beltegoed

Wie prepaid bij Telfort heeft zal zijn beltegoed wat beter in de gaten moeten houden. Om het beltegoed geldig te houden moet u namelijk binnen 12 maanden na de laatste opwaardering opnieuw uw tegoed opwaarderen. Als u dit niet doet verliest het resterende tegoed zijn geldigheid. U kunt dan geen gebruik meer maken van uw prepaid. De nieuwe voorwaarden blijken overigens al op 4 april te zijn ingegaan.
Na de geldigheidsperiode van 12 maanden wordt uw beltegoed 90 dagen bevroren. Gedurende die 90 dagen kunt u uitsluitend gebruik maken van diensten waarvoor geen vergoeding verschuldigd is. U kunt dus bijvoorbeeld wel gebeld worden. Waardeert u binnen deze 90 dagen op, dan kunt u weer gebruikmaken van uw prepaid en is uw bevroren beltegoed weer beschikbaar. Doet u dit niet, dan eindigt de overeenkomst. Het resterende beltegoed en telefoonnummer vervallen en kunt geen aanspraak maken op compensatie.

Tegenstrijdige informatie
In de eigen webwinkel geeft Telfort bij de prepaid-pakketten overigens tegenstrijdige informatie. Daar zijn kennelijk de oude voorwaarden nog te lezen: "Je beltegoed is onbeperkt houdbaar. Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is één keer per 12 maanden zelf te bellen, sms-en óf op te waarderen".

bron:
www.telecomwereld.nl
16-05-2006 (10:40)Gertjan Groen


› reageer

Snap wel dat ze dit doen, is nog helemaal niet streng. Ze moeten klantenbestand beetje up to date houden...

› reageer

Jammer, dat is alweer een verslechtering voor Telfort prepaid, na de 200% stijging van het tarief voor internationaal smsen...

› reageer

Het woord "onbeperkt" is (net als "blijvend" in de supermarkt) heel wat korter dan het "tijdelijk" van Kok.......

› reageer

Het geldt overigens alleen voor opwaarderingen vanaf 4 april... Beltegoed wat daarvoor is opgewaardeerd, is nog wel onbeperkt geldig...

Maar Telfort begint ook steeds minder voordelen te houden ten opzichte van andere providers op die manier en dat zal ze klanten gaan kosten denk ik...

› reageer

Je kan wel merken dat KPN nu de vinger in de pap heeft...
maarja ik snap het wel een beetje...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.