Kaarten leegbellen tbv Goede doelen dmv 0900helpons

zie het eerste bericht van dit draadje, het is volgens mij wel een serieus gebeuren.....

› reageer

www.0900helpons.nl
MCXess start www.0900helpons.nl voor goede doelen

Uitgegeven: 15 mei 2006

Amstelveen In navolging van het in januari 2006 live gaan van de anonieme, telefonische donatie module 0900-HELPONS, heeft MCXess (www.mcxess.nl) vanaf heden tevens een speciale donatiesite opgezet: www.0900helpons.nl. Op www.0900helpons.nl staan alle goede doelen vermeld die deelnemen aan 0900-HELPONS met hierbij een uitleg over het anoniem en telefonisch doneren. Tevens staan hierbij de bijbehorende referentiecodes van de goede doelen. De codes die op de website vermeld worden komen overeen met het lidmaatschapnummer van het betreffende goede doel bij Stichting GeefGratis.

Door te bellen naar 0900-HELPONS (0900-4357667) kan een bedrag van € 1,30 gedoneerd worden aan een goed doel naar keuze. Dankzij sponsors van Stichting GeefGratis, die inhoudingen compenseren, gaat het bedrag voor de volle 100 procent naar de goede doelen.

Meer informatie: www.0900helpons.nl

› reageer

Ben benieuwd welke juridische stappen Orange hier tegen gaat nemen...

› reageer

Geen aantoonbaar persoonlijk gewin, behalve een goed gevoel.
Je krijgt niets terug met materiele waarde en is dus conform de AV.

Daar kun je niets tegen doen.

Als ze dit telefoon nummer blokkeren kunnen ze om de zelfde reden het hele netwerk sluiten.

› reageer

als je bij orange een gespecificeerde rekening krijgt kun je het waarschijnlijk ook nog voor de inkomstenbelasting als gift aftrekken.
goeie actie dus

› reageer

Voor giften geldt wel een drempelbedrag van -ik meen- iets van 500 euro. Moet je aardig wat bellen wil het aftrekbaar zijn. Maar het idee is goed.

› reageer

drempel is 1% van je inkomen, dus vanaf € 50K heb je helemaal gelijk...

› reageer

nieuwe vorm van cashen?
welk inkomen? bruto jaarsalaris?

› reageer

inkomen uit werk en woning, in de praktijk loon min het saldo van eigenwoningforfait en hypotheekrente

› reageer

Dus als je jezelf als goed doel laat registreren krijg je 1,30 per gesprek

› reageer

zie het eerste bericht van dit draadje, het is volgens mij wel een serieus gebeuren.....

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.