Ik las het artikel eerst ook via NU.z maar pas op het eind kwam ik erachter dat het over Belgie ging! Ze nemen bij NU gewoon de headers over hé!
› reageerGSM-operator Ello Mobile ook in ons land
7-6-2006
De nieuwe mobilofoonaanbieder Ello Mobile wordt volgende week actief in ons land. Het bedrijf werkt volgens een nieuw concept op de Belgische markt, want het neemt zich voor zijn winst integraal te besteden aan sociale projecten die een 'structurele maatschappelijke bijdrage' leveren. Die projecten worden enerzijds geselecteerd door de stichters van het merk en anderzijds door een onafhankelijke jury van experts, aangeduid door de Koning Boudewijnstichting. Ello Mobile is een mvno (Mobiele Virtuele Netwerk Operator), een bedrijf dat gebruik maakt van het netwerk van een bestaande operator. Dit is ook de enige dienst die deze partij afneemt. Al het overige regelt het bedrijf zelf. Ello maakt gebruik van het netwerk van KPN-dochter Base. United Telecom fungeert als tussenpartij. Ello ticht zich tot particulieren, maar komt vanaf september ook met een aanbieding voor ondernemingen met een minimale sociale betrokkenheid.
Is "ons land" in dit geval dan niet België??
› reageerIk wilde net vragen waar dit stukje tekst vandaan komt.
@Roel: kan je me even de link geven? Of is dit alle tekst?
hmm shit..
ik denk dat jullie gelijk hebben dat het om belgie gaat
tekst komt van www.nu.nl/z
BRON
Inderdaad, België
Titelfix
Ik las het artikel eerst ook via NU.z maar pas op het eind kwam ik erachter dat het over Belgie ging! Ze nemen bij NU gewoon de headers over hé!