Sagem MY X1-2 + 40 euro tegoed voor €9,95 bij The Phone House (na inruil)

@123456 Telfort en tele 2 sim van april/mei 2006

› reageer

Debitel Prepaid Pakket met Sagem MY X1-2 bij The Phone House:
De sagem is zonder inruil 19.95 en met inruil 9,95. Zie e-folders > folder TPH, pagina 33. Ik verwacht wel dat deze Debitel-gelockt is.
Net gekocht bij The Phone House. Prijs was inderdaad 9,95 euro na inruil van een oud barrel (Ericsson A1018s). Toestel is Debitel simlocked, EasyMobile en KPN SIM werken namelijk niet in toestel.

Opbouw beltegoed:
5 euro na activatie via 1244
10 euro na aanmelden via website Debitel
25 euro via een mobiel opwaarderen code die je na 4 dagen krijgt
Totaal dus 40 euro prepaid tegoed

› reageer

Krijg je makkelijk delock eraf? En ik begreep dat je er maar 2 op je naam mag hebben, dat is wel zonde.

› reageer

@leendertsinnema : Zover ik weet, zijn Sagems niet eenvoudig te unlocken.
Betreffend toestel is trouwens een prima no-nonsense telefoontje.

› reageer

debitel kpn sim ook niet erin

› reageer

Ik heb begrepen, dat Debitel prepay tegenwoordig via het Telfort netwerk gaat ?

"Vroeger", toen Debitel nog niet zelf actief was als service-provider, zat er in de Debitel prepay pakketen een KPN simmetje.

In de familiekring waren toen twee stuks aanwezig, waarvan de ene (Motorola CD930) ook een "gewone" KPN prepay simkaart accepteerde, en de andere (Mitsubishi Trium Geo) niet.

› reageer

Hoe zit het met het beltegoed bij Debitel, blijft dit onbeperkt geldig of zijn hier voorwaarden aan verbonden? Dit staat volgens mij nergens op hun website vermeld.

› reageer

Onbeperkt geldig, mits je 1 x per 12 maanden gebruik maakt van de aansluiting (bellen of sms'en).

› reageer

Zit idd op het telfort netwerk...

› reageer

Ik heb er ook even 2 opgehaald (had nog 2 oude barrels liggen).
Simpel toestelletje maar wel goed (zeker voor dat geld).
Inderdaad op het Telfort-netwerk; als ik een netwerk-search doe krijg ik:
1. Debitel
2. KPN
3. Vodafone
4. T-Mobile
5. Orange

Het woord 'Telfort' is dus vervangen door Debitel.

› reageer

Voor de 10 euro na aanmelden op de website kreeg ik gisteren vrijwel direct via SMS een opwaardeercode. Voor de resterende 25 euro kreeg ik vandaag ook via SMS de opwaardeercode. Met deze codes kun je via 1244 je beltegoed verhogen tot de beloofde 40 euro.

Link naar tarieven Debitel Prepaid

› reageer

Dus een Telfort prepaid zou moeten werken in dat toestel?

› reageer

Neen, alleen een debitel-simkaart via het telfort-netwerk.

› reageer

@123456: ik kreeg de opwaardeercode voor de resterende €25 alleen via bankafschrift/internetbankieren, maar niet via sms. Heb je dit daadwerkelijk per sms gekregen?

› reageer

Ik heb er ook twee opgehaald, maar je kan het beltegoed niet gebruiken om 090X nummers mee te bellen. Das wel jammer.

› reageer

Heb inmiddels ook een sms gekregen met een opwaardeercode voor €25 beltegoed; ik dacht eerst dat dit automatisch ging bij het veranderen van de code voor mobiel opwaarderen, maar inderdaad krijg je ook deze code gewoon per sms.

› reageer

ik kan de actie nergens vinden op de site, is deze actie al afgelopen of loopt hij de komende week nog wel gewoon?

› reageer

Welke site bedoel je, Debitel of The Phone House ? Het extra beltegoed is van Debitel, de actie duurt tot 10 juli, maar dit toestel kost bij Debitel gewoon 19,95.
Voor 9,95 krijg je dit toestel alleen bij The Phone House, na inruil van een oude gsm en op=op.

Bij The Phone House krijg je overigens al sinds jaren een tientje terug, als je een oud toestel inruilt, betreft dus geen actie.

› reageer

Bij debitel kost die: 29.95 Link.
Bij The Phone House 19.95 (zie startpost)
en na inruil 9.95.

Overigens in Delft reeds uitverkocht en in R'dam hadden ze er nog eentje, maar ik weet niet welk filiaal.

› reageer

Ik heb er nu 5; 4 via The Phonehouse a 19,95 en 1 via Debitel voor 24,95. Maar bij de meeste winkels zijn ze nu uitverkocht.

› reageer

Is het niet zo dat je per bankrekeningnummer maar één keer extra beltegoed kan krijgen?

› reageer

Geen idee, het gaat mij niet om het beltegoed, alleen om het telefoontje.

› reageer

Leendert, wat wil je in hemelsnaam met 5 maal een Sagem doen? Want zo'n geweldige telefoon is het toch nou ook weer niet? Of verpats je hem gewoon?

› reageer

Ik heb geen idee hoe het toestel is, maar ik heb gewoon 10-20 simpele toestellen nodig om SIM-kaarten actief in de lucht te houden. Dit is ongeveer het goedkoopste wat ik kan vinden, en met dat beltegoed en het toestelletje zelf ben ik niet duur uit. Wel moet ik nog een unlocker hebben, anders moet ik daar (helaas) voor betalen.

› reageer

Ik heb er dan 'maar' 2, maar ook ik zou het toestel graag nog willen unlocken. Kan echter tot nu toe nog maar weinig vinden op het web. Iemand tips?

› reageer

Moet er ook een lader bij de oude telefoon zitten die je inruilt?
Ik heb namelijk nog wel een oude M35i liggen, die zou moeten werken maar ik heb er geen lader meer voor...

› reageer

Meestal geen lader nodig.

› reageer

Dit toestel kost in de debitel Shops nog maar 24,95. Mochten ze bij de Phone House op zijn, kun je het daar nog even proberen. Ook met 40 euro tegoed etc.

› reageer

Ik heb er eentje in Barneveld kunnen halen. Lader niet nodig, maar telefoon moet wel aan kunnen gaan. Dat deed mijn barrel niet meer, maar toch kon ik er 1-tje mee krijgen.Ben trouwens benieuwd of iemand uitvind of er nog andere simkaart in kunnnen ondanks de debitel lock.

› reageer

In dit toestel kunnen alleen debitel-branded prepaidkaarten worden gebruikt, helaas niks anders. Dit is ook al eerder gemeld in dit topic!

› reageer

Niet helemaal waar. Mijn debitel branded simkaart op het netwerk van Vodafone kon er niet in. Ben wel benieuwd of er uberhaupt abonnementen van Debitel inkunnen.

› reageer

er staat toch ook aangegeven dat alleen Debitel-prepaid geaccepteerd wordt...

› reageer

heb ook debitel kpn geprobeert deed het ook niet. moet zeker debitel /telfort sim zijn

› reageer

Gisteren ook eentje gehaald bij The Phone House

Wel grappig trouwens die kleurenachtergrond, dacht eerst dat het een kleurenscherm zou zijn, maar voor €10,- kan dat natuurlijk ook niet!

› reageer

Kun je na de opwaardeercode ingevoerd te hebben naar 0900/0909 nummers bellen met debitel prepaid?

› reageer

@Erik1
Je kan het beltegoed niet gebruiken om 090X nummers mee te bellen. Das wel jammer.

› reageer

Oeps, even overheen gelezen. Maar das inderdaad wel jammer.

› reageer

OT: Ik zie dat dit toestel GPRS ondersteunt. Kan je hier je hotmail makkelijk op lezen? Of is dit toestel daar eigenlijk niet geschikt voor?

› reageer

Waar heb jij dat dan gezien, die van mij ondersteunt namelijk geen GPRS. Ik weet wel dat er naast de MY X1-2 ook nog een MY X1-2w uitvoering is, deze ondersteunt WAP maar geen GPRS.
Welke uitvoering heb jij dan?

› reageer

Misschien heb ik dan niet goed gekeken, ik heb hier op tv gezocht en heb gekeken bij de MYX-1-2w, maar die blijkt dus anders te zijn. Sorry voor de verwarring. Ik heb er trouwens geen.

› reageer

hoe gaat het met jullie sagems? Die van mij lijkt niet meer te werken . Na een maand al niet meer. Als ik hem in de oplader doe, doet hij helemaal niets...

› reageer

Gooi er heel wat mee, en hij blijft het doen Gebruik m als wekker

› reageer

@: Da_masta

Had je hem unlocked?

› reageer

Mijne doet 't op zich ook wel, zou alleen niet weten wat ik ermee moet...met die Debitel-simlock.
Ga ook geen tientje aan een unlockboer uitgeven voor een toestel van een tientje.

› reageer

Nee ik had hem niet ge-unlocked. Alleen een keer wat lang in de oplader laten zitten...

› reageer

Kwam er vorige week toevallig achter dat hij ook tele 2 en telfort(prepaid) sims pakt.

› reageer

Helaas geeft bij mij een nieuwe Telfort Prepay SIM de melding 'SIM vergrendeld'. Wellicht is jouw SIM al wat ouder?

› reageer

@123456 Telfort en tele 2 sim van april/mei 2006

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.