Duidelijk! Ik gebruik Opera voor mijn Nokia 6100 en 6230i, en dat was wel gratis.
› reageerMinimo 0.016 Mozilla browser
Vandaag, 19 juni om 08:44 - Minimo is de mobiele versie van de Mozilla browser. In deze nieuwe 0.016 update vinden we een aantal verbeteringen. Deze browser is gratis te downloaden.
Minimo is een Windows mobile browser die onder andere geschikt is voor Windows Mobile 5.0. Minimo is ontstaan uit het Mozilla project. De browser is volgens de makers snel, makkelijker en sneller te porteren naar andere devices. De browser zou vooral geschikt zijn voor mobile devices omdat de software nauwelijks resources zou gebruiken. Op ons forum staan verschillende berichten waaruit blijkt dat dit nog niet helemaal gelukt is. Wellicht dat in deze nieuwe versie de verbeteringen zodanig zijn dat dit wel lukt. In deze nieuwe versie zou een groot aantal bugs opgelost zijn waardoor de software stabieler draait. Daarnaast is er support voor VGA schermen ingebouwd en gaat de software beter om met keyboard interactie. De homebar en fullscreen mogelijkheden zijn nu weggewerkt in de preferences en het is nu ook mogelijk om files te downloaden naar een locatie naar keuze.
Bron: Pocketinfo.nl
Windows Mobile...
Mocht je nou niet gezegend zijn met een Windows Mobile telefoon, dan neem je toch Opera?
› reageeropera voor windows mobile 5 is niet gratis. Minimo wel! Daarom.
› reageerDuidelijk! Ik gebruik Opera voor mijn Nokia 6100 en 6230i, en dat was wel gratis.