Nou ben weer blij dat ik thuis ben gebleven, twijfelde nog even om te gaan kijken, want je weet maar nooit. Mare wat mij betreft kan hier een slotje op. Super Saterday bestaat alleen nog maar in woord en niet meer in gebaar!!
› reageer27-06-2006 (14:00) - Telfort opent twee nieuwe winkels in Rotterdam en Zwolle. Bovendien heropent de operator een winkel in Den Haag, na verbouwing. Nieuwe klanten krijgen op de openingsdag een leuke korting.
Telfort breidt het aantal eigen winkels verder uit. De operator, inmiddels eigendom van KPN, opent in juli twee nieuwe winkels in Rotterdam en Zwolle. In Den Haag wordt een bestaande winkel na een verbouwing heropent. Het totale aantal winkels van Telfort komt hiermee op veertien. Volgens Telfort hebben de winkels een belangrijke functie. Klanten willen graag in de winkel of op internet (http://www.telfort.nl) worden geholpen, bijvoorbeeld met de keuze van een abonnement of het instellen van mms.
De uitbreiding zorgt ook voor meer zichtbaarheid op straat, en geeft op de openingsdagen een leuk voordeel voor nieuwe klanten. Op de openingsdagen heeft Telfort in Den Haag, Rotterdam en Zwolle namelijk een speciale actie voor alle klanten. U kunt een nieuw abonnement afsluiten en krijgt de eerste 12 maanden 50% korting op de abonnementskosten. Bij voorgaande winkels was deze actie een groot succes, meldt Telfort.
Openingsactie in Leiden was een succes
Nog zes nieuwe winkels
Winkels van Telfort zijn te vinden in Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Leiden, Nijmegen, Rotterdam (2), Utrecht, Zaandam en Zwolle. Naast de veertien winkels gaat Telfort dit jaar nog zes winkels openen. Zowel in steden waar Telfort nog geen winkel heeft, als in steden waar al wel een winkel is. Rotterdam is hier het eerste voorbeeld van. Door het succes van de winkel in Rotterdam-Centrum was er behoefte aan een tweede winkel.
De twee nieuwe winkels zijn te vinden aan Zuidplein Hoog 437 in Rotterdam en Diezerstraat 1 in Zwolle.
Bron Tekst en Foto: TelecomWereld ; thnx
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dat wordt scoren! Yeah
Toen ik het las, dacht ik dat het al voorbij was (artikel is van gisteren). Maar de winkels gaan in juli open. Dat adres in Rotterdam komt mij bekend voor, bij T-M-shop liep het daar toen storm.
Waar houden we onze volgende meeting, Zwolle ?
Zelf wil ik het liefst naar Den Haag, maar ik denk niet dat ik het met m'n werk kan regelen... R'dam lijkt mij gekkenhuis, zie T-M opening!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thnx to yeahbaby & Mexx! Voor de openingsdata! Alleen op die dagen korting!
Let op! Alleen korting hier:
[list]• 1 juli - Den Haag - Grote Marktstraat 51 (naast de Bijenkorf) - v.a. 10.00 normaal geopend.
• 8 juli - Rotterdam - Zuidplein Hoog 437 (in R'dam zijn 2 shops! let op!)
• 15 juli - Zwolle - Diezerstraat 1[/list]
Den Haag: 1 juli
Rotterdam: 8 juli
Zwolle: 15 juli
Bron: Website Telfort
@robert-jan & yeahbaby: Bedankt voor de tip.
Op die dagen zal het zeker ontzettend druk worden. Had niet gedacht dat Telfort een officieel persbericht zou uitvaardigen over de opening en de bijbehorende acties.
Rotterdam en Den Haag moeten nog even worden omgedraaid.
Den Haag 1 juli
Rotterdam 8 juli
hmm, het geldt niet voor verlengingen neem ik aan?
› reageerHet wordt 1 groot telecomparadijs, dat Zuidplein
Maar "waarom" moet het altijd op Zaterdag, zucht..
Een tweede in R'dam maar nog steeds niks in Groningen, Maastricht, Tilburg...
› reageerIn geheel Twente, Salland en Achterhoek is er ook nog geen.
› reageer12 maanden 50% korting op de abokosten. Dit geld zeker dan alleen voor 2 jaars abo's?
› reageerVolgens mij ook bij 1-jarige abo's, dat was vorig jaar wel zo iig.
› reageerBen ook benieuwd of de korting ook geldt op aanvullende bundels, zoals een sms-bundel en een internet-bundel van 9,50 euro... Dan wordt het wel erg interessant!
› reageerNetals velen heb ik vorig jaar bij de SuperSaturday een abbo gehaald.
Nu ben ik natuurlijk weer van plan een abbo te halen, maar vraag me af het mogelijk is om dat oude nummer via sim-swap mee te nemen naar het nieuwe abbo.
Daarnaast wordt er gezegd "U kunt een nieuw abonnement afsluiten en krijgt de eerste 12 maanden 50% korting op de abonnementskosten". Geldt dit ook bij een 1-jarig abbo?
Dan nog de keuze van de telefoon....
Vraag me af voor welke telefoon jullie zouden gaan?
E900- 6280 - LG KG800 of misschien wel een andere....
is de nokia 3250 niet verkrijgbaar bij 1 jaar?
De Nokia 3250 vanaf 1 jaar gratis met Telfort 300 (33 euro) 16,50 na de 50% korting.
› reageerAl onze aanbiedingen zijn geldig tot en met de laatste werkdag van de maand en zolang de voorraad strekt.
Jammer, jongens, zaterdag is 1 juli.
De prijzen bij de online-shop komen wel vaak overeen met de winkel. Maar dit hoeft niet altijd zo te zijn, je kunt denk ik aan de prijzen op de website niet het recht onlenen dat je het in de winkel voor dezelfde prijs kunt fixen.
Ik vind de uiteindelijke prijzen eigenlijk, zeker tegenvallen t.o.v de vorige SuperSaturdays. Mijn K750i is nu alleen maar 50,- duurder geworden bijvoorbeeld. Een jaar later en duurder! Prijstechnisch en technisch (specs) vind ik dat ze me geen goede opvolger kunnen bieden.
Vorig jaar waren de D500 & K750i nog echte toptoestellen, we zijn nu een jaar verder en hij wordt zelfs voor een duurder abonnement verkocht!
› reageerIk had de 6320i gratis bij een eenjarig telfort 200-abo. Dat is precies een jaar geleden.
› reageerVorig jaar zocht Telfort in een paar weken zoveel mogelijk extra klanten omdat het bedrijf verkocht werd. (uiteindelijk aan KPN) Ze hadden ook SIM only's voor iets van 99 cent. Dit is nu niet meer van toepassing.
› reageerDat laatste weet ik ook, er valt dan ook voor de meeste prijzen wat te zeggen. Echter, Vodafone doet bijv. met de K750i een evengoed aanbod, alleen je hoeft niet om 8.00/9.00 op om 2 uur in een rij te gaan staan. Bij wijze van .. . Het toestel is dan wel bij Vodafone branded en locked, maar het is wel een premium brand, wat mijn inziens een veel beter aanbod doet dan Tf. M.A.W. ik vind Telfort toch echt wat aan de duurdere kant.
Hoeveel abo's mag je eigenlijk hebben bij Telfort, beide SS-dgn van vorig jaar hebben me al een abo'tje opgeleverd namelijk.
En weet iemand of de N80 wel in de Telfort shop te krijgen is? Zo ja, weet je misschien dan ook wat ie kost icm een Telfort 400 abo? Hij is volgens mij namelijk niet via Telfort.nl te verkrijgen.
198 euro voor een W810i is toch ook niet duur?
33 x 12 / 2 = 198 euro.
Of komen daar nog kosten bij?
en is iemand al op de hoogte van de details van de actie?
Dan moet je nog 29 euro bijbetalen inderdaad.
› reageerDie W810 zou toen (bij de vorige SS) ongeveer evenveel gekost hebben,...
Iemand die weet of ze al de K800i hebben (en wat de intressantse bundel (lees:$) is bij 1jr.)? Of dat ie binnen 3 weken binnenkomt?
[edit]Je hebt helemaal gelijk, Dubrock
Dat was de w800i, niet de w810i.
› reageerHet toestel is dan wel bij Vodafone branded en locked, maar het is wel een premium brand, wat mijn inziens een veel beter aanbod doet dan Tf
Vodafone een premium brand?! Dat zeggen ze zeker over zichzelf....
Verder ben je de eerste die de voorkeur geeft aan een branded + locked toestel boven de normale variant. Meestal willen mensen weten hoe ze die branded troep er zo snel mogelijk van af kunnen krijgen.
Tja Rob dat is marketing, Orange zegt ook dat ze een van de beste netwerken heeft van Nederland. Niet dat Orange vreselijk slecht is (qua service zeker niet), zeker niet vergeleken met dekking van providers in alle landen, maar het werkt wel de indruk dat er meer netwerken slechter zijn dan Orange dan dat er betere netwerken zijn, en dat is niet het geval.
Giel: kun jij als insider bevestigen dat die ss acties niet voor verlengen gelden? In het persbericht staat wel "nieuwe abonnementen, maar helemaal klakkeloos vertrouw ik niet op de correctheid daarvan. Maw, ik hoop iig dat het niet correct is.
Bij Telfort kun je max. 3 abo's op 1 naam hebben
› reageerDeze actie geldt dan neem ik aan ook voor de Qtek S200 en de Nokia N91?
Maar de vraag is: is het 12 maanden 50% korting, of de volle 24 maanden..??
12 maanden
› reageerOok bij een 1-jarig contract? Dus dan de volle contractsperiode (1 jaar dan dus) 50% korting? En weet iemand idd ook of het voor de internetbundel a € 9.50 geldt?
Edit: zo ja, dan is de Samsung E900 voor 12,50 1 jaar een superaanbieding..?!
Edit2: de Nokia N70 + TomTom Mobile voor 12x12,50 + 209 = 359 euro is ook niet verkeerd...!
iemand iets over de N80 bij Telfort?
› reageerNee, over de N80 weet ik iig niets. Staat niet op de site.
Zijn de telefoons allen simlock en brand vrij??
Ik moet een uur reizen, dus ik zit ff te twijfelen. Wil zeker weten dat als ik een 1 jarig abo afsluit, dat dan de 50% korting ook geldt. Niemand hier kan denk ik die zekerheid geven? Alleen vermoedens...
Volgens mij staat er redelijk duidelijk, zelfs dikgedrukt in de openingspost dat je de eerste 12 maanden 50% korting krijgt. Wat is er nu niet duidelijk. Dat geldt dan toch ook voor een 1-jarig abo!
› reageerNein herr Dubrock, ik (persoonlijk) vat "de 1e 12 maanden" op, als zijnde dat er de 2e 12 maanden dus geen 50% korting wordt gegeven (dus een 2-jarig abo).
› reageerVolgens mij staat er de eerste 12 maanden, omdat je indien je een 2-jarig abo af zou sluiten, niet de ook het tweede jaar korting krijgt. Vorig jaar waren iig bij een 1-jarig abo de eerste 12 maanden ook tegen 50% korting.
› reageerIk vatte "de 1e 12 maanden" ook op, dat deze actie dus alleen geldig zou zijn bij 2-jarige abbo's. Ben gister langs geweest in de shop en daar vertelden ze dat dit ook geldig is bij 1-jarige abbo's.
Het enige punt zou kunnen zijn dat zaterdag 1 juli er andere prijzen gelden dan op dit moment. Hier konden ze niks over zeggen in de winkel, maar kan niet geloven dat prijzen opeens omhoog gaan.
Voor welke telefoon zouden jullie gaan?
De heropening van de Telfort winkel in Den Haag staat nu ook in de Spits. Openingsstunt: 50% korting op abonnementskosten op 1 juli tussen 10:00 en 17:00.
Bron: Spits 29-06-2006 pag. 12
Dus reken nu maar op dat het echt heel ontzettend druk gaat worden
moet het toestel perse aanwezig zijn in de shop net zoals de vorige Super Saturday?
› reageerLet op:
Advertentie van Spits stelt met kleine lettertjes onderaan de pagina:
'maximaal 100 klanten'.
Kan je er vanuit gaan dat 5 minuten na opening je op zeker geen kans meer maakt.
Hm denk dan dat ik toch maar thuis blijf...
› reageerAls ik me niet vergis was die max 100. klanten regel ook vorig jaar van toepassing maar viel die in de praktijk heel voordeling uit.
› reageerDat met die 100 klanten ging toen niet door, meen ik. Misschien zetten ze het wel er express bij, anders wordt het te druk, en moet op last van de brandweer de winkel gesloten worden ( dit was ook zo bij t/m r'dam ). >
Maar ik kan deze ronde niet, en anders zou ik nu ook niet gaan; op zo'n ad in de sp!ts komen veel meer mensen af dan in een regionaal blad. Dat wordt zeker druk daar.
Gepost door Chimp op 29/06/2006 11:25
[..]
Het enige punt zou kunnen zijn dat zaterdag 1 juli er andere prijzen gelden dan op dit moment. Hier konden ze niks over zeggen in de winkel, maar kan niet geloven dat prijzen opeens omhoog gaan.
[..]
Omdat mij nog wat bijstond ben ik even terug in het verleden gegaan.
Bij de aankondiging van de vorige "SS" was de W800 bijv. op zijn goedkoopst 156,- (all-in) dit was op 11/08 (zie op / ts). Op 18/08 was deze gsm het goedkoopst voor 210,- (all-in). De "SS" was toen op 20/08. Dus de telefoon was op het laatste moment 54,- duurder geworden. Nu kan het net zo gaan, dus reken je niet te rijk !
[sub](ergens in die thread staat ook of iemand de w800 toen ook werkelijk bemachtigd heeft).[/sub]
Ff een vraagje
ik heb nu een jaar abbo van telfort en die loopt in september af.
Is het nu interresant om daar een nieuwe abbo af te gaan sluiten of te verlengen met een abbo van 50% korting en deze dan over 3 maanden in te laten gaan
Je kunt je aBo niet verlengen bij deze actie als dat is wat je bedoeld. (volgens de KS) Actie is voornamelijk interessant als je op zoek bent naar een nieuw toestel.
› reageerIs het mogelijk om op SS twee abonnemnten af te sluiten, of mag je er maar een doen? Vorig jaar was het namlijk wel mogelijk om er twee in een keer te doen, maar ik weet niet of de regels nu tussentijds aangescherpt zijn. En weet giel of een andere Telforter of verlengingen ook gelden?
› reageerIk heb ook vorig jaar gebruik gemaakt van de SS. Die abo's (3 stuks) lopen dus in september pas af. Kun je een nieuw abo afsluiten en in laten gaan vanaf oktober bijvoorbeeld, of checkt Telfort ten tijde van aanvraag of je nog abo's mag afsluiten?
› reageerEr is een check ten tijde van je aanvraag. Max 3 abonnementen per adres. Als je dus bijvoorbeeld samenwoont, kan je niet even je vriendin sturen aangezien die dan ook gewigerd zal worden.
Verder moet Telfort je oude abonnementen na het beïndigen eerst uit het bestand gehalen. Als je er 3 had kan je zo lang als dat duurt geen nieuwe abonnementen nemen. (verlengen kan volgens mij wel, maar dan krijg je de Super Saturday korting niet). Gewoon aan de klantenservice vragen of ze je oude abonnementen zo snel moglijk wissen.
Telfort gaat niet per adres, maar per persoon. Mijn moeder heeft 3 X Telfort (thank U) en ik heb op hetzelfde adres ook 3 X een Telfort abonnement. Het is (was) zelfs mogelijk om dat in een keer aan te vragen.
› reageerIk heb in Breda bij de T-mobile shop, de 50% korting gekregen bij verlenging.
In principe, ga je (weer) een nieuw abonnement met hun aan.
Dus hoor je wel te genieten van die dag geldende voorwaardes. (50% korting op je abonnement)
Of het 100% bij Telfort zo zal verlopen, weet ik niet.
Maar bij T-mobile shop opening in Breda kon het absoluut wel.
Ben bang dat het bij Telfort echt anders is; vorige keer mocht het niet bij verlengingen/migraties.
Eigenlijk moeten we nog wel nagaan hoe het nou zit met die eerste 100 klanten, als ik na de laatste opening ga zal ik daar zeker nog de KS even over opbellen. De shops zijn nl. niet zelf bereikbaar.
Kan je hier ook nummerbehoud gebruiken?
Dat je abo 3 maanden later ingaat?
En zou dit ook gelden voor:
Sierra Wireless EDGE/UMTS/HSDPA pc-kaart
Normaal 30 per maand, nu 15??
Ik vrees dat de breedband aanbiedingen niet mee doen voor de 50% korting. Die nieuwe Sierra Wirelesskaart had ik ook nog niet eerder op de site gezien bij Telfort. Tot op dit moment zag ik hem ook alleen op het zakelijke gedeelte. De EDGE/GPRS kaarten die hiervoor werden aangeboden voor consumenten zijn echter niet meer terug te vinden.
Hier een link naar het zakelijke gedeelte met wat info over de nieuwe kaart Telfort zakelijk
maar moet het mobieltje in kwestie in de shop aanwezig zijn tijdens de actiedag, of kun je hem ook later ophalen maar het abo zaterdag afsluiten met de 50 % kortinG?
› reageerVorig jaar kon dat volgens mij niet (Zoals met de SE W800i). Ik vermoed dat dat dit jaar ook niet zal lukken.
› reageerIemand geweest?
› reageerEr staat een rij van ong. mediamarkt tot ingang telfort shop, zeker 3 uur geduld nodig... Ben maar weer weggelopen.
› reageerGeldt het zeker niet in de andere steden?
› reageerzeker 3 uur geduld nodig
Gelijk heb je, zo behoor je nooit tot de 1ste 100 klanten die korting krijgen
Als dat echt zo is, met die 1ste 100 klanten zullen we het nog wel op het nieuws horen. Ik neem aan dat de mensen dan niet blij worden
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De Telfort (online)shop is geupdated, met nieuwe toestelprijzen en toestellen. Er zijn nu meer smartphones, o.a. de N80 ("way over-prized) Ik ben benieuw of de K790i (Edge) of de K800i (UMTS) er nog binnen 2 weken opkomen.
Hier wat prijsvergelijkingen:
______________Telfort[sup]1[/sup]___Elders / E-shops[sup]2[/sup]
Nokia N70_____€ 239_____€ 319
Nokia N80_____€ 409 (!)___€ 479 (!)
Qtek 9100_____€ 379_____€ 459
[sub][sup]1[/sup] Goedkoopste abo via Tf, na 50% korting, 1jr.
[sup]2[/sup] Goedkoopste via [TV] Matrix, alleen Tf, KPN, Vf & T/M. Met speciale constructies en min 90 belmin. (80% piek, 90% mobiel) + 5 SMS.
* Prijzen zijn afgerond, verlengingen uitgezonderd[/sub]
Staat iedereen nog in de rij of is er niets te melden?
› reageerEr zal wel een tv-borrel worden georganiseerd!
Om 5 uur gaat de shop dicht en dan staat iedereen toch nog met lege handen buiten. Zoveel moeite ga ik echt niet nemen voor een abo
Is er geen enkele tv-er er in geslaagd een ss-abo af te sluiten? Maar een tv-er op de ss geweest?
› reageerYep, ik ben er geweest, maar zonder succes. Ik kon geen abonnement afsluiten, er klopte iets niet met mijn gegevens . Ik balen, maar zo is het leven.
Het was redelijk druk, er waren ongeveer 80 wachtenden denk ik toen de winkel openging.
Ik kwam, ik zag, ik ging.....
Animo onder TV'ers zal niet zo groot zijn geweest, we hebben immmers net de supergoede online acties gehad, van T-Mobile en Vodafone (die loopt voor een deel zelfs nog). Je kreeg je telefoontje netjes thuisbezorgd en hoefde er niet een paar uur voor in de hitte te gaan staan .
Ik was erbij in Den haag! Stond vanaf half 10 vor de deur en om 11.15 kon ik weg lopen met de Samsung E900 met TF200 voor E12,50 pm. Ik ben er erg blij mee... De regel van max 100 werd absoluut niet gehanteerd, ze zijn juist de hele dag doorgegaan met enorme voorraden.
› reageer@leendertsinnema & frederiquevt: Toen jullie de Telfort winkel verlieten, was de rij wachtenden langer geworden? Dus veel drukker?
Weet iemand hoe druk het was in de (late) middag?
Kwam rond 15 uur voor de 2e keer kijken, na ong. 45 minuten wachten TF 400 (nu dus voor 22,-) afgesloten voor 1 jr i.c.m. Nokia N70.
› reageer@ source: ik was een van de eerste, en na mijn teleurstelling heb ik verder niet gekeken.
› reageerLeendert dat heb ik ook gehad, dat er op de een of andere manier een geannuleerd abonnement in het systeem is blijven staan. Daardoor werd ik iedere keer afgewezen. Er is vier keer voor naar Telfort gebeld door Belcompany. Uiteindelijk heeft het zolang geduurd dat ik niet meer mee heb kunnen doen aan de actie. Irritant dat soort fouten, die dan vervolgens voor een afwijzing zorgen.
› reageerIk heb geen idee wat het was, misschien dat het feit dat ik 6 Telfort abonnemnten heb meespeelt, maar ik had het niet verwacht. Ik dacht leuk even nog wat verdienen, maar ik kwam bedrogen uit.
› reageerJe mag er maar 3 per naam/adres hebben.
› reageer@ Dubrock: dat klopt, je zegt het goed.
› reageerIk stond al vroeg voor de deur, om een uur of half elf was de rij enorm, later op de dag was hij weer korter, ik denk omdat mensen niet verwacht hadden dat de actie de hele dag duurde.
› reageerAllang geen nieuws meer, verplaatst.
› reageerTopictitel gewijzigd.
Ik was er 9.35u en toen stond er zo'n 30-40 man voor me.... vorig jaar was ik er iets over 10en en deed ik er 2 uur over.
Nu kwam ik de winkel uit rond half 12. Omdat ik niet alleen was gegaan ging de tijd toch aardig snel
Toen er nog zo'n 20 voor me stond kwam er iemand van telfort langs en ik vroeg of er nog genoeg samsung E900 waren en zij vertelde me dat er meer dan genoeg waren, maar wat bleek: toen er nog 5 man voor me stond werd om geroepen dat de er nog maar 5 E900 waren, als alternatief werd de LG aangeboden, maar die was volgens mij niet heel erg populair. Maar uiteindelijk ging ik met de laatste 2 weg
en dan nog te denken dat er mensen terug naar werden gestuurd omdat ze geen goede papieren bij zich hadden, zij mochten later die dag terug komen en zouden niet in de rij hoeven wachten. en ook zij gingen voor de E900, maarja die was er dan niet meer.
Zou niet weten welke foon ik anders zou nemen :S
Nogal suf dat ze niet 1 per persoon aanhouden.
› reageerVragen omtrent opening Telfort winkel Zuidplein Hoog 437:
1. Gaat de Telfort winkel om 9:30 open zoals alle andere winkels in winkelcentrum Zuidplein?
2. Ik heb geen advertentie gezien van de opening in bijv. Spits. Gelukkig , maar heeft iemand ergens anders een advertentie aankondiging gezien zoals in een regionale dagblad of huis-aan-huis weekblad of uitgedeeld flyers etc.?
3. Onder de tv-users/lezers, wie is van plan om naar toe te gaan?
twijfel, misschien dat ik toch ff een phone ga scoren. weet het nog niet zeker.
› reageerDe Telfort-Shop op Zuidplein is al open. Er staan enkele borden voor de deur, met dat je 50% korting krijgt op 8 juli. Opening is volgens mij 0900h. Maar als ik jou was zou ik gewoon proberen 0830 al voor de deur te staan.
› reageerOp de folder staat dat de winkel 10:00 open gaat.
› reageerIk ga morgen ochtend naar Rotterdam, hopelijk krijg ik de Nokia 3250 mee icm Telfort 25(1jr) voor 12,50
› reageer@dave & mcjmeijer: wat staat er allemaal in de folder? Toch niet een heel pagina met een aankondiging officiele opening 8 juli 50% korting of zo en die folder was toch niet huis-aan-huis verspreid hoop ik
Hoelang is de Telfort winkel al open? Stoepborden kan nog. Hoop dat drukte meevalt.
@Windstorm & iedereen: Succes morgen, hoop dat iedereen zijn eerste keus toestel(len) te pakken krijgt
En, hoe was het jongens?
› reageerHet was super druk ik kwam dr 9.15 aan en er stonden +/- 50 mensen voor. Na opening van telfort werd de drukte groter en er begonnen mensen voor te piepen. Na 3x waarschuwing van de area manager om gewoon in de rij te staan. Vertelde hij dat de actie gestaakt werd. Na +/- 1 uur kwam de area manager weer te voorschijn met een stapel folders. Deze folder was een bewijs dat je in de rij stond en je mag daarmee toch een telefoon aanschaffen met de bijbehoorende 50% korting. (Folder is voor 4 weken geldig, en per folder mag je max 2 abo's afsluiten)
Maar vandaag blijven ze gesloten is me verteld.
Uiteindelijk toch goed geregeld en heb een folder bemachtigd en ga dr wel een keer naar toe om een abo af te sluiten met de 50 % korting
Slecht geregeld, raar dat ze gesloten blijven.
OT: Misschien dat er nog wel een handeltje komt in die foldertjes, heb er zelf geen interesse in maar misschien anderen wel.
Slecht geregeld ja, maar op zo een manier kan je lekker rustig aan doen bij het aanschaffen van toestel
Ik heb 2 folders, 1 tje mag weg voor 100 euro
als je hier op tv zet kan wie wil zelf een kopie printen
› reageerDenk je nou echt dat de verkopers geen verschil zien tussen een folder en jouw printje?
Heel slecht geregeld en erg asociaal van de voordringers. Wij gingen weg net als die 2 voor ons (Wij hadden al zo laag gewacht . In het begin was het vrij rustig) nadat de manager al 2 keer kwam zeggen dat de actie afgeblazen is.
Voor niks gegaan en nu lezen wij dat je folders kunt krijgen zodat je alsnog 50% korting kunt krijgen.
Helemaals niets. Echt balen.
Bombaci: Zou ik je 2e folder mogen hebben? Ik kon vandaag niet naar Rotterdam komen, dus heb de actie gemist
Als er nog iemand een folder over heeft? Graag! Ik kwam dus om 13:15 aan en indd... gesloten
Hingen toen trouwens nog aardig wat mensen daar
Wat?! Zijn er later folders uitgedeeld? Omdat het zo'n vervelend gedoe werd daar ben ik maar weggegaan. Maar dat was kennelijk nét te vroeg, omdat even later dus die folders zijn uitgedeeld... Dit vind ik echt balen en ook een nogal dubieuze gang van zaken.
Een verzoek dan nu: wie van diegenen die er nog wel waren en bijv meer folders hebben is zo sportief om een pech-hebbende 'medewachtende' aan één zo'n folder te helpen, zodat ik toch niet voor niks ben gegaan?
Zou ik echt waarderen.
Ik heb ook een folder. Kwam om 10 uur bij de rij aan stonden toen zo'n 90 mensen in. Om half 11 ging de winkel dus dicht, heb dus wel gewacht op een folder, want er werd verteld dat we toch nog op een of andere manier van deze actie gebruik konden gaan maken. Het is opzich vervelend maar ik ben toch blij met mijn folder
Zal het er volgende week druk zijn? omdat iedereen dan met zijn folder langs gaat?
Dit is weer typisch zo'n actie die wegens succes mislukt.
Veel mensen moeten een lange tijd in de rij staan om vervolgens met niks weg te gaan.
Wat mij betreft kunnen ze beter een actie houden waar iedereen iets aan heeft. Dus geef gewoon korting gedurende een aantal dagen.
Daarmee voorkom je lange rijen en "nee" verkopen.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Stond om 8.30u al in de rij met maar zo’n 15 mensen voor me, ben uiteindelijk maar om 10.15u met lege handen vertrokken nadat de manager verkondigde dat de actie was afgeblazen.
Ik was vanochtend al boos op al die in en in trieste mensen die aan het voorpiepen waren, maar dat was misschien wel te verwachten op Zuidplein.
Ik word nu echter weer boos nu ik lees dat Telfort doodleuk een uur na het afblazen van de actie van die kortingfolders heeft lopen uitdelen. Aan voorpiepers valt als Telfort zijnde natuurlijk weinig te doen, maar het slaat helemaal nergens op eerst een actie af te blazen en daarmee een hoop mensen te laten vertrekken die lang en ‘eerlijk’ in de rij hebben gestaan, om dan vervolgens een uur later toch de actie half door te laten gaan d.m.v. het uitdelen van kortingsfolders. Lekker geregeld Telfort!
Er is een handel in flyers begonnen!
› reageerHeb ik toch nog gelijk gekregen.
I'M NOT AMUSED . Na veel moeite om een dagdeel vrij van werk te krijgen en ook nog reiskosten gemaakt, stond ik voor een dichte winkel. Ik arriveerde om circa kwart voor twee. Ik geef toe ik zou nooit de nieuwste toestellen (Samsung E900) kunnen krijgen, maar 50% korting en maak-niet-uit-welk-telefoon is ook goed. Uit de posting voor de deur dacht ik nog: wow, ze zijn uitverkocht / geen voorraad. Ik zag ook mensen hangen voor de Telfort winkel, keken ook verbaasd als ik. Ik denk dat ze ook voor de openingsaanbieding kwamen. Ging later bij de andere Telfort winkel verhaal / uitleg halen. Bleek er opstootjes te zijn ofzo
De Telfort medewerker vertelde mij dat er kortingsfoldertjes werden uitgedeeld. Leuk voor de vroege vogels, maar alle klanten die in de middag kwamen, hebben dus geen folder gekregen.
Wie zat fout? In ieder geval de mensen die voor de rest hebben verpest .
Maar ik blijf toch met vragen zitten:
1. Was er (voldoende) beveiliging aanwezig bij de Telfort winkel die de orde handhaafd? Dus beveiliging ingehuurd door Telfort?
2. Geen paaltjes met lint aanwezig, en dus kunstmatig een rij vormen? Als mensen in en uit lopen, dan zijn er wel een paar die op geluk eerder bediend wilt worden.
@BOMBACI & Windstorm: Gefeliciteerd met bemachtigen van de kortingsfolder
@KenX & ecb & Marcel82: Ik leef met jullie mee
@Han: Helemaal met je eens.
Duidelijk mislukte actie dus van Telfort.
Wat ze beter kunnen doen is op de openingsdag van een winkel in ALLE Telfort winkels dezelfde aanbieding doen.
De druk op één winkel zal dan aanzienlijk verminderen, men kan tevens aan de behoefte voldoen omdat er voldoende toestellen zijn en je krijgt er tevreden klanten door.
Bovendien is het in alle winkels dan drukker en geeft het meer aandacht verspreid over het land, en daar is het Telfort toch om te doen? Je moet een dergelijke actie zien als stunt/reclame.
Negatieve ervaringen zoals zich nu voordoen hebben allemaal een negatief effect op het imago van Telfort. Wat te denken dat een winkel vroegtijdig gesloten moet worden omdat er een stormloop is? Komt wel lekker over ...
Veel mensen zullen afhaken en ook nooit meer terugkomen.
Precies het omgekeerde effect dus.
Volgende week kunnen dit topic weer vullen met ervaring bij de Zwolle vestiging
Kan je meteen zien of ze na deze ervaringen er iets van geleerd hebben
Ongelofelijk dat mensen nog op die folders bieden ook.
En het blijft raar dat je 2 abo's af mag sluiten, vind je het gek dat het zo druk is!
@ecb
Neem even contact met me op: the_real_slim_davey@hotmail.com
Verder was het echt zonde, zoveel mensen gekomen (zelf uit Eindhoven) Ik persoonlijk niet, maar zag een bekende.
Hopelijk gaat het de volgende keer beter en wens ik iedereen daarbij veel succes in Zwolle.
de folders zijn 4 weken geldig, kan ik dan over 4 weken de sonyericsson k800i bestellen??
Ben blij dat ik niet gegaan ben!
Tip voor de volgende keer: regel dat een van de aanwezigen de taak op zich neemt nummertjes uit te delen of op de handen laat schrijven. Als iedereen zich daar aan houdt, kan niemand voordringen.
Gaat die in zwolle nog door eigenlijk?
Is een beetje ver reizen, maar ja... je moet er wat voor over hebben
als mensen nog flyer hebben voor mijn e-mail is *knip*
Want we werden weg gestuurd naar huis daar voor hebben we geen flyer
we waren wel voor de deur bij telfort alleen we moesten weg SLECHT REGELT
@jeffreykicke:
Zou je je bericht ook nog een keer mét leestekens willen plaatsen.
Kan er geen chocola van maken op deze manier...
Wie is van plan om naar de opening(actie) van Telfort winkel Zwolle te gaan ???
@Source: Is dat morgen?
› reageerna mijn weten is er niet veel morgen in zwolle?
ik heb niets in de lokale kranten gezien, ik ben vanmiddag geweest en zij vertelden mij dat het niet zeker was of de actie doorgaat morgen
aangezien er vorige week ongeregeld heden waren
Ik wou er nog wel even heen gaan.
Woon er toch alleen moet ik helaas wel werken.
Gelukkig wel in de stad ,maar een beetje jammer als het niet door zou gaan.
Op zaterdag 22 juli heeft Telfort in Zwolle voor iedereen een speciale actie. Bij een Telfort abonnement met 200 minuten voor een periode van 1 jaar krijg je de nieuwste Samsung E900 en de bijbehorende Samsung bluetooth headse
› reageerDas leuk maar minder dan de super saturday acties.
› reageerwas dit min of meer al niet een standaard actie bij telfort, die ook op tv-reclames is geweest? (misschien dat die headset er niet bij zat?)
› reageerIk heb net de klantenservice gebeld. Ze mochten niet zeggen of de actie doorging. Ik moest maar morgen langs gaan.
› reageerIk denk toch wel dat het doorgaat ,want er stonden toch een kleine 40 mensen te wachten.
rond 9.25.
Ik ga vanmiddag even kijken.
Succes voor diegene die gaat
Wie heeft een flyer over voor de Zuidplein vestiging? Zou echt super vinden als ik er een mag hebben. Alvast bedankt.
› reageerAls het goed is vandaag in Zwolle Supersaturday. (of zouden ze de acties totaal afgelast hebben: nergens reclame er voor etc.)
› reageer@koen: lees even de posts boven je
...ach na de vakantie loop ik toch wat meer achter dan gedacht...
Is er nog iemand geweest?
Ik ben er geweest. De samsung e900 was snel uitverkocht. Er waren maar 20 e900 telefefoons beschikbaar. Na 12:00 was de nokia 6280 en de n70 uitverkocht. Ik stond om 10:15 in de rij. tegen 12:00 liep ik uit de winkel met de 6280. Verder was het wel goed geregeld. ER stond iemand van de beveiliging erbij, om Rotterdam toestanden te voorkomen.
› reageerstond om 09.00 bij de winkel en er waren al 50 wachtende voor mij, de winkel ging al om 09.15 open dus goed. Was iets voor 11.00 aan de beurt en helaas hadden ze de combi Nokia 1600 en VDO Dayton niet op voorraad. Klantenservice had mij fout voorgelicht In overleg met de bedrijfsleider hebben wij de telefoon gelijk meegekregen en wordt de VDO opgestuurd, dus die komt van de week. Ben zelf dus helemaal tevreden met deze winkel en service telfort Zwolle _/-\o_
@Zwolle winkel shoppers:
Hebben jullie ondanks 2 uur in de rij wachten wel een gratis GSM + 12 maanden 50% korting op het abo gekregen?
uhm, lees eens wat de users voor je hebben gezegd.
› reageerIk heb het hele topic doorgelezen en je krijgt dus maximaal 12 mnd 50% abb. korting.
Was het bij vorige super saterdays (2005) ook maximaal 12 mnd , ik meen me te herrineren dat je toen maximaal 24 mnd 50% abb. korting kreeg?
Toen was het ook 1jr.
› reageerstond om 09.00 bij de winkel en er waren al 50 wachtende voor mij, de winkel ging al om 09.15 open dus goed. Was iets voor 11.00 aan de beurt en helaas hadden ze de combi Nokia 1600 en VDO Dayton niet op voorraad. Klantenservice had mij fout voorgelicht In overleg met de bedrijfsleider hebben wij de telefoon gelijk meegekregen en wordt de VDO opgestuurd, dus die komt van de week. Ben zelf dus helemaal tevreden met deze winkel en service telfort Zwolle haha jouw heb ik gesproken dan .. ik was degene die voor je stond en geen abbo kon afsluiten door die gasten van telfort.. bleek ik maximale aantesluiten abbo's af gesloten te hebben ..
wat blijkt nou.. nadat ik ook na 2 uur gewacht te hebben ..
ik heb ooit 2 andere abbo's gehad bij telfort maar die zijn al vervallen (ruim een jaar geleden al ) en heb nu 1 active telfort abbo.. dus wat betekent dit voor telfort.. dat ik 3 abbo's op mijn naam hebt staan... (1 actieve en 2 vervallen abbo's)
en ze konden niets meer doen vanuit de winkel.. en niets voor mij regelen.. zeerjammer.. en ik heb op de weg naar huis nog eeen uur met klanten service gesproken om hier achter te komen.. door een fout in het telfort systeem heb k niet gebruik kunnen maken van de openingsactie.. erg jammer.. ik ga maandag weer bellen met telfort.. wordt vervolgd..
@ danceplaza
is inderdaad knap kl#te voor je dat ze je niet hebben geholpen, dat terwijl je een trouwe vaste klant van ze bent (1 actieve abo en 2 reeds opgezegd) ben zeer benieuwd of zij hun falen rechtzetten... ze hadden wel wat toeschietelijker mogen wezen. Maar goed hoor de afloop graag, de fout bij klantenservice leggen heeft ons wel geholpen. Succes met klagen!!
Heb hier ook mee te maken gehad en ben hier nu al een paar maanden mee bezig bij Telfort aangezien het nog steeds niet lukte de oude al lang afgesloten nummers te verwijderen. Ik was al gewaarschuwd dat ook de Supersaturday weer niets zou worden door de foute administratie van Telfort. Ik had er graag wat uurtjes wachten voor over gehad voor zo'n aantrekkelijke deal. Ook bij mij gaat het om abonnementen van meer dan een jaar terug. Na keurig alle gegevens van Experian (geen registratie) en van Preventel (ook geen registratie) aan Telfort overlegd te hebben kwamen ze opeens wel met 1 druk op de knop tot de conclusie dat de oude abonnementen van meer dan een jaar terug niet uit het systeem verwijderd waren. (toevallig een handige medewerker getroffen die besloot maar eens op postcode te zoeken).
Daarom steeds een afwijzing zonder toetsing waar dan ook. Aangezien al deze registratie info steeds schriftelijk opgevraagd moet worden heeft dat mij al weken gekost. De klantenservice ging de abonnementen verwijderen, maar vervolgens kon dit weer niet en moest ik dat schriftelijk aanvragen. Daarna inderdaad contact gehad, maar nu enkele maanden later is de oude zooi nog steeds niet uit het systeem gehaald dus is een nieuw abonnement niet mogelijk.
Bereid je dus voor op veel ergernis. Het is een structureel probleem, waar de komende weken nog geen oplossing voor lijkt te zijn. Hoe langer het duurt, hoe meer oud Telfort klanten geen abonnementen meer kunnen nemen. Hopelijk klagen er voldoende klanten om de boel goed onder druk te zetten.
Dit is meteen een waarschuwing voor anderen die ooit een Telfort abonnement hebben gehad.
Ook ik heb dat probleem gehad bij Telfort. Vorig jaar tijdens de Belcompany actie heeft een medewerker van de BC tot 4 keer toe naar Telfort gebeld om een geannuleerd abo uit het systeem te verwijderen. Uiteindelijk heb ik maar op een ander adres aagevraagd.
Ik heb trouwens ook een E900 kunnen scoren, stond redelijk vooraan.
Dat is meer dan je aan voordeel hebt in de meeste gevallen!
› reageerje kan dan wel 2 abo's nemen
› reageerIk heb ook nog een flyer liggen, ik ben er helaas niet meer aan toe gekomen nog langs te gaan. Ik ga morgen zeer vroeg op vakantie en ik vind het zonde als de flyer blijft liggen terwijl anderen hem graag zouden willen hebben. Hij is dus nog vandaag in Delft op te halen. Heb je intresse dan kan je mailen naar ceetjecc@hotmail.com In ruil een nintendo ds voor de vakantie (Grapje, maar het zou wel leuk zijn)
Mail gestuurd aan Ceetje
De Flyer is vergeven
Ceetje heeft een mailtje ontvangen, kwartier geleden ongeveer.
Te laat geweest zie ik net... Helaas, maar desondanks toch tof dat je 'm weg hebt gegeven!
@ Ceetje
Dank je wel!
diegene die die flyer heeft gekregen: zou je hem online willen zetten of naar mij willen sturen?
dit is m'n tijdelijke email: e63v1ayph8gto1r@jetable.com
alvast bedankt!
Rekening gehad en jawel toch een probleem, geen 50% korting op de factuur!
› reageer@waterchiller: creatief met kleurenprinters?
@sphere: hoe bedoel je creatief met kleurenprinters? heb je zo'n flyer dan... ik zou er graag een willen en dan print ik hem zelf uit.
Iemand een goede rekening gehad met 50% korting? Ik moet nu zelf het contract opsturen terwijl ze zelf het contract toch hebben? Telfort heeft toch hun eigen contracten? Daar staat toch de 50% korting ook op? Vreemde zaak
› reageerIk heb ook net zo'n abo genomen en heb gezien de in dit forum genoemde problemen alvast gebeld met Telfort of dat allemaal wel goed gaat. Heb gevraagd of nú al in hun systeem staat dat ik 50% korting heb, zodat ik dus geen foute eerste rekening zal krijgen. Stond erin verwerkt, dus zou goed moeten gaan. (Maar dat is toch altijd maar afwachten...)
Heeft iemand hier wellicht ook zelf gebeld met Telfort vóórdat ie de eerste rekening kreeg om te checken of de korting in het systeem stond? En was dat dan ook zo, maar desondanks toch een verkeerde rekening ontvangen?
@dave & ecb: Op jullie contract staan toch wel '1 jaar 50% korting op abonnementskosten'???
Zo niet, dan sta je nog sterk als je op de openingsdagen van Telfort Den Haag of Zwolle heb afgesloten.
Bij Telfort Zuidplein wordt het dan lastig, want ik neem aan dat je de flyer moet inleveren en als ze vergeten zijn de '1 jaar 50% korting' regel erbij te vermelden of speciale SuperSaturday contract aanmaak (in systeem), dan bewijs maar dat je recht op heb.
Ik ben vandaag bij Telfort in Zuidplein geweest. Vroeg of ze de e900 nog hadden op voorraad. Die man ging naar de deur toe lopen(naar achteren om te kijken of ze het hebben) en draaide even om en vroeg of ik een flyer had. En ik keek toen zo stom van flyer :s wat flyer? Toen liep hij door en kwam terug en zei dat ze het hebben. Ik vroeg toen of ze er 2 hebben, want ik wil er twee, dat hadden ze ook dus. Toen zei ik dat ik zo'n kortingsfolder heb van 50%.. Komt ie me vertellen dat ze de e900 niet meer geven met korting! Omdat ze zogenaamd maar bepaald aantal hadden gereserveerd voor die actie en dat ze het daarom niet meer doen. Toen vroeg ik dus of ze dan w810 hebben. Hij dacht niet eens na, meteen 'NEE' op. Mja dat geloofde ik niet meer. Ik vind dit wel heel erg zwak van Telfort, begin niet aan zo'n actie als je het niet wilt of niet aankunt. Eerst beloven dat de flyer 4weken lang geldig is en je 50% korting krijgt op abo kosten (ongeacht welk toestel) en daarna terug trekken.. zwak..
› reageeroi oi oi dit zou ik zeker niet pikken inderdaad.... wel heeel erg triest dit...
› reageerIk kan het argument / reden van Telfort best begrijpen, want als de opening niet door orde verstoring vroegtijdig gesloten werd, dan zou de populaire toestellen op basis van op=op, en kunnen ze rekening houden met een maximale toestelsponsoring budget (als er maar 40 Samsung E900 in de winkel zijn, dan kan er maar 40 verkocht worden).
MAAR helaas ging de winkel vroegtijdig dicht en werd er actieflyers uitgedeeld die vier weken geldig zijn. En in die vier weken komen er constant nieuw voorraad binnen en als dan iedereen dan de populairste toestellen nemen icm de actieflyer, dan kost dat wel heel veel geld. Maar dat is dan hun eigen schuld, had Telfort (die dag) beter moeten organiseren en vooruit zien. Gevolg is dus weer een teleurgesteld consument.
@Hakann: Uit je verhaal blijkt dus dat je niet die 12 mnd 50% korting op abonnementskosten op Samsung E900 en SE W810i krijgt, maar dus wel op andere mobiele toestellen. Ook al ben je teleurgesteld / boos / niet blij, ik zou je adviseren om toch een mobieltje af te sluiten bij hun, want 12 mnd 50% korting komt niet vaak voor hoor en is heel erg aantrekkelijk. Of misschien geven ze je die korting wel als je slechts een mobiel contract afsluit en niet twee.
Mocht je besloten hebben om toch niet gebruik te maken van de actieflyer, geef het weg (aan iemand op TV)
Ik ga morgen is de Telfort KS bellen om te zeuren niet dat ik verwacht dat ik er iets mee ga bereiken, maar ben gewoon benieuwd naar hun reactie en klantvriendelijkheid. En ik ga natuurlijk morgen en overmorgen nog een keer proberen, want elk persoon in de winkel is weer anders, ik hoop dat ik een groentje te pakken krijg
Ik heb natuurlijk niet meteen gezegt dat ik twee abo's wilde afsluiten, eentje doen ze ook niet. Als ik de E900 of W810i niet kan krijgen denk ik dat ik voor de D600 ga, jullie zien het wel op marktplaats.nl welke het uiteindelijk is geworden.
Ik snap best dat ze moeilijk doen erover, maar aan de andere kant ook weer niet. Als ze er zo moeilijk over doen, waarom mag je dan met 1 folder twee abo's afsluiten? Niemand had daarom gevraagd..
Vandaag weer geweest, maar duurde lang voordat ik aan de beurt was. Het was te laat om een abo af te sluiten. Maar hij had nog 4x E900 op voorraad en ik kon het met 50% korting krijgen. Moet dus morgen(vrijdag) gaan, alleen hij werkt dan niet, moet ik weer naar die andere mensen die eerder NEE zeiden, toch maar proberen morgen..
› reageerik zou heel graag zo'n flyer willen.
Heeft iemand er een voor mij? of kan iemand hem ff online plaatsen?
dit is m'n email: klwtz04k9vp4mn6@jetable.org
Aanhouder wint ik heb nu 3x E900
twee ervan al verkocht.
Trouwens ze waren aan het treuzelen toen ze me die e900 wilde geven, een collega van de mevrouw die mij hielp mompelde iets met dat die gereserveerd was, maar toen zei ik dat ik de dag ervoor vroeg om te reserveren kon het niet met die toestel, toen zei hij niks meer, lekker puh.
Meteen 3 halen is dan wel weer wat overdreven eigenlijk...meer een profiteurs actie die misbruik maakt van de coulance van de shop. Maar goed, toch gefeliciteerd dat het gelukt is.
› reageerOm deze reden zouden ze de hele actie niet moeten doen. Er staan genoeg mensen zoals jou in de rij met hetzelfde plan. Ze kunnen beter iedereen een kleine korting geven en niet 100 personen waarvan zeker de helft de boel belazerd.
› reageerZeuren bij de klantenservice omdat je zo graag voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. Je bent echt duidelijk een profiteur waar de mensen die echt voor de aanbieding komen de dupe van worden. Straks geen Super Saturdays meer door mensen zoals jou, ze zouden je eigenlijk moeten bannen zodat je de goede acties niet kan verpesten.
› reageerIk gun iedereen zijn voordeeltjes, maar vind het toch wel jammer voor de mensen, die gewoon voor een toestel voor zichzelf in de rij stonden en nu achter het net vissen.
› reageerBegrijp ik het goed dat er mensen achteraf 50% korting flyers hebben gekregen? Ik kreeg bij de vorige Super Saturday in de winkel te horen dat ik geen abonnement kon krijgen omdat er een bepaalde registratie van een 'oud' abonnement in stond, die ik er eerst door de klantenservice zou moeten laten verwijderen. Als ik had geweten dat ik dan alsnog van de actie gebruik had kunnen maken, had ik dat ook wel gedaan.
› reageer@Melle: Ik geloof, dat ze bij de vorige actie geen flyers hebben uitgedeeld. Zover ik weet (ben er zelf niet bij geweest), was dit bij de actie in Rotterdam, omdat toen de winkel wegens te grote drukte gesloten moest worden. Na enige tijd (een aantal mensen waren toen helaas al weggegaan) is men blijkbaar naar buiten gekomen met een aantal flyers, met handtekening. Hiermee konden de volhouders, die er nog stonden, nog gedurende een maand van de actie gebruik maken.
› reageerVorig jaar uren in de rij gestaan, niks gekregen, werd gewijgerd. Dit jaar weer uren in de rij gestaan, flyer gekregen. Daarna wilden ze niet meer de telefoons geven. Ben zo vaak langs geweest en uiteindelijk gelukt, waarom zou ik dan niet meerdere nemen? Ik denk dat vrijwel iedereen het had gedaan. En trouwens als ik van hun 2 toestellen per flyer mag nemen, waarom zou ik dat niet doen dan? Omdat jullie het niet eerlijk vinden?
› reageerMaar als je altijd op die manier met deze acties omgaat (voor de handel), zou je altijd geweigerd moeten worden. Je hoort op een zwarte lijst thuis.
› reageerNee, ik maak altijd uiteindelijk wel gebruik van de abo's, me 2 andere abo's lopen binnenkort af. Dus dan ga ik natuurlijk wel deze gebruiken. De telefoons heb ik niet nodig, ik hou het bij me 6230. Dus ze zullen van mij uiteindelijk evenveel, zo niet meer geld krijgen dan een gemiddeld ander gebruiker. Waarom zou ik dan op een zwarte lijst moeten komen? Wat boeit het hun wat ik verder met me toestel doe? Hun krijgen hun geld (altijd op tijd).
Ik blij.
Telfort blij.
Koper E900 blij.
Jullie boos?
Telfort maakt verlies op jouw abonnementen, dus "blij" is misschien wat overtrokken.
› reageerSinds wanneer moet je je er als consument druk over maken of de provider al dan niet winst op zijn producten maakt? Met andere woorden, waarom ineens met zn allen de uit gaan hangen t.o.iemand die gewoon het aanbod dat Telfort hem heeft gedaan, aanvaarde. Ik zie geen kwaad in wat Hakann heeft gedaan. Die telefoons worden heus wel weer door iemand gekocht die daar plezier van heeft, en te
was om zelf naar de Super Saturday te komen, of niet soms?? Daar zijn zwarte lijsten niet voor bedoeld, die zijn tegen betalingsachterstand en fraude.
Ben het eens met frederiquevt, wat een moraalridders hier allemaal zeg!
› reageerHmm Hakann, je spreekt jezelf wel erg tegen.. Eerst zeg je dat je er 3 hebt gekocht en nu nog ineens maar 2, omdat niet meer dan 2 per flyer is.. Ergens klopt er iets niet in wat je zegt..
Misschien ben ik dan een moraalridder, als je graag mensen in hokjes plaatst, maar als deze aanbiedingen heel snel afgeschaft worden dan weet je aan wie je het te danken hebt anti-moraalridders
SuperSaturdays van Telfort.
Iedereen die heeft kunnen meegenieten, die wens ik veel plezier toe met zijn of haar nieuwe toestel en abonnement.
Voor wie het gemist heeft, wees erbij. Als het weer voorkomt.
Achteraf, kan je er altijd weinig aan doen.
En wat mensen doen met hun voordeel van de SS-dagen. Ligt geheel aan hun eigen niet waar ?
Ieder zal wel een persoonlijke mening erover hebben.
Persoonlijk hoop ik, dat we in de toekomst weer het onderwerp "Supersaturdays" mogen aansnijden.
Ik denk dat er nu ook wel genoeg over geschreven is
Zijn er nog mensen die van de klantenservice alsnog een 50% korting voucher hebben gekregen na zo'n onterechte rare blokkade van een eerder Telfort abonnement?
› reageerKoen, danceplaza, jullie hadden volgens mij hetzelfde probleem, hebben jullie er nog werk van gemaakt?
› reageerBij mij is het eindelijk opgelost. Dat terwijl ik er al sinds afgelopen maart/april mee bezig ben. Probleem dus na ca. 4 maanden pas opgelost. Helaas te laat voor de Supersaturday actie. Blijft erg frustrerend zo'n incompetente klantenservice! Als ze mij in maart/april meteen goed geïnformeerd en geholpen hadden had het toch veel sneller moeten kunnen. Pas na een schriftelijke klacht werd er werk van gemaakt, ik weet bijna zeker dat er anders nu nog niets gebeurd was.
Trouwens: achter de schermen hebben de medewerkers na de schriftelijke klacht echt ontzettend hun best gedaan om het een en ander opgelost te krijgen. Ik ben enkele keren gebeld. Netjes en vriendelijk. Daar was ik erg blij en tevreden over. Als er dan uiteindelijk toch weer een kink in de kabel blijkt te zitten waardoor je allerlei onterechte kosten op de rekening krijgt, dan loop je helaas toch weer vast in de gewone klantenservice. Dat er weer iets mis gaat is niet zo gek en ook niet zo'n probleem. Alleen de manier waarop je dan door de 1200 klantenservice wordt afgeblaft als ze ontdekken dat ze wat meer werk aan je gaan krijgen is wel vervelend. (terwijl je zelf netjes probeert te blijven en je ergernis probeert in te slikken). Gewoon doorsturen aan de al eerder toegewezen medewerker achter de schermen en een vriendelijk excuus namens Telfort en wat mij betreft is het OK.
De laatste keer voor de oplossing was de (gewone) 1200 klantenservice medewerkster absoluut horkerig tegen mij aangezien ik eiste dat ze voor mij controleerde of het nu echt opgelost was. Ik heb de afgelopen maanden zo vaak te horen gekregen dat het binnen een week wel rechtgezet zou zijn, terwijl dat niet zo bleek te zijn, dat ik niet alles meer zomaar aanneem wat ze bij Telfort klantenservice zeggen. Kortom: later nog maar eens gebeld en een nette kerel aan de lijn die binnen 10 seconden inderdaad nogmaals kon bevestigen dat de boel recht gezet was. (pff, eindelijk!)
Als ik de onterecht berekende kosten komende factuur inderdaad terug krijg, dan is het rond. Het niet mee kunnen doen aan de Supersaturday is jammer, maar laat ik verder schieten. Ergernis genoeg gehad en dan zou ik formeel toch eerst weer naar de 1200 klantenservice moeten.
Nog zes nieuwe winkels
Winkels van Telfort zijn te vinden in Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Leiden, Nijmegen, Rotterdam (2), Utrecht, Zaandam en Zwolle. Naast de veertien winkels gaat Telfort dit jaar nog zes winkels openen. Zowel in steden waar Telfort nog geen winkel heeft, als in steden waar al wel een winkel is. Rotterdam is hier het eerste voorbeeld van. Door het succes van de winkel in Rotterdam-Centrum was er behoefte aan een tweede winkel.
Telfort gaat dit jaar nog zes winkels openen, weet iemand???
27-10 Haarlem
› reageerIn de Grote Houtstraat?
› reageerAlleen ik heb van zeer betrouwbare bronnen gehoord, dat je niet de keuze heb tussen alle toestellen, telfort bepaalt zelf welke toestellen in aanmerking komen voor een actie.
› reageerGeloof het wel.
› reageerhoe gaat deze actie er uit zien?
› reageerAmsterdam, 19 Oktober 2006
Winkels van Telfort veroveren Noord-Holland
Op 24 oktober wordt de Winkel van Telfort in Haarlem officieel geopend. Met de nieuwe winkel heeft Telfort 15 eigen verkooppunten, waarvan er nu drie in Noord-Holland gevestigd zijn. Het aantal Winkels van Telfort wordt in rap tempo uitgebreid. Op 7 november zal de volgende winkel worden geopend, ook in Noord-Holland – in Alkmaar.
Uit onderzoek van Telfort blijkt dat de klanten het belangrijk vinden dat ze, naast de online Telfort shop en de Telfort dealers, ook terecht kunnen bij Winkels van Telfort. Met de uitbreiding van het aantal winkels wordt Telfort daarnaast meer zichtbaar op straat.
Roald Hulst, Commercieel Directeur van Telfort, licht toe: “Dicht bij onze klanten, daar willen we zijn. Dit betekent niet per se dat we met onze winkels het hele land willen afdekken, maar dat we juist kijken waar onze doelgroepen zitten. Op die plaatsen zoeken we een goede lokatie voor onze winkel, die in verhouding weinig investering vergt. Zo kunnen we de prijs van Telfort diensten voor de consument zo scherp mogelijk houden.”
Zoals altijd, wordt de opening van de Winkel van Telfort gevierd met een bijzonder aanbod. Tijdens ‘Super Saturday’, op 28 oktober, krijgen klanten in Haarlem bij het afsluiten van een nieuw éénjarig abonnement een jaar lang 50% korting op de abonnementskosten en kunnen ze kiezen uit een drietal toestellen.
De winkels in Haarlem en Alkmaar bieden werk aan 12 mensen uit de regio.
Winkels van Telfort zijn te vinden in Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Leiden, Nijmegen, Rotterdam (2), Utrecht, Zaandam, Zwolle – en nu ook in Haarlem.
Adres nieuwe winkel: Haarlem – Grote Houtstraat 10.
Bron: Telfort persbericht 19 oktober 2006
Ben benieuwd welke drie toestellen ze in de actie aanbieding gooien
Dan mag voor Alkmaar de titel veranderd worden in Super Tuesday
Ik denk dat ik morgen eens een kijkje ga nemen in Zwolle. Helaas kan ik niet posten welke toestellen erbij zitten, want ik ben pas ´s avonds in de mogelijkheid om online te komen....
› reageerhuh, Zwolle? Is daar morgen een opening dan?
› reageerOeps....verkeerd gekeken. Ik dacht dat tijdens een opening elk filiaal dat deed...
En weet niemand welke 3 toestellen in de aanbieding komen
Of mag er niets gezegd worden
ik wacht ook met smart op de line-up...
is er nergens in Haarlem in folder in de brievenbus gevallen?
De telefoons die in de actie zyn by Telfort in Haarlem zyn de:
Samsung E900
Nokia N70
en een Ericsson toestel (weet niet welke)
@picassoborseli: Bedankt voor de info.
Ik gok op de Sony Ericsson W810i
Mmmm, zaterdag maar even naar Haarlem, maar het valt mij tegen dat ze Beverwijk overslaan, want daar zit ook een Vodafone shop. Beverwijk is groot genoeg om daar wat neer te zetten, maar dat is natuurlijk aan Telfort.
En de genoemde toestellen zijn gratis vanaf een Telfort 200 abo?
@casper: de Bree is inderdaad een goede locatie maar er zijn toch al best wel veel Telecomzaken in deze kleine gemeente gevestigd.
weet er al iemand of de SonyEricsson inderdaaad w810 zal zijn? Telfort voert ook nog een aantal andere modellen. En dan weet ik tenminste of mijn vriendin en ik morgen de reis moeten wagen (2 treinkaartjes is ook niet goedkoop ).
Bij Debitel-Vodafone 2 jaar abb. krijg je de 1e 6 maanden ook 50% korting op je abonnementskosten. Dus is niks nieuws.
› reageerZoals altijd, wordt de opening van de Winkel van Telfort gevierd met een bijzonder aanbod. Tijdens ‘Super Saturday’, op 28 oktober, krijgen klanten in Haarlem bij het afsluiten van een nieuw éénjarig abonnement een jaar lang 50% korting op de abonnementskosten en kunnen ze kiezen uit een drietal toestellen.
Moe, maar voldaan met een Nokia N70 naar huis gegaan.(mmmmm, is sinterklaas in aantocht?)
Er was een keuze tussen een Samsung E900, Nokia N70 en een Ericsson, volgens mij de w810, maar ik ben voor de Nokia N70 gegaan.(ik zal als ik thuis ben even de folder bekijken, daar staat het juiste type op, zondag of maandag laat ik het wel weten)
De meeste mensen kochten volgens mij een Nokia N70, maar er was zoveel animo dat veel mensen die buiten stonden, en hem tevens stonden te knijpen of er wel genoeg toestellen over zouden zijn. Ik heb 5 kwartier buiten moeten wachten en dat is anderhalve meter per kwartier. De mensen werden mondjesmaat binnen gelaten, want die medewerkers van Telfort hebben hun uiterste best gedaan om de rij zo kort mogelijk te houden.
Of alles op gegaan is weet ik niet, maar 's middags stond er geen rij meer terwijl het flink druk in de winkel was.
Staan er trouwens nog openingen van vestigingen in andere plaatsen op het programma?
› reageerDe volgende opening staat in Alkmaar gepland.
› reageerBegrijp ik het nu goed dat je een
Nokia N70, Samsung E910 of een SE W810
gratis krijg bij een 1 jarig Telfort 200 abo met 50% korting
bij de opening van de Telfort winkel a.s. dinsdag in Alkmaar?
daar ben ik ook wel erg benieuwd naar!!
Weet niemand het?
waar precies in alkmaar is het morgen ?
worden er ook aansluitkosten gerekend?
Ja, zou ik ook graag willen weten.En anders ga ik morgen even langs om te kijken wat de acties zijn op die dag.
› reageerInmiddels op google en op de website van Telfort gezocht en ben nog niets wijzer. Ook in de Alkmaarsche Courant van vandaag geen advertentie. Weet iemand waar die winkel in Alkmaar komt?
Effe een snelcursus Engels: SuperSaturday
Saturday = zaterdag
Dus zal het niet waarschijnlijk a.s. zaterdag zijn
En welke telefoons je dan krijgt weet ik niet.
In Haarlem kon je kiezen uit de N70, W810 en E900
Of dit in Alkmaar dezelfde zullen zijn weet ik niet.
Is er nergens in Alkmaar de folder in de brievenbus gevallen?
› reageerIk ga morgen met koopavond de winkelstraten van Alkmaar afstruinen. Wellicht zie ik een winkel van Telfort.
› reageer@bert: Cool!!! Ben erg benieuwd welke 3 toestellen ze in de actie aanbieding komen.
@bert: winkel van Telfort nog gezien???
› reageerADRES ALKMAAR TELFORT SHOP
Payglop 21
1811 HM ALkmaar
de volgende opening is in GOUDA (januari/februari)
@picassoborseli: bedankt voor de info, weet je ook welke 3 toestellen in de aanbieding komen???
› reageerReken op de volgende toestellen:
Samsung E900 / D900
Nokia N70 / N73
Sony Ericsson W810 / W850
Ik weet dit niet exact... maar het kan heel goed zijn dat het hetzelfde aanbod is als in HAARLEM, misschien geheel anders. Ga uit van populaire modellen met een losse verkoopprijs van 300 a 400 euro
Dus als ik het goed begrijp is dinsdag 14 november a.s. de Telfort actie in Alkmaar?
› reageer@Timo-online :
Zoals ik het lees, zou het vandaag moeten zijn.
Dus als ik het goed begrijp is dinsdag 14 november a.s. de Telfort actie in Alkmaar?
Dan hadden ze het vast wel Super Tuesdays genoemd, denk je niet....
De SuperSaturday van Telfort Alkmaar is natuurlijk vandaag en niet dinsdag. De aanbieding geldt alleen met de volgende toestellen:
- Nokia N70
- Samsung E530
- LG Chocolate
Niet echt bijzonder dus...
Wat een slechte shop is Alkmaar zeg. Slechte service en echt verschrikkelijk chagrijnige verkoopster waar ik mee te maken had. Maar gelukkig geen deal gemaakt, want het is een en al een pr*t actie.
› reageerDe aanbiedingen waren zeker niet spetterend qua toestellen. Veel mensen voor de deur een uur voordat de shop opende, maar dus grote teleurstelling over de toestellen.
› reageerVolgende openingen:
Januari 2007:
Gouda
Enschede
Dank u. U zou het kompleet kunnen maken als u de precieze data erbij kunt vermelden _/-\o_
› reageerWeet er al iemand meer van de acties of zijn ze gelijk gebleven..?
En op welke datum wordt die in Gouda geopent.
Weet Iemand Welke Dag In Januari De Winkelss Open Gaan??
En Welke Toestellen Zullen Er Zijn?
Mvg R
En Welke Toestellen Zullen Er Zijn?De aanbiedingen worden steeds slechter, op een gegeven moment zul je geld mee moeten brengen._/-\o_
Ik denk als men bij mij in de buurt een een nieuwe shop gaat openen, dat ik niet eens kom kijken, ook al is het op fiets afstand!
Men denkt dat als men een shop opent buiten de randstad, dat de boeren op matige aanbiedingen af komen?
Dachutnie_/-\o_
Die hebben allang gescoord bij de opening van en shop in de randstad.
Een correctie:
Enschede moet zijn DEVENTER...
Verwacht een opening medio januari in Gouda en eind januari in DEVENTER
exacte data heb ik niet en aanbiedingen zijn mij niet bekend.
Denk hierbij vooral aan populaire toestellen die al enige tijd bestaan.
Ik Vind Dit Niet Zo'n Goede Acktie Want Als je Op Telfort Kijkt Naar Alleen De N70 Moet je Al €140,- Vooraf Betalen.
Mvg R
De prijzen bij de telfort zijn gigantisch gestegen. Vorige maand hoefde je bv bij een samsung D900 icm telfort 200 een bedrag van 50 euro en nu moet je 189 euro bijbetalen.
› reageerTelfort i.c.m. een 200 min 1 jaar abbo en een internet(EDGE) abbo voor maar 9,50 + een N73 voor maar 89 euro.
Vertel me een provider die het beter doet...
@ ducorob
Ik heb het over www.telfort.nl daar kost de N73 icm telfort 200 min/1 jaar GEEN 89 euro. Maar 259 euro. Bij andere webshops kost het inderdaad (nog) goedkoper.
@pinokkia: kost goedkoper?!
maar goed, op zich is dan telfort niet slecht, maar is de telfort shop slecht in jouw optiek.
Maar je mag toch ook gewoon bij de webshop kopen? Het voordeel van concurrentie op de telecomwinkelmarkt! (leuk woord voor galgje )
@ pinokkia
De adviesprijs van een gemiddeld keuken merk is ook twee keer zo veel als een gemiddeld consument daarvoor betaald.
Dat noemen ze shoppen en een leuke aanbieding scoren...:-)
[dpmodbreak]Deze thread gaat over de Telfort Super Saturdays. Het zou mooi zijn als de discussie zich tot dat onderwerp zou beperken. De posts die way off topic waren heb ik gehide.
Stay on topic please![/dpmodbreak]
Weet iemand al meer over de opening in gouda?
ik kom daar vandaan dus hoor het graag!!!
eind januari gaat de Winkel open
› reageerAmsterdam, 23 januari 2007
Winkels van Telfort openen in Gouda en Deventer
Binnen enkele weken openen wederom twee Winkels van Telfort. Op 31 januari aanstaande opent de Winkel van Telfort in Gouda en op 13 februari volgt de vestiging in Deventer. Hiermee komt het aantal eigen winkels op 18.
Uit onderzoek van Telfort blijkt dat de klanten het belangrijk vinden dat ze, naast de online Telfort shop en de Telfort dealers, ook terecht kunnen bij Winkels van Telfort. Met de uitbreiding van het aantal winkels wordt Telfort daarnaast meer zichtbaar op straat.
De winkels bieden werk aan 12 mensen uit de regio. Winkels van Telfort zijn te vinden in Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Leiden, Nijmegen, Rotterdam (2), Utrecht, Zaandam, Zwolle, Haarlem en Alkmaar.
Adressen nieuwe winkels:
Gouda : Kleiweg 82
Deventer : Lange Bisschopstraat 43
Bron: Telfort persbericht 23-01-2006
Bij iemand iets bekend over openingsaanbiedingen???
Zal er een actie komen op de dag van opening (= doordeweeks in Gouda en Deventer) of houd Telfort de acties in de weekends?
› reageerHet is weer bijna een SuperSaturday
Vaak brengt dit fijne keuze's met zich mee.
Of is het juist geen aantrekkelijke aanbieding meer ?
Toestellen met een 12maanden 50% kortingsactie. Of de beperking van telefoon keus, maakt het allemaal minder.
De datum van 31 januari is binnenkort.
Zoals eerder gevraagd:
Op welke dag valt het precies ?
Welke telefoon's zullen er mogelijk zijn ?
En welke abonnement + gsm is voordelig, omdat je weleens combinatie's over het hoofd ziet. En met z'n alle denken, daar kom je een stuk verder mee.
Verder wilde ik het even onder de aandacht brengen, dat er een supersaturday aankomt. Omdat sommige het vaak net te laat lezen.
Is er iemand geweest ?
Was er een openings aanbieding ?
Zoja, welke toestel keuze was er ?
Normaal was dit echt een spektakel, nu toch niet meer zo in trek.
Amsterdam, 7 februari 2007
Marco Visser gestart als Algemeen Directeur Telfort
Challenger positie brengt nog meer toegevoegde waarde in multi-brandstrategie
Marco Visser heeft officieel de dagelijkse leiding van Telfort overgenomen. Samen met een commercieel versterkt management team gaat Telfort terug naar haar roots, die van challenger.
'We hebben als KPN net een fantastisch resultaat neergezet met mobiel. Zo veroverden we het leeuwendeel van de marktgroei in Nederland. De multi-brandstrategie werpt dus zijn vruchten af. Toch denken we, dat er nog meer uit de markt te halen is. Daarom positioneren we vanaf 1 maart Telfort weer als vanouds: als de challenger.
De kracht van Telfort is bij uitstek de flexibiliteit en snelheid van handelen. Vandaar dat we terug naar de roots gaan. Zo hebben we samen met Hi en KPN drie ijzersterke merken die ieder op hun eigen manier de markt benaderen. Om de daadkracht commercieel uit te nutten, hebben we een uitbreiding in het management team gemaakt. Daarin zijn nu Sales, Online & Winkels en Marketing separaat vertegenwoordigd.
Binnenkort introduceren wij onze eerste propositie als "nieuwe oude challenger" en daarmee gaan we de consument en markt weer ouderwets verrassen', aldus Marco Visser. 'Daarnaast openen we binnen een maand ook nog eens 8 extra winkels. Hiermee stoten we direct door naar het aantal van 26 winkels. Iedereen gaat nog veel van Telfort horen dit jaar.'
Bron:Telfort persbericht 07-02-2007
Dit klinkt veel belovend. Hopenlijk komt er weer aantrekkelijke 1-jarige deals (toestel+abonnement) en natuurlijk de SuperSaturday's
Plaatsen waar de volgende Winkels van Telfort hun deuren openen:
DEVENTER
ZWIJNDRECHT
CAPELLE A/D IJSSEL
A'DAM BUIKSLOTERMEER
VLAARDINGEN
Of er Super Sutardays zullen komen, vraag ik me af...
Was er nog iemand op bij de opening in Gouda geweest? Wat waren de acties? Dan weet ik ook of er nog wat te beleven valt in Deventer 13 februari.
› reageerIn Groningen opent ook (binnenkort) een Telfort winkel (naast de Herestraat)
› reageer13-02-2007 Telfort winkel open in Deventer om 10.00uur
ze kunnen meteen de deur dicht doen van mij.
Geen openingsactie een verkoper die de klok wel heeft horen luiden maar men weet niet waar de klepel hangt. ...
Heb begrepen dat as zaterdag wel een actie is in Deventer, hoe of wat is mij nog onbekend
› reageerweet iemand of telfort nog goeie acties heeft bij een nieuwe winkel opening zoals binnenkort in tilburg? Ik kan nu verlengen maar twijfel of ik zal wachten op een aanbieding met waarschijnlijk nieuwe (duurdere) tarief structuren...
2011557 ook zaterdag geweest ook geen acties en basz hier
in Deventer opende Telfort een winkel geen actie niks
Vraag me af of ze het uberhaupt in Tilburg wel van plan zijn
AS ZATERDAG 7 april SUPER SATURDAY
In alle Telfort Winkels!
Bron? En wat zijn de acties?
› reageerVandaag hadden ze hier in Den Haag 25% korting op alle abonnementen.Waarschijnlijk zal dat ook morgen het geval zijn.
› reageerZelfs met 25% korting is Telfort nog duur.
› reageerIk ben de bron! ;-)
maargoed... alle Telfort Winkels hebben die actie, met diverse toestellen op de abonnementen van 50-100-150-200-300 en 400 minuten voor de duur van 18 of 24 maanden.
Hierbij krijg je de eerste 12 maanden 25 procent korting op de abonnementskosten!
Balen dat ik dan net weer te laat dit soort dingen te weten kom, wil nog een goedkoop abbonnement naast mn reguliere abonnement met een aardig toestel. worden er binnenkort nog nieuwe shops geopent waar dit soort acties weer komen? En wat is ongeveer de keuze van toestellen tegenwoordig? Mn broer heeft vorig jaar een e900 gehaald voor bijna niets. Leek me wel interesant
› reageerVoor de goede orde: De echte SuperSaturdays waren over toen Telfort in handen kwam van de KPN. Het is niet echt tof minder interessante aanbiedingen van Telfort/KPN in deze draad te plaatsen (al maakt KPN wellicht een dankbaar maar onterecht gebruik van de naam SUPERSATURDAYS.... ).
Vandaag een flyer in de bus gehad met daarop de volgende aanbieding van Telfort:
Alleen zaterdag 2 juni 50% korting op een abonnement* (*vraag naar de voorwaarden in de winkel)
Op de achterkant staat nog dat je kans maakt op een Nokia E65 als je de coupon onderin op de flyer inlevert bij de Telfort shops.
Zou dit weer een KPN verkooptruuk zijn of gaat het echt om wat spectaculairs? Wie weet meer
In de wat brengt de maand ... ? - thread, is er al het een en ander over gepost. Maar dit is een betere plek.
Resumerend:
- ''Op zaterdag 2 juni is er ... een speciale landelijke actie.''
- Over het algemeen slechts korting op de abo-kosten.
- Bij vorige telfort acties tot max. 12 mnd korting op het abo.
Eigenlijk wat Vf tegenwoordig doet maar dan MET een aardige korting op nieuwe toestellen....
› reageerJammer dat Telfort de N95 niet heeft.
› reageerDie zullen ze vast wel hebben, maar natuurlijk wel na de SuperSaturdays.
En Htc P3300? kun je deze ook bestellen? wie weet
Vervolg forum "acties deze maand Juni" oke, nu moeten we hier verder gaan, alleen is dit forum voor geen meter actief. het gaat dus om de actie van telfort, waarvan iedereen wil weten (neem ik aan), hoe precies die actie aanstaande zaterdag 2 juni er uit zal gaan zien. tekst uit reclame folder luidde: alleen zaterdag 2 juni 50% korting op een abonnement. Bekend is, maar niet met 100% zekerheid, geldt maar voor enkele maanden. Wie o wie weet inmiddels meer over deze actie. Wie kent de actievoorwaarden, die de telfort winkel zou moeten hebben.
› reageerVolgens mij de 1e 6 maanden 50% korting op de abonnementskosten.
› reageer@picassoborseli:
Volgens.... Gezien de forum berichten heb jij wel heel veel informatie verschaft over telfort. Hoe weet jij er zoveel van? Werk je bij telfort? Als dat zo is, kan je uiteraard wel meer vertellen. En geen twijfelachtige informatie. Alvast dank.
In Amsterdam gevraagd; actie geldt alleen voor abonnementen van 18 en 24 maanden en levert 6 maanden 50%korting op. Dus het is een SUFFE SATURDAY. Maar ja, misschien voor iemand nog steeds interessant. Het geldt volgens de verkoper ook niet voor SIM-only's en verlengingen.
› reageerEn ik wilde juist verlengen van een sim only 450 voor 17 euro, naar een normaal abo. Nou wat een schijt actie dus. Bedankt voor de tip. dan maar wachten wat telfort mij te bieden heeft, inclusief een hele vette n95. overigens is hij niet een beetje groot en zwaar?
› reageerNou wat mij betreft (als topicstarter) zou hier bijna een slotje op kunnen, het is dat 'we' het bijna nooit doen. Misschien dat ik het voorstel als deze actie -rustig- voorbij is gegaan.
De actie is inderdaad suf, eerder waren er al acties van 12 maanden 25% korting (ook bij 12 maanden ) En nu dus deze slechte actie; 6 maanden 50 % korting vanaf 18 maanden.
De enige overeenkomst met SuperSaturday is dat het op Zaterdag valt, maar daar houdt het ook mee op. Nu Telfort KPN is, is er weinig supers meer aan
@ RJ
idd zo denderend is het idd niet meer, dat was het wel ooit.
@ Onno11
Kijk een in Het grote N95 topic, daar is vast wel antwoord op je vraag
Ik ben langs een winkel van Telfort gegaan om te kijken hoe de zaken er voor stonden.
Voorbeeld:
Nokia N65
_6x12,50=_75,00
18x25,00=450,00
N65____=_19,00
----------------
Totaal:__=544,00 euro
Voor het abonnement kreeg je 230 minuten in de maand.
Conclusie: Deze aanbieding was dus niet echt veel soeps.
Opmerking: Die 6 maanden 50% korting was enkel bij een abonnement vanaf 25 euro.
De Nokia N95 zal binnenkort makkelijker leverbaar worden en dus hard gaan dalen. Bij Telfort enkel op bestelling, maar mogelijk is dat per winkel anders. Ik heb begrepen dat Tlefort winkels françaiseondernemingen zijn. Er is soms een actie van Telfort zelf, maar dit was zeker geen Supersaterday te noemen, hoog uit een leuke tegemoetkoming als je toch al van plan was om een toestel met abonnement aan te schaffen. Druk was het in iedergeval niet, meer zeer rustig.
Nou ben weer blij dat ik thuis ben gebleven, twijfelde nog even om te gaan kijken, want je weet maar nooit. Mare wat mij betreft kan hier een slotje op. Super Saterday bestaat alleen nog maar in woord en niet meer in gebaar!!
› reageer