T-Mobile[Orange] Voordeel vanwege samengaan Orange en Wanadoo

maar hoe kom ik aan m'n 50% korting op accessoires dan? krijg dat terug gestort als ik wat besteld heb?

› reageer

Ik kreeg vandaag een brief van Orange met een persoonlijke code.
Deze moet je op internet invullen en dan krijg je een korting van Orange. Ik kon kiezen tussen 50% korting op accessoires in de Orangeshop of 50 foto's voor 50 eurocent (zonder verzendkosten)

Heeft iedereen hetzelfde voorstel ontvangen?

Ik was van plan een Transflashkaartje te kopen maar ik zag dat hij van 256MB 60 euro in de shop was!!! Dat is wel belachelijk duur voor maar 256MB. Voor 60 euro kan je overal een 1GB halen
Met 50% korting kom ik dan nog heel duur uit bij Orange.

› reageer

Wij kregen vandaag ook zo'n brief. Heb iig nog niet gekeken wat onze aanbiedingen zijn, straks maar even doen

› reageer

ja, hier ook ontvangen, alleen als ik de code op www.openorange.nl wil invullen en op OK klik, klapt de site eruit

hebben meer mensen er last van?

› reageer

Er wordt bij mij eerst om de code gevraagd, dan om het adres, dan weer om de code en dan weer om het adres en dan krijg je de aanbieding te zien.

Volgens mij krijg je een beetje korting op Orange Internet of 50% korting op accesoires. Afhankelijk van adres en of je al klant bent.

› reageer

Bij mij vraagt 'ie ook een aantal keer om de code en het adres. Verder is de aanbieding niet echt spectaculair.

Ik betwijfel of de kwaliteit van Orange er op vooruit gaat. Nog meer mogelijke problemen geeft nog meer verwarring en ongelijke behandeling bij de klantenservice.

› reageer

Ik kan me voorstellen dat met de komst van UMTS bij Orange samen met ADSL wel een mooi totaalpakket aangeboden gaat worden. Orange heeft denk ik een betere naam dan een UPC e.d. en zou denk ik veel breedbandInternet klanten binnen kunnen halen.

Klantenservice ADSL en mobiel blijft voorlopig echter nog gescheiden.

› reageer

En zoek maar uit:

Orange Promo Orange Forever
Orange Promo 50 fotos
Orange Promo abonnementen en toestellen
Orange Promo Orange ADSL Family & Telefonie
Orange Promo Orange ADSL Family & Telefonie 2
Orange Promo 50% korting accessoires Orange shops

› reageer

ook gehad maar het leek me al niet boeiend.

Wel aardig leek me dat overschakelen tussen mobiel en vast als je thuis bent met 1 toestel.

› reageer

@dubrock: ja dat had ik ook. Twee keer de code invullen en dan kan je verder. En dan aangeven of je al klant bent.
Ik gebruik zowel Orange telefonie als Orange internet en kreeg ook de keus tussen 50% korting op acces. of de foto's. (zoals wrsch iedereen)
Orange adsl is in dit gebied nog niet mogelijk, anders zou ik waarschijnlijk een of ander adsl aanbod ontvangen hebben

› reageer

Op zich is dat foto aanbod niet verkeerd volgens mij. Ik heb nog bijna 1000 digitale foto's van mijn vakantie die ik nog niet ontwikkeld heb.

› reageer

vreemd, we hebben hier in huis 4 abonnementen van orange maar we hebben geen brief gezien? verbruiken waarschijnlijk te weinig....

› reageer

@kokia: de brieven hoeven natuurlijk niet allemaal op dezelfde dag bij alle abonnees aan te komen. Morgen werkt de postbode ook

› reageer

ik heb een aanbod voor Orange ADSL + Telefonie gekregen, erg aantrekkelijk:

ADSL Family & Telefonie (incl. Livebox)
ADSL: tot 20 mbit/s / 1024 kbit/s (down/up)
het eerste jaar voor € 19,95 per maand
WiFi (draadloze verbindingset) € 2,95 per maand (optioneel)

Telefonie alleen 4 cent starttarief naar vast en orange klanten
Telefonie verder € 0,165/minuut naar andere mobiel met starttarief van € 0,051/gesprek

Geen aansluitkosten en overstapkosten
Kosten vaste lijn 5 euro ipv 9,95 bij KPN
Kosten beëindigen KPN abonnement met nummerbehoud € 9,95 eenmalig

› reageer

Dit soort aanbiedingen zijn het eerste jaar altijd voordelig. Als je daarna goedkoop uit wilt blijven zijn moet je vaak weer overstappen naar de concurrentie. Dat kan betekenen dat je op dat moment weken zonder internet zit en met de telefonie functie er bij kan je nu ook weken zonder telefoon gaan zitten bij je overstap. (plus als je weer naar KPN wilt voor een vaste lijn vermoedelijk aansluitkosten etc. waardoor dit al snel te duur wordt en je dan maar duur bij Orange blijft.

Check verder internet eens naar de ervaringen. Er blijven veel problemen en klachten binnenkomen op diverse sites vooral over aanbieders met telefonie en internet in 1 aanbod.

› reageer

Je moet altijd alert zijn op acties als je minimale contractsperiode afloopt, dat is inherent als je altijd het goedkoopste/beste wilt.
Voor een 20mb internetverbinding met ongeveer gratis bellen lijkt me dit de beste actie nu, los van eventuele problemen die nog niet bekend zijn bij Orange ADSL + Telefonie

› reageer

die orange (wanadoo) 'aanbieding' is helemaal niet speciaal, die bestaat (met kleine wijzigingen) al minstens een jaar....

en die problemen zijn al wel bekend, alleen moet je op wanadoo zoeken en niet op orange

› reageer

Gelukkig bestaat er iets als hoppen dat overstappen vrij eenvoudig gaat. Dit is nu eenmaal wettelijk geregeld en de OPTA kijkt daarnaar. Bovendien zijn ze de providers laatst weer op het matje geroepen. Dus dat doemscenario van weken off-line en zonder telefonie, tsja het kan maar dan heb je pech. Als je gewoon anderhalve maand voor het einde van het eerste jaar een hop aanvraagt bij een andere provider weet je voor 98% zeker dat dit netjes verloopt. En met telefonie hoppen zal men over een jaar ook wat meer ervaring hebben, bovendien voor een studentenhuis niet zo interessant dus ik maak me daar geen zorgen over.

Maar ik ga zeker voor die ADSL + Telefonie overstap hoor. Betaal nu 39,95 + 9,67 en ik ga 24,95 betalen.. voor dezelfde snelheden. En met Orange bel ik ook al jaren bijna gratis, dus mij hoor je niet klagen

› reageer

Ik heb net ook mijn tarifplan laten overzetten, van de oude (4G, zoals dat intern bij Orange heet) Free 20 naar de nieuwe (6G) €15,-. Mijn abo loopt nu af op 19 juli 2007, in plaats van 19 maart 2007, maar ik heb wel Orange Forever erbij en betaal dus 5 euro per maand en 6 cent per minuut minder. En dat tarief buiten de bundel is niet zo relevant voor me, omdat ik nog een bundel van ruim 220 euro heb...

Voor mij alleen maar voordelen dus!

› reageer

Best raar dat iedereen andere acties krijgt. Heb zelf gekozen vor 50 digitale foto's voor 50 cent. Best leuke prijs.

› reageer

De korting die je krijgt hangt af van hoeveel produkten (mobiel ADSL etc) je al afneemt, en hoe groot je bundels zijn. Zelf had ik de Orange Forever aanbieding, dus zolang ik klant blijf gratis naar Orange mobiel bellen.

› reageer

Tip: als je gebruik wilt maken van die 50 foto's voor 50 cent, maar je krijgt de aanbieding niet --> gewoon aangeven dat je meer diensten afneemt. Dan zie je er hem vanzelf bij staan. Blijkbaar wordt er niet gecontroleerd of je daadwerkelijk de desbetreffende dienst afneemt.

› reageer

Promocode a gekregen bij abonnement a, waarin ik niet de promo d forever kreeg (alleen promo a accessoires, promo b 50 fotos of promo c adsl korting).

Nieuw abonnement b geopend tijdsduur 2 jaar

Promocode a gebruikt bij abonnement b en promo d
hierdoor 24 maanden gratis orange naar orange ten waarde van 240 euro totaal. Daarnaast abonnement b geopend via een webwinkel met cashback 430 euro. tel uit je winst, goede aktie van Orange ...

› reageer

Ik heb nog steeds de bon voor korting op de accessoires. Weet iemand ook of de Orange shop covers van toestellen verkoopt?

› reageer

Nee Orange verkoopt geen covers, ze hebben nu wel hele leuke tasjes voor je telefoon.

› reageer

Ook ik heb een voucher met code ontvangen en gekozen voor 50% korting, maar hoe ik deze kan gebruiken is me een groot raadsel.

Orangeshop bezocht die verwezen me naar de klantenservice. 1200 gebeld, maar die weten niet hoe het zit.

Voor een bedrijf die zicht met communicatie bezig houdt vindt ik de info erg mager.

open orange ??????

› reageer

Waar kan ik terecht met vragen over de Orange Open actie?

Met vragen kun je bellen naar het speciale nummer 0900 0133 (€ 0,10/min). Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van negen uur 's ochtends tot tien uur 's avonds.

› reageer

09000133 gebeld, de beste medewerker gevraagd hoe het werkt, er blijkt een brief gestuurd te zijn. Deze heb ik nooit ontvangen dus gevraagd of ze deze als nog willen sturen maar dat blijkt niet mogelijk te zijn.........jammer hoor.

› reageer

Zelf heb ik ook niks ontvangen, ik heb wel de aanbieding geactiveerd. Voor familie heb ik zelfs meerdere persoonlijke codes geactiveerd, maar niemand heeft ooit een brief ontvangen.

› reageer

maar hoe kom ik aan m'n 50% korting op accessoires dan? krijg dat terug gestort als ik wat besteld heb?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.