Dat wist ik niet. Sorry. Geloof niet dat dat bij Hi gebeurt. Voor zo een 010 nummer van voipbuster rekenen ze toch niet meer?
Het probleem is dus eigenlijk dat niemand dat van tevoren wist.... Hier is er aardig wat over te lezen over Telfort klanten die verrassingen hadden op hun rekening... Maar dacht ook dat Telfort er een oplossing voor had bedacht...
een handige techniek van Rebtel uit Zweden die vast en mobiel bellen koppelt voor 1 dollar per week.
Zie artikel nu.nl en ook deze uitleg erover.
Uiteraard ook nog een Link naar de site van Rebtel voor als je er gebruik van wilt maken.
Hm, ik kan geen voordeel ontdekken. In Europa kennen we het begrip locale gesprekken op GSM netwerken niet (Vodafone had dat vroeger wel, City tarief, geloof ik). Kun je niet beter een Lebara SIM nemen om zelf naar het buitenland te bellen, of een buitenlandse SIM kaart om gebeld te worden?
› reageerJe kunt ook met je mobiel naar het 010 nummer van voipbuster.com bellen en dan tegen veel lagere tarieven dan die van Rebtel elk willekeurig nummer bellen. Veel minder gedoe.
Of gewoon het 06 nummer van 06internationaal.nl bellen en dan zonder extra kosten zelfs mobiele nummers in andere landen bellen.
Beide in elk geval een stuk goedkoper.
Die bestemmingen van 06internationaal daar klopt niet veel van. Naar een Liechtensteins nummer is me nog nooit gelukt, terwijl dat gratis zou moeten kunnen.
› reageerTja het is niet echt een betrouwbare dienst dat 06 internationaal... altijd maar afwachten op je verbinding krijgt... en bij telfort klanten werden vaak extra service-kosten gerekend bovenop het nummer... dus viel je rekening toch heel erg hoog uit uiteindelijk...
› reageerDat wist ik niet. Sorry. Geloof niet dat dat bij Hi gebeurt. Voor zo een 010 nummer van voipbuster rekenen ze toch niet meer?
› reageerDat wist ik niet. Sorry. Geloof niet dat dat bij Hi gebeurt. Voor zo een 010 nummer van voipbuster rekenen ze toch niet meer?
Het probleem is dus eigenlijk dat niemand dat van tevoren wist.... Hier is er aardig wat over te lezen over Telfort klanten die verrassingen hadden op hun rekening... Maar dacht ook dat Telfort er een oplossing voor had bedacht...