Allo stopt dienstverlening per 1-8-2006

Mijn post was te snel; ik las net dat ze dit in mei al aankondigde en derhalve is opwaarderen tot 1-6-2006 wèl logisch.

Modified post

› reageer

Na Easymobile de volgende afvaller:
Geachte Allo-klant,

Tot onze spijt stopt Allo haar dienstverlening per 1-08-2006. Tot 1-6-2006 kunt u nog opwaarderen. Het gehele beltegoed vervalt derhalve per 1-12-2006.

Indien uw wenst kunt u kosteloos overstappen naar Ortel Mobile, waarmee u tegen gunstige tarieven mobiel kunt bellen naar buitenlandse bestemmingen. Bovendien kunt u uw huidige Allo nummer meenemen en ontvangt u gratis € 7,50 beltegoed.

Voor meer informatie, kijk op www.ortelmobile.nl of ga naar de dichtstbijzijnde Ortel-winkel bij u in de buurt (zie www.ortelmobile.nl voor de locaties).

Hoogachtend,

Allo

› reageer

Hmmm, de tweede MVNO in een week tijd die de handdoek in de ring gooit. Opzich wel logisch: ik verwacht dat er nog wel meer vallen eigenlijk (zoals Peptalk of iets dergelijks, met een wietblad als logo).

› reageer

Allo heeft in mei de handdoek al in de ring gegooid, zie ook in het bericht. Het is ook al eens eerder gemeld (ik weet alleen niet meer waar).

› reageer

Ik verwacht ook dat er nog meer gaan afvallen, het zijn er veel te veel.

› reageer

Mijn post was te snel; ik las net dat ze dit in mei al aankondigde en derhalve is opwaarderen tot 1-6-2006 wèl logisch.

Modified post

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.