[gsm.nl] [juli 2006] Mailpepper: 1jr gratis bellen met 100 belmin./maand

Yep hier ook 2x cashback binnen........
Dat wordt dus 100 minuten ( plus 50 minuten dal) bellen voor € 12,95:12 = € 1,08166667 per maand

mooi geregeld dus

› reageer

Exclusief voor mailpepper lezers(?) een jaar lang gratis bellen met 100 gratis belminuten per maand, geen entreekosten, geen abonnementskosten, op een bekend netwerk(?)
Voor de eerste 1000 vrijwilligers.

link

Ik weet niet wat de voorwaarden zijn.

› reageer

Zo te zien een actie via GSM.nl...

› reageer

Hmmmmm lijkt me wel wat, 100 minuutjes gratis bellen is nooit weg natuurlijk maarrrrrr ik kan idd nergens voorwaarden vinden..
Iemand zich al opgegeven??

› reageer

Ff die reclame weg gehaald.

Je kan gewoon invullen, dan krijg je een formulier thuis gestuurd. In neem aan een contract, dus je weet meteen waar je aan toe bent.

Bij het niet ondertekenen is er ook geen overeenkomst.

› reageer

Maar even een aanmelding gedaan. M;n adresgegevens staan toch in het telefoonboek en gespammed word ik toch al.

Ben benieuwd wat de voorwaarden zijn en of er addertjes onder het gras zitten.

› reageer

Uw naam:
Achternaam:

› reageer

@remco: wat bedoel je precies?

› reageer

Dat dat hetzelfde is

› reageer

Hmmm,
Ik hoor net van een vriend die veel van spam af weet, dat dit een zeer beruchte site is, en dat je hier nooit gegevens moet achterlaten.
Doe je dit wel, dan kan je erop rekenen dat je elke dag gebeld word, dat er folders naar je huis worden gestuurd en dat je mailbox volzit.
Voor mij kwam hij alleen net te laat, had me al ingeschreven -_-
Maar voor de anderen die erover denken,
TRAP ER NIET IN!!!!!

› reageer

@christiaanwijnia
Okee bedankt voor de reaktie, dan hou ik me er verre van!!!
Ga ff helemaal niks invullen....

› reageer

@Budje beweert dat het GSM.nl is.
@Christiaanwijnia beweert dat het bedrijf erachter veel spam loslaat.
Volgens mij is GSM.nl toch niet een bedrijf die dit soort praktijken hanteerd.
Wellicht geeft GSM.nl je persoonsgegevens door. Maar dit zijn mijn speculaties. Een reactie van GSM.nl zou welkom zijn.

› reageer

Mailpepper is een bedrijf dat databases harvest en dus op zoek is naar informatie. Ze zijn best bereid om een abonnement gratis te geven als ze daarmee als je persoonsgegevens krijgen.

› reageer

Een beetje Spam, wat is daar mis mee?

Liever in de brievenbus, want die leeg ik elke dag.

› reageer

Iemand die weet via welke provider dit is?

› reageer

het is inderdaad gsm.nl (heb een email-bericht gehad) en zou een bevestigingsbrief thuis krijgen maar heb tot nu toe nog nix gehad....

› reageer

Dan heb je tot nu toe al meer gehad dan ik. Ik heb nog helemaal niets gehad, zelfs geen bevestiging.

› reageer

Iemand die weet via welke provider dit is?
Ik weet haast wel zeker dat het net als met het netwerkonderzoek van GSM.nl van vorig jaar weer Telfort is.
Zeker gezien ze het over 100 minuten hebben en Telfort volgens mij de enige provider is die een abonnement heeft met 100 minuten (eigenlijk 100+50 maar die 50 is alleen voor naar vast en Telfort).

› reageer

Is het eigenlijk wel een echt 'onderzoek'? Of gaat het er gewoon om abo's weg te geven, waar dan toch genoeg aan verdient wordt door de royale provisies van de netwerkoperator?

› reageer

Heeft volgens mij niet met onderzoek te maken. GSM.nl wil gewoon meer abo's aan de man brengen en onder het mom van netwerkonderzoek klaagt Telfort niet (Telfort weet niet eens van de actie waarschijnlijk). Daarnaast zal gsm.nl waarschijnlijk commissie krijgen voor de adresgegevens. Dat is in ieder geval mijn hypothese.

› reageer

@Dubrock --> Dus precies wat ik ook al dacht. Je hoort mij er verder trouwens niet over klagen, 100 min. gratis zijn weer mooi meegenomen

› reageer

Ik denk idd ook dat laatste.
Ik heb namelijk vorig jaar ook meegedaan aan zo'n soort actie en in deze thread is te lezen dat er toen op de site stond dat je 2 keer een enqueteformulier kreeg wat je ingevuld retour moest sturen. Mijn abonnement loopt in september af en heb nog nooit zo'n formulier ontvangen.

› reageer

http://www.gsm.nl/mod/netwerkonderzoek1.php

hier een directe link zonder dat mailpepper erbij, kreeg ikper mail binnen via EuroClix (soort spaarsysteem)

› reageer

Is dit met cashback of meld je je aan en is het echt gratis?

› reageer

De netwerkonderzoek actie van vorig jaar was met cashback zoals je ook in de thread daarover kan lezen. Ik denk zelf dat het nu gewoon weer precies hetzelfde werkt als toen maar zeker weten doe ik het niet.

› reageer

ik heb inmiddels een bevestiging gekregen namen gsm.nl
het is dus wel een actie van gsm.nl

› reageer

Bij de start van Vodafone en KPN op het GSM net heeft GSM.nl ook enkele jaren cashback abonnementen verkocht door te adverteren met "testbellers gezocht". Ook toen werden er nooit vragenlijsten verzonden.

› reageer

Helaas is het niet meer mogelijk om
deel te nemen aan het Nationaal Netwerk onderzoek.

› reageer

Ik heb me afgelopen weekend al aangemeld, tot op heden echter geen contract oid gekregen :S

› reageer

Ik heb mij ook aangemeld, daarna meteen mijn moeder. Zij heeft wel een mailtje, ik niet.

Blijkbaar gaat er iets niet goed daar, maar ik wacht even op wat de brievenbus gaat doen.

› reageer

Ik kreeg vandaag post van GSM.nl, en er staat alleen dat ze de kosten vergoeden, er staat verder niet wat de kosten moeten zijn, oftewel theoretisch zou je best 1000 euro per maand moeten kunnen betalen, die je dan na een jaar terugkrijgt...
Ik heb het zooitje weggemikt.

› reageer

Ik heb even een mailtje gestuurd met de vraag of het een factuurkorting, een cashdeal of een sim-only met kleine cashdeal betreft.

Ik heb inmiddels de papieren in huis, maar duidelijker is het tot nu toe niet geworden.

Op mijn mailtje dat ik geen e-mail bericht had gekregen en mijn moeder wel is overigens netjes gereageerd.

› reageer

Ik krijg zojuist het op te sturen contract binnen en aanvullende info. Er staat dat er 12,95 euro verzend- en administratiekosten in rekening gebracht zullen worden.

Het is dus helemaal niet gratis. Ik heb het ook maar weggemikt.

› reageer

Ook ik heb de pepieren binnen gekregen en moet ook die 12.95 euro betalen voor verzendkosten etc.Nou dat is dan toch niet duur?Een jaar lang bellen met 100 belminuten voor noppes??ja een vragen formulier die misschien helemaal niet binnen komen?
Is er al iemand verder mee?
Ben benieuwd of het wel goed is om mee te doen??

Groeten paul

› reageer

Ik vind ook dat €12,95 inderdaad niet veel is voor een abonnement met 100 belminuten per maand voor een jaar. Hierom en ook omdat vorig jaar ook alles gewoon goed is gegaan doe ik nu ook gewoon weer lekker mee en heb alles vandaag opgestuurd.

Nog steeds denk ik dat het gewoon de zelfde actie is als met het netwerkonderzoek van vorig jaar met het enige verschil dat de verzendkosten toen €12,50 waren. Hierbij kreeg je een Telfort sim-only abonnement en het bedrag voor de totale abonnementskosten hiervoor min de verzendkosten als cashback op je rekening gestort.
De vragenlijsten heb ik nooit gezien waardoor het dus eigenlijk idd geen echt onderzoek is, maar dat maakt me niet zoveel uit.

› reageer

Ja het zal wel dezelfde constructie zijn. Maar wie heeft er nou weer zin om achter zijn cashback te moeten zitten? Gsm.nl...

› reageer

ok,maar wat moet je dan nu eigenlijk wel betalen?cashback?? betaal ik nu gewoon een jaar die euro 12.95?of komen er dan nog wel andere kosten bij?

groeten paul

› reageer

Als het dus inderdaad dezelfde actie als vorig jaar is dan heb je alleen die verzendkosten van €12,95 die worden ingehouden op de cashback die je van GSM.nl op je rekening gestort krijgt. De cashback is dan dus in totaal 12 x de maandelijkse abonnementskosten die je bij Telfort hebt - 12,95.

› reageer

Als het dus inderdaad dezelfde actie als vorig jaar is dan heb je alleen die verzendkosten van €12,95 die worden ingehouden op de cashback die je van GSM.nl op je rekening gestort krijgt. De cashback is dan dus in totaal 12 x de maandelijkse abonnementskosten die je bij Telfort hebt - 12,95.

ok dat begrijp ik;maar, maar wat zijn dan de maandelijkse abonnementskosten moet ik die dan ook betalen? wat bedoel je met 12x de maandelijkse ..... kosten? moet ik die dus eerst vooruit betalen en krijg ik die dan aan het eind van het jaar weer terug? en wat krijg ik dan van gsm.nl op mijn rekening?wat normaliter 100 belminuten kosten?? en die dan automatisch terug krijg van gsm.nl??

› reageer

@Paul: stel dat het Telfort 100 is. dan betaal jij elke maand 15 euro vooruit. Na een x aantal weken krijg jij dan 12x15-12.95 terug van gsm.nl.

› reageer

Ik heb de papieren ook thuis gekregen vandaag
Maar duidelijk is alles niet vind ik
Maar opsturen doe ik ze wel wat zal er mis kunnen gaan voor die 12.95 euro
Zal vast meer terug ontvangen dan het kost

› reageer

Misschien hebben jullie hier wat aan.. Ik kreeg ook de papieren binnen en werd er, net zoals zovele, niet veel wijzer van, savonds even een mailtje gestuurd naar gsm.nl, wat eigen vragen en vragen die ik hier in het topic zag staan, en volgende dag al netjes antw:

"Geachte heer/ mevrouw,

Bij deze wat meer informatie over het netwerk onderzoek.

- U kunt over de bundel heen bellen. De kosten zijn dan wel voor eigen rekening.
Deze kunnen verschillen van 20 tot 29 cent per minuut.

- Deze aanbieding is gebaseerd op een sponsoring.
Dit betekend dat u van ons aan het begin van de looptijd het bedrag op uw rekening krijgt gestort.
en u betaalt dan in maandelijkse termijnen de desbetreffende provider.

- De voorwaarden zijn de algemene voorwaarden van de bekende providers. Deze kunt u vinden op de internet sites van de providers.

- verdere kosten zijn eenmalig € 12.95 voor de verzendkosten.

- Het is niet bekend welke provider u krijgt.

- U krijgt per e-mail een link voor de enquete's.

- U hoeft verder geen velden in te vullen op uw contract.

- het enige wat u mee moet sturen is een kopie bankafschrift en een kopie legitimatie.

Hopende u voldoende te hebben ingelicht."

› reageer

Beste lezers,

Weet iemand of ik met die 100 belminuten naar een 06 nr in het buitenland kan bellen?

Groet,
Het Haasje

› reageer

Ik begrijp nog steeds niet waarom ze niet zeggen om welke operator het gaat. We hebben het wel al beredeneerd, maar zeker weten doen we het niet. Beetje vreemd allemaal...

› reageer

Dit betekend
Bedrijven die zulk slecht taalgebruik durven sturen moet je sowieso uit de buurt blijven...

› reageer

@mrmm85:
de reden dat ze het niet bekend maken is in zo'n geval als dit eigenlijk altijd dat de provider waar het om gaat niet wil zien dat de shop cashback uitkeert op abonnementen van hun netwerk. Dit is dus eigenlijk min of meer een manier om dit toch te kunnen doen.

› reageer

Gratsis , gratis, wat is gratis? 12,95 verzendkosten --> komt erop neer dat je zowiezo ruim 1 cent per minuut kwijt bent. Is niet veel, maar de psychologische grens tussen 'echt gratis' en deze vorm van 'gratis' is natuurlijk wel gebroken.

› reageer

@mrmm85

Ik begrijp wat je bedoeld, maar voor niets gaat alleen de zon op. Het abonnement zelf is gratis dus ik wacht rustig af wat ik krijg!

› reageer

@mrmm85,
inderdaad, het abo kan wel gratis zijn, maar als je uiteindelijk toch geld moet betalen is het dus gewoon niet gratis.

Ik ga uit principe ook alleen in op aanbiedingen die helemaal gratis zijn of waar de cashback groter is dan de abo-kosten. En dit abo van gsm.nl voldoet dus gewoon niet aan deze criteria. Ik heb de post dan ook gewoon opzij gelegd.

› reageer

Nooit problemen gehad met gsm.nl bestel al 6 jaar mijn mobiel bij ze. Altijd goed tewoord gestaan en prima afhandeling. Voor niks gaat de zon op .. we zullen zien wat we krijgen..

› reageer

De vaagheid houd me tegen. Bovendien kun je beter een Orange 25 nemen (zie search), dan ga je er nog 15 euro's op vooruit ook.
sms en vakantie-bellen uit de bundel.

› reageer

Heeft iemand hier die het formulier wel heeft opgestuurd al iets gehoord van deze actie?
De 1e week van augustus waarin de pakketten zouden worden uitgelever is zo goed als voorbij en ik heb nog niets ontvangen...

› reageer

Helaas ook nog niets gehoord. Heb op laatste dag dat mogelijk was aangevraagd....dus maar kijken of ik nog op tijd was

› reageer

Nog dezelfde dag dat ik dit topic las, het aanvraagformulier ingevuld.
Tot nu toe niets gehoord, dus ik verwacht niet alsnog nog wat te krijgen van ze.

Jammer, want op zich is 1 euro per maand niet gek voor 100 minuten bellen. Al is het nog 1 euro teveel als het gratis moet zijn, maar goed.

› reageer

Zo dan die van mijn vrouw is binnen. Is een Telfort 100 abonnement met 50 gratis bonus-minuten in dal (20:00--08:00) geworden. Er staat in de brief :
Het netwerk dat u gaat testen is: Telfort

Dit zou kunnen betekenen dat er meerdere netwerken getest gaan worden en dat iemand anders een ander netwerk krijgt !

Als wederdienst vraagt men tweemaal mee te werken aan een korte enquete.

Kosten: 12 x € 15 = € 180 en vergoeding van € 167,05 (binnen 6 weken op rekening) dus kosten totaal € 12,95 zijnde de verzend en administratiekosten. Mooi abonnementje maar dat is mijn mening,

En nu wachten op die van mezelf.

› reageer

Bij mij is het pakket ook binnen en ook ik ga het Telfort netwerk testen. Nadat ik het simmetje in mijn gsm heb gestopt valt me wel meteen op dat hier in Laren beter bereik is dan met mijn huidige provider T-Mobile. Al met al handig om er bij te hebben 100+50 minuten.

› reageer

Het duurde even maar heb inmiddeld ook mijn simmetje binnen.
Ik ben aangesloten op een KPN Hi 20 abonnement.
Wel lekker hoor, 125 minuten om te bellen of 250 smsjes.
Dat voor die € 12,95. Niet helemaal gratis. Maar kan er mee door.

› reageer

Ik heb vandaag mijn pakketje binnen en ik heb een simkaart van Orange ontvangen. Ik krijg 125 belminuten per maand. Wel moet ik hiervoor twee keer een enquete invullen en eenmalig 12,95 betalen. Verder is het een goedkoop abonnementje...

› reageer

Zo de 2e (die van mezelf nu) is ook binnen. Wederom een op Telfort netwerk (100 + 50 bonusminuten

Dus toch meerdere netwerken zie ik nu, had ik niet verwacht maar oke.............

› reageer

Ik heb meteen alle gegevens gefaxt, wacht nog steeds op een simmetje.Ik hou mijn bankrekening goed in de gaten want bijna 13 euro's voor niks is te veel. Benieuwd of er nog meer mensen zijn die niks ontvangen hebben !

› reageer

Ik was hier nog vergeten te reageren.
Ook ik heb de simkaart ontvangen en ik heb Telfort gekregen.

› reageer

Ik heb me destijds ook opgegeven. Op 27 juli kreeg ik een brief met het contract dat ik was uitverkoren en dat het getekende contract, de legitimatie en het recente bankafschrift uiterlijk 27 juli (!!) bij hun binnen moest zijn.
Direct alles ingevuld, gescand en per email om 12.00u verstuurd naar gsm.nl.

Twee weken niets gehoord en toen maar eens een email.
Emailtje terug: er waren al genoeg testers en ik hoefde nergens meer op te rekenen. Ze hadden maar 1000 abonnementen.

› reageer

yeahhhhh de sim is binnen. Helaas een Telfort 100. Ik heb al een Telfort 200+100 voor 2,50 p.mnd. Hoop dat ik met deze Telfort sim de "klantenservice" niet nodig heb ! Dan ben ik zo door de 100 minuten heen !

› reageer

Zou het niet zo zijn dat iedereen een Telfort 100 krijgt?
Ik vertrouw de posts van Daniek en X5server niet zo (lees hun post geschiedenis maar eens). Of is het mijn zwart vertrouwen in de mens??

› reageer

Ook ik heb 1 donkerbruin vermoeden dat hier iets niet klopt, komop laat iedereen hier ff zn "te testen" netwerk posten dan weten we wat meer.....................

› reageer

Verplaatst naar GSM.nl

› reageer

@ Kukel:

Ik had hier al een melding van gemaakt, maar verkeerd uitgelegd. Ik bedoelde hetzelfde als jij.

› reageer

Ik heb ook telfort gehad

› reageer

ook telfort hier..

› reageer

Ik heb mijn abbo ook al een tijdje binnen
Het is een KPN Hi abbo

Hartstikke goed dus

› reageer

Alleen firstimers die geen Telfort hebben gehad?

› reageer

Cashback ontvangen

› reageer

Yep hier ook 2x cashback binnen........
Dat wordt dus 100 minuten ( plus 50 minuten dal) bellen voor € 12,95:12 = € 1,08166667 per maand

mooi geregeld dus

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.