Viking direct gratis mp3 speler

Topic closed.

› reageer

Nou gratis mp3 speler bij viking direct

dit is de link

actiecode: HER-PRMUSICKEY2

koop er een tipex bij van 1,50 dan lukt t

ik ben raga

› reageer

ik heb het eens geprobeerd...zou morgen binnenzijn..
voor slechts 6,90

jammer dat de postzegels zo duur zijn..

maar als der die mp3 bij zit...dan gaat het.

› reageer

Is dit echt voordelig?

En mogen particulieren dit ook bestellen?

› reageer

Ik heb een Prittstift besteld, had er toch nog één nodig, de oude was versteend
Particulieren kunnen gewoon bestellen bij Viking, ze hebben nu zelfs een speciale site voor particulieren

› reageer

Dus er zit geen min. aan het bedrag at je moet bestellen?
Dat is toch vreemd?

› reageer

Er zit geen minimum aan inderdaad, je betaalt wel verzendkosten als je onder de 65 euro o.i.d. besteld.
Viking heeft veel vaker van dit soort acties, is natuurlijk bedoeld om klanten te lokken.

› reageer

Ok! Nou dan heb ik nu dus voor 7.37 incl verzendkosten alles binnen.

› reageer

minimaal voor 1,17 bestellen anders geen mp3 geval, leuke viking actie dus weer. Hopelijk doen ze binnenkort ook weer eens een telefoontje, wel zo handig

› reageer

Ik heb er ook 1tje besteld (en een pen)

› reageer

Weet iemand trouwens wat het merk is?

› reageer

zo te merken is ie al op... maar geinteresseerden voor een onderwatercamera kunnen zich melden

› reageer

@yamal
Kreeg ook melding om 13.08 dat ie op is .Net 13.22 kon ik wel bestellen.

› reageer

Toen ik hem heb besteld kreeg ik in het overzicht onder elkaar de mp3 en de andere bestelling te zien. Ik heb hier een printscreen van gemaakt. Nu krijg ik als ik weer inlog te zien dat de bestelling in behandeling is. Maar nu staat er in de bestelling mp3, dan mijn ander produkt eronder en daar weer onder staat, sorry we hebben dit produkt niet meer in ons assortiment!

Hebben anderen dat ook zo staan?

› reageer

Jup, ik heb dat ook zo staan.. Geen idee waarom dat erbij staat, maar goed..

› reageer

Heb ik idd ook staan, bestelling was wel helemaal goed doorlopen.
Ik zie het wel, alhoewel alleen een prittstift voor 7 euro is weer minder.

› reageer

Ohh ok, wnat voor 7.37 moet de pritstift minstens van D&G zijn

› reageer

een kijkje in de broncode van dat besteloverzicht suggereert dat het bij dat produkt dat niet in voorraad is gaat om "HH7-PRTRAVELCHQ"... iets met reischeques?

› reageer

Mooi speurwerk! : Misschien doen ze die er nog wel bij dan? Niet dat ik er op zit te wachten.. Als je dat artikel via internet probeert te bestellen krijg je de melding dat het artikel niet via internet besteld kan worden, hehe.. Geen idee wat het precies is dus

› reageer

holidayvoucher t.w.v. €375

› reageer

twv 375 neuro?! daar moet ergens een dozijn adders onder het gras zitten

› reageer

@yamal:
Hoe kom je aan die code? Bij mij staat er alleen dit:

Het spijt ons, maar dit product is niet langer in ons assortiment.

Artikelnummer Aantal
€ 0,00 1 € 0,00

Er staat dus geen code of iets anders bij, daarom vind ik het zo raar.

Je link klopt trouwens niet. Maar hij staat op de homepage.
Het geldt alleen als je voor het eerst besteld.

› reageer

Laat ik nou een nieuwe account hebben aangemaakt voor deze bestelling
Voorheen hoefde je geen verzendkosten te betalen bij de eerste bestelling, maar dat is niet meer helaas.

› reageer

Klopt het nu dat je deze cheque automatisch ontvangt wanneer je voor de eerste keer boekt? (zo lees ik het ten minste op de website)

› reageer

Daar lijkt het op ja. Ik heb hem niet zelf toegevoegd, maar hij zit wel bij m'n (eerste) bestelling.

› reageer

Zoals ik het lees bij Viking is het een boekje met korting cheques (voor een totaal van 375 euro korting) en is het niet één reischeque van € 375.

› reageer

Net een bestelling proberen te doen via het 0800-0562 nummer.
Medewerker gaf aan dat de HER-PRMUSICKEY2 niet meer leverbaar is.

Kan iemand anders dit bevestigen?

› reageer

@debruin, de bevestiging heb je gehad van die medewerker die zal het zeker weten

› reageer

Die bonnen van 375 euro heb ik al eens gehad. Het zijn een aantal bonnen met kortingen op reizen van onder andere Subweb. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen etc, dus niet veel soeps.

› reageer

GLS stond net voor de deur met 2 enveloppen. In één daarvan vond ik een mapje met reischeques (weinig interessant) en in de tweede enveloppe m'n Prittstift en de MP3-speler

› reageer

Dat is snel gegaan! Mijn koerier ligt vast op het strand. Ik heb nog niks, komt wel goed. Ze hebben nog de tijd.
Kan je wel vertellen of de mp3 merkloos is?

› reageer

Hij is merkloos ja.

› reageer

Mijn spul is ook binnen.

› reageer

Voor de leuk, een fototje:

› reageer

ik heb gisteravond nog ff een bestelling gedaan. Ik kreeg dus net een mailtje binnen met daarin het verzoek om bij vooruitbetaling het bedrag maar ff over te maken naar hun. Er werd met geen woord gerept over het feit dat de mp3 speler niet meer leverbaar zou zijn. Kan ik er vanuit gaan dat ik die mp3 speler dan ook krijg? Btw Ik ben een nieuwe klant bij Viking

› reageer

@ zon

Btw De MP3 speler in kwestie heb ik 2 jaar geleden bij de blokker gekocht voor het toen nog "grote" bedrag van 59,95 euro Op de mijne, inmiddels aan mijn zoon gegeven, staat het merk Xiron. Zodra je hem echter in de USB duwt herkent Windows hem als een Sigmatel MSCN Audio player. Ik neem aan dat deze dezelfde is aangezien deze er exact hetzelfde uitziet

› reageer

Ook ik heb ondertussen iets ontvangen.
Het grappige was dat ze er ruim 10 min over hebben gedaan om het pakket (een doos van ca. 30x30x15!) te vinden. Ik zag ze al komen, ze stonden voor op de weg geparkeerd en hielden al het verkeer op. Na al die tijd kwamen ze eindelijk aan de deur met een pakket en de mededeling dat ze de rest niet konden vinden, dat zou morgen wel komen

› reageer

hoe vaak had je de mp3-speler dan toegevoegd aan je bestelling?

› reageer

1 x natuurlijk, ze zijn niet gek

› reageer

Tja, je weet maar nooit. Er worden wel grotere blunders gemaakt.

› reageer

Ik heb het ook gekregen. Is lekker een cadeatje voor me neefje. Hehe

› reageer

Mijn mp3 is ook binnen.

[sub] Hij heeft zelfs al een val van enkele meters overleeft [/sub]

› reageer

Mijne ook binnen, al issie wel door GLS bij de buren gedropt terwijl ik gewoon thuis was.

› reageer

Het nieuwe kado is nu een....
"Praktische onderwatercamera"
QH7-PRWRCAMERA

› reageer

onderwatercamera

uitsluitend voor bedrijven

› reageer

Is dat niet zo'n camera wat je bij het kruitvat voor 4 of 6 euro krijgt?..
dan zou je bij de viking 6,90 moeten betalen...incl potje typex...

hum...vind ik minder.

het is wel een goeie camera..alleen wegwerp

› reageer

Voor de geïnteresseerden, de speler is nog steeds verkrijgbaar!
Woensdag j.l. nog één besteld voor/namens mijn zus, is geleverd. Zaterdag een speler + pen besteld voor een vriend, wordt morgen geleverd

› reageer

Of ik moet het verkeerd zien, maar inmiddels geen speler meer hoor!

› reageer

dat zie je dan verkeerd.

› reageer

Ik heb net nog mijn bestelling gedaan met een MP3-speler.

› reageer

heb je die besteld met eerder genoemde code of via de telefoon?
want ik krijg m nog steeds niet er op

› reageer

gaat volgens mij nog steeds prima
zojuist besteld! nu afwachten

› reageer

@idee > gewoon via internet. Gebruik deze link om het product toe te voegen aan je winkelmandje en het moet gewoon werken

› reageer

Dat deed ik dan verkeerd; ik zocht op de actiecode en gebruikte niet de rechtstreekse link...

Vraag me nu alleen af of de bestelling wel goed is doorgekomen, want in de internethistorie vind ik geen order terug en ook per mail heb ik geen bevestiging gekregen van de bestelling (wel een mail over de aanmelding).

› reageer

Kan even duren voordat de order in je orderhistorie verschijnt

› reageer

Kheb er ook eentje besteld, via de factuur kun je het mooi achteraf overmaken...!

› reageer

heb er 1 besteld bij een potje tipex
maar de fout zat er in dat ik via bedrijven wilde bestellen
heb ze maar ff gebeld en bleek dus dat dit alleen een particuliere actie was dus hoop dat ie morgen binnen is_/-\o_

› reageer

Krijg vandaag een pakje van GLS aan de deur (was gisteren niet aanwezig) maar zie nu in mijn webhistorie dat niet alles compleet was...

Het spijt ons, maar dit product is niet langer in ons assortiment.
Artikelnummer Aantal € 0,00 1 € 0,00

En nu? Ik weet ook wel dat het een sneaky manier is geweest om een goedkope MP3 speler te krijgen > maar kan ik de bestelling nu weigeren? Of gewoon niet accepteren van de bezorger? Als ik van te voren te horen had gekregen dat dit gedeelte niet leverbaar was had ik namelijk niet besteld...

@idee: wat zegt jouw webhistorie?

EDIT: een beller is sneller, contact opgenomen met Viking, uiterst aardige mevrouw aan de lijn gehad die de humor er wel van kon inzien en de bestelling is uit het systeem gehaald en ik moet hem weigeren aan de deur. Volgende keer beter...

› reageer

@hemiparo: ikzelf en ook andere users (zie pagina 1) hadden dat ook zo staan maar de mp3 zat er wel bij

› reageer

hmmm... dus toch accepteren en het risico dat het er niet meer is of vragen of ik van te voren ff mag kijken? Weet alleen niet of dat gepast is...

› reageer

Ik zou het nu inderdaad laten zitten. Neem je het aan, zie je net dat de mp3 er straks toch niet bij zit.

› reageer

Anders bel je toch even naar Viking!

› reageer

Duh... had ik al gedaan... alleen kan die dame ook niet in mijn pakketje kijken. Zag idd ook dat op het scherm 'niet leverbaar' stond maar omdat anderen dit ook gehad hebben en uiteindelijk WEL de speler in het pakketje vonden...

› reageer

@hemiparo, je kan de bestelling altijd terugsturen
Staat het niet leverbaar zijn onder de MP3-Speler, of als een los product zeg maar? Indien het laatste het geval is, gewoon accepteren, indien het eerste het geval is -> weigeren.

› reageer

@ hemiparo,gewoon in ontvangst nemen, hetzelfde stond ook bij mijn bestelling ,de MP3-speler en reischeque's gewoon ontvangen , oh ja en een pen gekocht

› reageer

Dit is online te zien. Verder vandaag ook een mailtje gehad dat de MP3 tot 21-7 te bestellen was en niet meer is na te leveren. Maar weet dus nog steeds niet of hij erbij zit. Maar is een pakje voor alleen een pritt niet een beetje overdreven?

› reageer

Het komt in een enveloppe..
Je kan het wel zien aan de grote en dikte van de enveloppe.. De mp3-speler komt in een doosje, die moet je kunnen zien zitten als je de vorm van de enveloppe bekijkt. De prittstift zit in een zakje, dan is de enveloppe dus niet echt dik, of slechts op een klein stukje wat dikker door de prittstift.

› reageer

Dus... met alleen de pritt was de envelop wel door de bus gedaan? Of is het verplicht aftekenen aan de deur?

(wel... heb stiekem dus toch nog een beetje hoop op een MP3 speler!)

› reageer

Verplicht aftekenen, maar ik denk dat het met prittstift idd wel door de brievenbus gepast zou hebben, iig met de 20 grams prittstift.

› reageer

@ hemiparo, als ik zo naar je order kijk denk ik niet dat die mp3 speler jou kant op komt

› reageer

Ben er ook bang voor...

Maar ja, niet geschoten...

› reageer

ja want in mij geval stond de mp3 speler er dus ook nog bij, dus kijk maar want een pritt stift voor 7 euro is ook niet echt een aanbieding

› reageer

Imageshack is weer eens lekker sloom, plaatje komt hier niet door..

› reageer

Als ik probeer te bestellen dan krijg ik:

Opgelet

Het gratis artikel HH8-PRMUSICKEY2 kan niet via het internet besteld worden.
Verwijder dit artikel aub uit uw winkelwagen. Indien u nog vragen heeft kunt u gebruik maken van de klantenservice pagina via de link bovenaan op de pagina.

Ben bang dat nu alles ECHT op is qua MP3-speler...

› reageer

Op de 25e had ik mijn bestelling gedaan
Zie deze topic

Gratis mp3-speler 0,
Pritt Correct it 2,60
verzendkosten 5,50
Totaal 8,10

Ik kreeg em de volgende dag, de 26e binnen

› reageer

@hemiparo: heb je de mp3 speler nog ontvangen?

› reageer

Heeft iemand nog codes voor particuliere gratis artikelen (misschien gsm)? of goedkope ordners?

› reageer

Topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.