Flickr software ook voor Nokia N-70

ik heb het geinstalleerd,. en het werkt !

let er wel op dat je niet je normale gebruikersnaam en wachtwoord van flickr gebruikt,. maar het wachtwoord dat toegewezen word door flickr voor nokia lifeblog.

› reageer

Nokia heeft een software-update klaarstaan die het mogelijk maakt om gemaakte foto's met de N70 direct naar Flickr te uploaden.

Je kunt de betreffende foto's rechtstreeks vanuit de gallery functie van je Nokia selecteren en desgewenst het grote, middel of kleine plaatje versturen.

Er waren overigens al twee optie's om foto's rechtstreeks van je mobieltje naar Flickr te sturen zonder tussenkomst van een dure MMS provider: Nokia Lifeblog en Shozu.

› reageer

Mooie update! Flickr is echt een ideaal systeem om je foto's te ordenen en te delen

› reageer

als ik het goed heb, moet je de software voor de n72 downloaden,. en op je n70 zetten,.
ik ga het nu proberen.

software is te vinden op http://europe.nokia.com/A4164154

› reageer

ik heb het geinstalleerd,. en het werkt !

let er wel op dat je niet je normale gebruikersnaam en wachtwoord van flickr gebruikt,. maar het wachtwoord dat toegewezen word door flickr voor nokia lifeblog.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.