T-Mobile[Orange] Orange Forever aangevraagd via klantenservice, is beloofd, blijkt niet te kunnen...

Nou dan is het opgelost, netjes.

› reageer

een tijdje geleden kreeg ik twee van die codes (want 2 GSM abo's). Naar aanleiding van berichten hier leek Ornge Forever en de nieuwe tariefplannen me wel wat. Dus ik bel (0800 uiteraard) de klantenservice. Aardige jongedame aan de lijn gekregen, die me vertelde dat ik (ondanks dat ik nog niet zo lang geleden gedowngrade had) gewoon naar Orange 15 kon en ook Orange Forever erbij kon krijgen. Abo zo dan per die datum 1 jaar blijven lopen (netto 3 maanden verlenging voor mij).

Ik heb dat dus gedaan, maar nu blijkt dat ik *geen* Orange Forever heb, alleen Orange 15 Euro in het nieuwe tariefplan. Dus ik weer bellen met de klantenservice, blijkt dat de KS helemaal geen Orange Forever kan aanzetten...

Uiteraard heb ik al geen actiecodes meer (oud papier is inmiddels opgehaald), maar ik wil wel graag Orange Forever (met de originele ingangsdatum) hebben... Vorige week gebeld, nog niet teruggebeld...

Wat is jullie mening?

› reageer

heb je een bevestiging op papier of mail?
Zo nee dan is het jouw woord tegen dat van orange en wordt het een lastig verhaal. Maar netjes is idd anders.

› reageer

Ze nemen de gesprekken vast wel op, moeten ze die maar terugluisteren. Tis natuurlijk een hele klus maar ze kunnen op nummer zoeken denk ik.(kan bij mijn werkgever i.i.g)

Wel irri dat ze zeggen dat ze Forever aansluiten en vervolgens niet doen. Die persoon wilde misschien alleen dr target halen, en heeft er dan pieeep aan dat Forever niet kan.

› reageer

Ik merk op dit forum steeds vaker op dat men maar aanneemt dat gesprekken met de klantenservice opgenomen worden. Dit is dus niet het geval, wanneer gesprekken opgenomen worden hoor je altijd hier een bericht van voor het aangaan van een gesprek.

› reageer

Nou dan mogen ze dat eens gaan doen. Bij mijn werk hoorde je dat ook nooit, maar dat hebben ze sinds half jaar veranderd.

› reageer

Ik sta vrij sterk, want ik heb:
- de case nummers van de wijzigingen
- de bevestiging dat dit ook in ht systeem staat
- de naam van het meiske dat het heeft toegezegd

Ik heb alleen geen bevestiging op papier of als opname.

› reageer

Heb je de AV er al op nageslagen? Het is niet ongewoon dat bedrijven daar in opnemen dat advies/toezeggingen per telefoon van een klantenservicebeltruus/frits niet buiten de verantwoordelijkheid ligt van het bedrijf.

Vraag me af hoe het met Orange is. Voorbeeld: als je telefoon kapot gaat, omdat je je telefoon op aanraden van een medewerker je toestel in een emmer met een sopje hebt laten weken, denk ik niet dat je dat ooit vergoed krijgt.

› reageer

Gepost door sphere op 18/08/2006 10:49
Heb je de AV er al op nageslagen? Het is niet ongewoon dat bedrijven daar in opnemen dat advies/toezeggingen per telefoon van een klantenservicebeltruus/frits niet buiten de verantwoordelijkheid ligt van het bedrijf.

Ze kunnen in die AV zetten wat ze willen, maar de wet geldt nog altijd boven die AV. En in de wet staat dat een mondelinge overeenkomst rechtsgeldig is. Wel lastig om dat recht ook te krijgen aangezien je verder geen bewijs hebt. Tenzij echt in die casenummers staat dat je Orange Forever zou moeten krijgen.

› reageer

Net weer gebeld met de KS. Orange Forever schijn je alleen te kunnen (laten) activeren bij een contracts*verlenging* (van dus minimaal 1 jaar)... In mijn geval was het een omzetting naar een ander tariefplan (ook al voordelig voor me trouwens), dus het ging toch niet...

Als compensatie voor de toegezegde Orange Forever een maandbundel gratis gekregen. Schijnt elke KS medewerker te kunnen doen bij ontevreden klanten (hint!).

Nou ja, 15 euro gratis is mooi meegenomen. Zoveel bel ik nou ook weer niet met Orange nummers.

› reageer

Nou dan is het opgelost, netjes.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.