Credits VoipBuster vervallen niet meer

ja en bellen naar nl mobiel 25 ct/min. (via 1643: 8ct/min)
ik hou mijn vaste lijn nog even ....

› reageer

Wanneer u beltegoed koopt, heeft u recht op 120 Freedays (tenzij anders aangegeven). Dit betekent dat u 120 dagen lang alle landen uit onze gratis-bestemmingenlijst gratis* kunt bellen. Zodra de Freedays voorbij zijn, behoudt u uw beltegoed en zullen gesprekken naar deze landen tegen een minimaal tarief worden afgerekend (bijvoorbeeld 1ct/min). Dit tarief kan variëren per bestemming en wordt getoond op onze tarieflijst.

En dat is nog niet alles: Wanneer u uw beltegoed aanvult voordat uw Freedays voorbij zijn, zullen we uw Freedays optellen (en niet overschrijven) tot een maximum van 365 dagen. Stel: U heeft 40 Freedays over, en u heeft beltegoed aangeschaft, worden uw Freedays op 160 gezet.

Wel gunstig dat je credits nu niet vervallen! Aan de andere kant: voor het gratis bellen moet je nog wel steeds iedere 120 dagen opwaarderen.

› reageer

dit is een hele verbetering! ik had niet door dat mijn dagen op waren vanwege vakantie, en ik had nog €4,50 over. Die waren dus weg toen ik terug kwam.. zonde!

› reageer

Ah, erg relaxed. Ik ben inderdaad ook gestraft (was weliswaar niet zoveel, maar toch), ook wel fijn voor als je nèt een paar dagen te laat bent, dat je dan niet meteen al je tegoed kwijt bent.

› reageer

Dit is echt onzin. Iedereen doet alsof de nieuwe regeling positief is. Het gratis bellen met VB is voorbij tenzij je binnen nederland belt. Kijk eens hoeveel freedeals er zijn. Stuk of 5. Nu ga ik kijken of 1 c/m naar belgie vast goedkoopste is. Waarschijnlijk wel, maar blijf het k$t vinden dat ik vern#@* ben en mensen die naar NL vast bellen niet. Daar maak ik nooit gebruik van.

› reageer

weleens van freecall gehoord?

› reageer

Kijk eens hoeveel freedeals er zijn. Stuk of 5.

Een snelle telling leert dat er 34 gratis bestemmingen zijn (33 landen en in de VS is ook mobiel gratis).

› reageer

ja en bellen naar nl mobiel 25 ct/min. (via 1643: 8ct/min)
ik hou mijn vaste lijn nog even ....

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.