T-Mobile[T-Mobile] T-Mobile versmalt openingstijden klantenservice

Inderdaad. Gek he, dat bedrijven geld proberen te verdienen ....

› reageer

Vanaf vandaag, 28 augustus 2006, versmalt T-Mobile de openingstijden van haar klantenservice.

De nieuwe openingstijden:
Ma-Vr 08:00 - 20:00 uur
Za 9:30 - 18:00

Dus niet meer van 7 tot 12 door de weeks en 8 tot 10 in het weekend.

› reageer

Nog steeds knappe tijden. Tot 24 uur open is toch al erg laat...

› reageer

@ Markus
Vodafone is 24 uur per dag, 7 dagen per week open.

› reageer

orange ook dacht ik

› reageer

Nooit geweten dat die KS zo lang open waren. Zouden er echt mensen zijn die om 4 uur 's nachts met een serieuze klacht naar de KS bellen? Ik denk dat 95% geeneens weet dat ze zo lang open zijn.

› reageer

mcjmeijer ==> Met klachten vast niet, maar voor ondersteuning wel! Je zit zonder beltegoed en wilt dat oplossen, dat soort dingen... Je kan het maar net nodig hebben!

› reageer

KS blijft uiteraard wel 24 uur bereikbaar voor het blokkeren van gestolen/kwijtgeraakte simkaarten etc.

De ervaring is dat er met name tussen 22:00 en 0:00 geen hond meer belde.

› reageer

Ik zou zeggen maak eens een rondje bij je familie- of vriendenkring, ik durf dr geld op te zetten dat ze dr bijna allemaal van uit gaan dat zelfs in die gevallen de KS dicht is...

› reageer

Ja daarom, in 99% van de gevallen hebben klanten er geen last van.
Maarre.. nu kunnen de belkosten vsat wel omlaag

› reageer

24-7 is misschien niet nodig maar op zondag helemaal dicht gooien en doordeweeks in de avonduren sluiten is wel een beetje jammer.

Wat ook vervelend is dat al die studenten die bij T-mob parttime bijverdienen nu eigenlijk weggepest worden omdat ze hun 16 of 20 uur doordeweeks en overdag moeten inplannen en dat gaat natuurlijk nooit lukken. Wie hou je dan over bij de klantenservice? moedertjes die parttime werken dus dat wordt leuk als je belt met een technische vraag...

› reageer

[OT]Bij Vodafone krijg ik standaard een moedertje aan de lijn [/OT]

› reageer

@pino:
moet je in t weekend bellen of avonduren, meer kans op een student ;-)

› reageer

Korter open is geen enkel probleem voor de meeste klanten. Hoogstens lastiger als je vanuit een exotisch buitenland ondersteuning nodig hebt.

De meeste providers staan je 's avonds doordeweek keurig te woord. Alleen zijn de ondersteunende afdelingen dan vaak niet bereikbaar. Dus voor lastigere problemen bel ik toch al overdag als dat lukt (dan wordt je tenminste niet afgescheept door een student die snel van je af wil).

Bij Vodafone krijg ik die huismoeders juist in het weekend trouwens....

Op zich is doordeweeks tot een uur of 9 Ć” 10 in de avond erg netjes. Op Zondag lijkt mij dat ze toch wel bereikbaar moeten zijn voor klanten die het niet lukt om op te waarderen en bij storingen. Is de zakelijke afdeling ook op dezelfde tijden dicht?

› reageer

En hoe zit dat als je toestel 's avonds gestolen wordt en je het nummer wil laten blokkeren??

Kunnen ze je 's nachts nog op behoorlijke kosten jagen...

› reageer

@koen:
weet je zeker dat ze moedertjes zijn? Zou je dat sneller denken omdat ze allemaal met een limburgs accent praten? I can assure you, er zijn genoeg SILFs daar (s is voor student)

@snizzle:

lees alles even goed door he, bellen voor blokkeren bij diefstal kan 24-7

› reageer

Zondag is idd wel jammer dat ze niet open zijn, maarja 9 van de 10 mensen kunnen wel dagje wachten.

› reageer

@T-Bird: Wordt de T-Mobile klantenservice overdag dan wel heel vaak gebeld door honden?

KPN/Hi:

ma-vr 7-22
za 8-18

Vodafone:

ma-wo 8-18
do-vr 8-21
za 9-17

(kan niet vinden dat Vodafone 24/7 open is)

T-Mobile:

ma-vr 8-20
za 9:30-18

Telfort:

ma-vr 8-21
za 9-18

Orange:

kan ik niet vinden, maar geloof idd dat dat 24/7 is

Debitel:

ma-vr 8-21
za 9-17

---

Conclusie, hou je van uitslapen op zaterdag, dan kun je het beste bij de T-Mobile klantenservice werken. Wil je vroeg naar huis, dan kun je het beste van ma-wo bij Vodafone werken en do en vr bij T-Mobile

› reageer

en als je 200 % wilt verdienen werk je 's nachts bij orange

› reageer

Doorgaans verdient nachtwerk (23-7) door de week 150%. Waar bevinden de callcentres zich eigenlijk? Ik weet van T-Mobile dat die in Den Haag zitten, en KPN heeft een mega klantenservice (1000-1500 man?) in Enschede opgezet vziw.

› reageer

afhankelijk van je werkgever/cao denk ik... Zondag verdient sowieso 200%

› reageer

@blabla

Sommige klanten kun je niet anders kwalificeren dan honds. Die blaffen namelijk nogal tegen de medewerkers.

Overigens werken bij T-Mobile KS meer fulltimers dan je zou verwachten en is het aantal huismoeders relatief laag.

› reageer

Vodafone in Maastricht, Orange hoogstwaarschijnlijk in Arnhem. Telfort in Amsterdam Zuidoost. Debitel denk ik in Hoofddorp.

› reageer

Daar zitten de hoofdkantoren ja... maar vaak wordt gebruik gemaakt van callcenters. Zo zou het kunnen dat een medewerker op het ene moment van T-mobile is en op het andere moment van Orange of een of andere internet provider. (is maar een voorbeeld hoor).

Zolang niet te veel mensen 's nachts bellen en zolang het callcenter voor meerdere bedrijven werkt kunnen nachtelijke tijden nog best rendabel zijn.

Wat belachelijk is, is dat lijnen op zondag voor zowel dealers als consumenten gesloten is.

› reageer

ik werk in groningen bij de kpn helpdesk ipb, en het hoofdkantoor zit in Den Haag, dus lijkt me niet dat alle aanbieders hun callcenters bij het hoofdkantoor in hebben.

› reageer

Beetje offtopic, maar als je zaterdagnacht om een uur of 4 belt als je terug komt van het stappen, dan klink je denk een beetje raar maar je heb direct iemand aan de lijn .. (ORANGE)

› reageer

@ DeSteef

Hoe het bij andere aanbieders is weet ik niet, maar T-Mobile heeft eigen callcenters in Breda en Den Haag. Een T-Mobile medewerker werkt dus zuiver en alleen voor T-Mobile en nooit voor een andere aanbieder.

Snap dat jij alleen een voorbeeld gaf, maar even ter verduidelijking.

› reageer

Orange klantenservice zit toch in Den Haag? of is dat nu ook naar Arnhem?

om maar is lekker mee en nog verder offtopic te gaan...

Het gehalte huismoeders maakt mij niet uit. Als de gehalte vrouwelijke studentes maar hoog is. Alhoewel je dat toch nooit hoort.

Ik kan nu beeldtelefonie gebruiken met T-Mobile (UMTS). Ben benieuwd wanneer de call centers ook overgaan op beeldtelefonie.

Wellicht wordt de sollicitatieprocedures dan anders en worden er alleen maar fotomodellen aangenomen

› reageer

T-Mobile is kennelijk flink aan het bezuinigen...

- Geen gratis factuurlijn meer
- Verlaging van de bonussen
- Aanpassing openingstijden klantenservice
- Opschoning dealerbestand
- Geen gedrukte contracten meer (winkels dienen online in te voeren)

Weet verder dat er nogal wat mensen de laatste tijd zijn vertrokken.
T-Mobile bezuinigt op alle denkbare punten.

› reageer

Het lijkt mij meer op efficiƫntie dan bezuinigen.

› reageer

Inderdaad. Gek he, dat bedrijven geld proberen te verdienen ....

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.