KPN[Telfort] Verlengen Telfort abonnement

Contract is 2 jaar dus niet zo aantrekkelijk als het lijkt.

› reageer

Hey,

Ik heb nu een Telfort abbo voor 26eu de maand icm met een w800i en die verloopt morgen. wat gebeurd er dan?

Ik heb een brief gekregen van Telfort dat ik me abbo kon verlengen met een neiuwe tel, maar ik vind dat helemaal niet nodig en wil mij w800i gewoon blijven gebruiken. Alleen nu weet ik dat dit ook VEEL goedkoper moet kunnen (sim-only).

Ik ben absoluut niet thuis in deze wereld. kan iemand mij meer duidelijkheid geven over wat wijsheid is.

› reageer

Heb je je abo wel opgezegd?

› reageer

Inderdaad je abo zsm opzeggen, daarna je w800i laten unlocken. Kan via Telfort denk ik omdat je over je contractperiode heen bent.
Je kunt een bezoekje aan de telfort winkel brengen voor dat unlocken. Daar kun je meteen vragen of ze jou een goede aanbieding kunnen doen. En dan hier op TV kijken of je goedkoper kunt. Je hebt een opzegtermijn van 3 maanden, tot +/- 2 weken voor afloop van je abo om je nummerbehoud te regelen. Dus al met al heb je zo'n 10 weken om de een goede (het beste) abonnement uit te zoeken.

Maar begin maar om in elk geval zsm je abo op te zeggen, dan kun je daarna wel kijken of je het wel of niet wil behouden.... Succes!

› reageer

of kijken of telfort je een leuke simonly als verlenging aan kan bieden, zie ook hun site

› reageer

Iemand die recent heeft verlengd met een goede aanbieding in de winkel?

› reageer

Telfort heeft geen locks op hun abotelefoons, unlocken is dus niet nodig.
Verleng gewoon met een so van telfort door te bellen naar 1200 en vraag naar de prijzen, die zijn momenteel erg gunstig. Goedkoper zul je het zelfde abo niet goedkoper vinden.

› reageer

Er zijn diverse online shops waar je dit abo. goedkoop kan verlengen:

knip
www.typhone.nl
www.gsm.nl
www.telfort.nl
www.simonly.nl

Ofwel keuze genoeg......je hoeft maar telfort simonly in google in te voeren!

Na een jaar kan je trouwens je toestel gratis laten unlocken bij elke provider je hoeft dus niet over je contractstermijn heen te zijn en tevens als je verlengt op telfort maakt het niet uit immers je houdt hetzelfde simkaartje / netwerk.
Kk zou het wel zsm. doen als je namelijk naar een andere provider gaat betaal je 3 maanden € 26 ipv. € 5,50 ofwel € 61.50 voor niks!
Als je verlengt bij Telfort gaat deze verlenging bijna direct in ofwel direct beginnen met besparen. Een aanbieding bij een andere provider op simonly voor een jaar kan je dus niet besparen wat je extra betaald ivm. je opzegtermijn bij Telfort.

› reageer

Je kunt je abo voor € 4,50 pm verlengen voor een jaar. Bron: Telfort-chat.

› reageer

Even een totaal andere vraag.
Ik wil mijn Telfort abo verlengen via de Telfort-site met een LG 'chocolate'. Krijg ik deze telefoon dan pas over drie maanden als het huidige contract afloopt of sturen ze hem dan meteen op? Ik vermoed van wel maar het staat niet 100% duidelijk op hun site. De klantenservice is bovendien gesloten tot maandag.

› reageer

Ik zit met dezelfde situatie! Alleen heb ik nog geen brief gekregen van telfort. Mijn abbo loopt denk ik in oktober of november af. Moet ik nog ff checken. Het belangrijkste voor mij is dat ik mijn nummer kan behouden!

Is het mogelijk te verlengen met een sim-only abbo en dat ik me nummer dan kan behouden? En moet ik dat doen bij Telfort shop? Hoe zit het verder met als ik abbo stop. En dan een nieuwe abbo begin bij telfort, misschien is er wel een goede actie dan. Is het dan alsnog mogelijk om mijn nummer te behouden?

› reageer

Jouw vragen staan 100% beantwoord op de Telfort site bij onderwerp verlengen.

› reageer

Op het moment dat je kunt verlengen krijg je het toestel gelijk mits het op vooraad is.

› reageer

Als je een abbonnement zoekt zonder toestel is dit ook een heel goede optie, van debitel op het telfort netwerk: 400 belminuten of 800 smsjes of 200 mmsjes of een combinatie hiervan voor e 9,95 per mnd.

http://shop.debitel.nl/sum

› reageer

Bedankt Giel, ik had hem op een gegeven moment ook maar besteld want ik ging er voor 99,9 % van uit.

› reageer

bazzjuh..is deze actie al voorbij?want ik zie nu hele andere aanbiedingen staan?

› reageer

Idd de actie is volgens mij vanaf vandaag gewijzigd^!

› reageer

ik heb ook sinds een jaar een telfort 200+100 abo met 90 smsjes, en kwam elke maand rond de 6,80 uit. ideaal na jarenlang 30 euro aan orange overmaken. Ik dacht dus: ik wil verlengen, maar dan krijg je matige aanbiedingen, en als je een nieuw identiek abo afsluit krijg je veel meer korting (bijv de W810i en 200+100 in totaal voor 18 euro per maand), maar helaas: 3 maanden opzegtermijn! dus als ik nu opzeg betaal ik 3 maanden de volle mep, en dan pas kan ik dat andere abo afsluiten.
jammer de bammer dus, dus toch maar gewoon verlengd voor 5,50 via de telfort website. misschien tip ik dat abo met gsm wel aan mn vriendin, en maken we n mooie deal ofzo

› reageer

bijv de W810i en 200+100 in totaal voor 18 euro per maand
Waar vind jij deze aanbieding?

› reageer

gsm.nl

› reageer

1 jaar ? 2 jaar?

› reageer

1j.

maar wat ik zei klopt toch? als je abo afloopt op 1 okt moet je voor 1 juli opgezegd hebben om ook daadwerkelijk op 1 okt te kunnen afsluiten? of gelden die 3 mnd alleen als je opzegt voor of na je contractperiode?

› reageer

http://www.gsm.nl/?iMenu_id=752

moet je wel student voor zijn dus

› reageer

Contract is 2 jaar dus niet zo aantrekkelijk als het lijkt.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.