T-Mobile prepaid 24/7

Ja idd weer onder de marktconform smoes. Wel jammer dat ze zich niet blijven onderscheiden, maar blijkbaar is het zo makkelijk €€€€ verdienen dat ze het gaan aanpassen. En dan krijg je natuurlijk weer de vraag: geldt het ook voor bestaande abo's e.d.

› reageer

T-Mobile is starting from 5th September a new prepaid tariff:

T-Mobile PrePaid 24/7.

Voice = EUR 0.24 (flat rate, first minute charging)

SMS = EUR 0.07

› reageer

"T-Mobile introduceert met ingang van 5 september 2006 een nieuw, eenvoudig prepaid tariefplan: T-Mobile PrePaid 24/7. Prepaidbellers kunnen hiermee 24 uur per dag en 7 dagen in de week tegen dezelfde gunstige tarieven zorgeloos bellen en sms'en. Het maakt voor PrePaid 24/7 gebruikers niet meer uit op welk tijdstip van de dag zij bellen: ze betalen altijd 0,24 euro per minuut voor bellen en 0,07 euro voor het versturen van een sms-bericht. T-Mobile PrePaid 24/7 is de scherpste prijscombinatie in de markt van prepaid tariefplannen zonder dal- en piekuren."

Dit gedeelte van het persbericht staat op www.nieuwsbank.nl
Het gehele artikel heb ik niet gevonden.

› reageer

Ik neem aan dat de 7ct alleen naar 06 nummers geldt?

› reageer

sms-oorlog PART II ?

› reageer

Geld dat smssen voor 7 cent dan ook voor smsjes naar het buitenland?

› reageer

Hier staat tegenover dat het Piek en Dal tarief is verdwenen. Mensen die op 1 september j.l. dit tarief hadden zijn automatisch overgezet op het After3 tarief.

Bron: T-Mobile website.

› reageer

Naja best ok en lekker duidelijk. Al nemen de die hards gewoon simyo, dan kan je nog goedkoper bellen.

› reageer

Met Prepaid Bonus krijg je na 18 maanden 30% korting en dan betaal je dus maar 16,8 cent per minuut zonder starttarief. Dat is vergelijkbaar met de tarieven van simyo.
Wat ik alleen heel raar vind is dat ik 2,50 moet betalen als ik naar dit nieuwe tarief wil overstappen. Dit terwijl ik alleen bij ingebruikname van de sim eerder van tarief ben veranderd. Slechte service dat je bij de komst van een nieuw tariefplan moet betalen om over te stappen.

› reageer

Krijg je die 30% korting ook op het sms-tarief?

› reageer

nee, alleen op de reguliere belminuten binnen Nederland (niet naar servicenummers), zie verder www.t-mobile.nl.

› reageer

Het is wel zo dat de eerste minuut volledig wordt gerekend bij 24/7.

Als ik kijk naar mijn ouders die zijn van per seconde naar <1minuut=1minuut gegaan bij vodafone(zijn nu duurder uit) Hier wordt grof geld mee verdient zeg...je moet eens op een rekening kijken hoeveel keer per maand je korter als een minuut belt. Mijn rekening zat ik rond de 95x maar ik bel vrij veel, stel dat het per keer zo'n 65% afgerond wordt dan gooi je zowat een uur weg aan minuten als je er geen rekening mee houdt, ik nu wel

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.