Vlag dekt TV-lading niet (meer)

Deze vlag geeft inderdaad duidelijker aan waar TV grotendeels om draait. Plus het feit dat de nadruk hierin op de "WINKELS" helpt om TV kostendekkend (of meer) te laten zijn

› reageer

Wanneer ik naar TV surf, word ik altijd als eerste verwelkomt door de Explorer-balk: "Vergelijk gratis GSM Abonnementen". Hoewel een erg pakkende slagzin.... zou hij eigenlijk wel eens mogen worden aangepast aan de werkelijkheid !
Wie biedt ??....

› reageer

Je kunt toch nog steeds gratis op deze site de gsm abo's vergelijken?

› reageer

Oh, het is dus niet "vergelijk de gratis gsm abonnementen?"

› reageer

Niet alleen in 'de Explorer', dat is namelijk zo Windows-only. Ook Safari, Opera, Firefox, Konqueror of welke andere browser dan ook.

Idee: 'Dé telecomvergelijker van Nederland'

› reageer

Verplaatst naar TV.nl

› reageer

"Dé telecomvergelijker van NL" is ook mooi idd. Dat gratis vergelijken is idd beetje misleiding, lijkt nl. net of je de "gratis abonnementen" kan vergelijken.

› reageer

'Dé gratis telecomvergelijker van Nederland'

› reageer

De vergelijking is gratis, de abonnementen niet perse. De vlag lijkt me lading nog steeds (voor een deel) te dekken. 't Is maar hoe je het leest.

› reageer

Wel btje misleiding, maar ok.

Overigens zie ik in Mozilla FireFox "gewoon" TelecomVergelijker.nl als naam.

› reageer

In ieder geval zal 'gsm' of 'mobiele telefoon' er deel van uit moeten (blijven) maken, aangezien op deze site (tot nu toe) alléén mobiele telefoonabonnementen met elkaar worden vergeleken.

› reageer

"gratis" sloeg vroeger op het feit dat je echt gratis kon bellen. Nu is het inderdaad nog recht te praten door te zeggen dat iedereen hier gratis kan vergelijken, maar dat was niet de originele insteek, en nog steeds niet Weliswaar geen 6 maanden marktonderzoek gedaan naar de beste openingszin, maar toch heb ik het net aangepast zodat het beter klopt. Het gaat immers toch niet om de openingszin, maar om wat je daarna te bieden hebt, dat geldt ook in het dagelijks leven

› reageer

Deze vlag geeft inderdaad duidelijker aan waar TV grotendeels om draait. Plus het feit dat de nadruk hierin op de "WINKELS" helpt om TV kostendekkend (of meer) te laten zijn

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.