Mobiel van één miljoen euro verkocht

Wat voor abonnement moet ik afsluiten om deze foon (bijna) gratis te krijgen? Ik heb liever geen 2 jarig abonnement...

› reageer

Het Nederlandse bedrijf Goldvish heeft de kolommen van het Guiness Book of Records gehaald met de verkoop van de duurste mobiele telefoon ter wereld. De telefoon ging dinsdag voor één miljoen euro over de toonbank tijdens de Miljonair Fair in Cannes.

De Miljonair Fair, met inmiddels edities in Amsterdam, Kortrijk, Moskou en Shanghai, vierde afgelopen weekeinde het festijn in Palais des Festival in Cannes. Daar werd het toestel van massief goud, bezet met ongeveer 1800 diamanten met een totaal van 120 karaat aangeboden voor één miljoen euro. Een Russische vastgoed tycoon kocht het toestel, vertelde de Nederlandse directeur Michael Morren van het Zwitsers bedrijf Goldvish.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/68111

› reageer

Foto

› reageer

Hé leuk, die heb ik nog niet in de verzameling. Eens even kijken of hij ook op eBay te koop is

Lelijk ding trouwens. Wat voor een toestel zullen ze erin gestopt hebben?

› reageer

wat een enorme pooier telefoon
Echter wel cool voor erbij natuurlijk

› reageer

Zit er een simlock op? :-)

› reageer

Belachelijk.....zoveel geld voor zo'n dure telefoon. Het heeft gewoon iets genants als je het mij vraagt als je met zo'n prul loopt te pronken (puur voor mensen die volgens mij niet echt gelukkig kunnen zijn van de aardse dingen des levens).

Wel een goede Ladyphone trouwens, ....als je een aanvaller met zo'n harde diamanten cover op zijn knars ramt, ligt 'ie meteen gestrekt

Wellicht ook een goede telefoon voor het WK Mobiel gooien in 2007? Met dat gewicht (en in de handen van een kogelstoter) schat ik toch wel in dat je em een redelijk eind weg kunt keilen...... _/-\o_

› reageer

Iemand enig idee of de Samsung B&O Serene in NL goed verkocht is?

› reageer

Zouden ze dat toestel ook kunnen verzekeren voor die 7,50 per maand >

› reageer

Is het bedrijf nou Nederlands of Zwitsers. Het artikel spreekt zichzelf tegen namelijk. :S.

› reageer

Het bedrijf is Zwitsers, de directeur Nederlands geloof ik.

› reageer

Wat voor abonnement moet ik afsluiten om deze foon (bijna) gratis te krijgen? Ik heb liever geen 2 jarig abonnement...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.