[gsmboulevard.nl] Samsung D830 Rose-Red €100?

gsmboulevard is geenszins coulant, zelfs geen kleine toereiking. Met een antwoord van 2 woorden was voor hun de kous af. Ik maak hier ook geen halszaak van. Jammer, maar helaas.

› reageer

Klopt de prijs van 100 Euro wel bij gsmboulevard voor de rose-red edition van de Samsung D830? Lijkt me aan de lage kant namelijk! Anders wordt hij direct besteld.

› reageer

http://www.gsmboulevard.nl/los_toestel.htm : 88 euro...

Verplaatst naar gsmboulevard.nl

› reageer

Ik denk dat ze een cijfer zijn vergeten

› reageer

op bestelpagina ook 88 euro en je betaald met ideaal
dus probeer het maar

› reageer

Lijkt me wel een risico of niet?

› reageer

Ik heb er een besteld. Op de opdrachtbevestiging van gsmboulevard.nl staat dat het toestel niet op voorraad is en dat ze er alles aan doen om de levertijd kort te houden.

› reageer

Ik wacht nog even...

› reageer

Stel dat ze erachter komen dat de prijs niet klopt. Dan hebben ze wel mijn geld al. Straks moet ik weken wachten voordat ik dat terug krijg. Toch wel een risico ..

Bij het bestellen staat:
U betaald vooruit per bank, de verzendkosten zijn dan € 7,-. betaald met een -d-

› reageer

Ik kreeg zojuist een mailtje van GSMboulevard dat het toestel 325 euro kost. Door een invoerfout stond dit toestel voor de verkeerde prijs op de site. Ik heb echter een opdrachtbevestiging met 88 euro met 7 euro verzendkosten erbij.

Op de site van GSMboulevard inmiddels hersteld.
Op vergelijken.nl nog niet...

› reageer

ik heb de phone nu voor me neus voor 325 euro .. lykt me dus een gunstig voordeel voor jullie

› reageer

GSMBoulevard weigert het toestel te leveren voor 88 euro. Ik zou naar Hoorn kunnen rijden..
Ik heb een opdrachtbevestiging van 88 euro en een printscreen van de prijs op hun site. Of ik sterk genoeg sta met deze twee bewijzen, betwijfel ik ten zeerste..

› reageer

Tuurlijk is gsmboulevard niet verplicht te leveren.

› reageer

Het lijkt mij een kennelijke fout. Een kennelijke fout houdt in dat het prijsverschil zo groot is dat de koper kon verwachten dat er een (invoer)fout was gemaakt. Om die reden werd er hier op het forum al melding van gemaakt, en zie je ook bij andere de twijfel.

Als er nou 288 had gestaan was het een ander verhaal geweest. dan had het een scherpe prijsstelling kunnen zijn. Ik denk dat je er weinig tegen in kan brengen. Als ze coulant zijn zouden ze je een korting kunnen aanbieden, maar heel veel zou ik niet verwachten ze zijn het in iedergeval niet wettelijk verplicht. iig succes ermee.

› reageer

gsmboulevard is geenszins coulant, zelfs geen kleine toereiking. Met een antwoord van 2 woorden was voor hun de kous af. Ik maak hier ook geen halszaak van. Jammer, maar helaas.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.