LG zet aanval in!

Grappig ja, TPH claimt weer pink... KPN krijgt het exclusieve recht op de wijnrode versie van de KG800. Opmerkelijk: KPN heeft meer rode versies exclusief gehad: Bijv. de Samsung x480.

› reageer

www.nieuwemobiel.nl over de nieuwe producten van LG

"LG introduceert nieuwe reeks met producten voor Europese markt

19-09-2006 - LG heeft de aanval ingezet en breidt voor het einde van dit jaar de Black label series uit met zes nieuwe modellen. Daaronder toestellen in een nieuwe formfactor, met UMTS, 2.0 Mpixel camera en ingebouwd geheugenkaartslot. LG wordt volwassen!
door Marc Rutten

LG heeft de aanval ingezet en breidt voor het einde van dit jaar de Black label series uit met zes nieuwe modellen. Daaronder toestellen in een nieuwe formfactor, met UMTS, 2.0 Mpixel camera en ingebouwd geheugenkaartslot. LG wordt eindelijk een volwassen merk dat zich kan gaan meten met de grote vijf binnen de Nederlandse markt. Vanaf nu spreken we dan ook over de grote zes.

De nieuwe modellen zijn een doorontwikkeling binnen de Black label series en de Chocolate Phone lijn die het merk LG de afgelopen maanden voor het eerst op de kaart zette. Binnen de vernieuwde lijn met modellen is een zeer duidelijk LG gezicht zichtbaar dat menig klant zal aanspreken. Modellen in diverse formfactors en in diverse kleuren zijn binnenkort beschikbaar.

De markt is klaar voor LG, maar LG is vooral klaar voor de markt in de komende maanden waarin zij zich duidelijk zullen profileren als een merk met een groot aantal mooie producten. De 2.0 Mpixel camera, het geheugenkaartslot en onderdelen als flight mode, een eenduidig menu, een eenduidig bediening en eeen enorm trendy en stijlvolle reeks met toestellen zullen ervoor zorgen dat LG aan het einde van dit jaar een marktaandeel zal bereiken van 7% binnen de Nederlandse markt. In onze ogen een haalbare kaart!........."

Meer info en foto's op de nieuwspagina van www.nieuwemobiel.nl

Marc Rutten - nieuwemobiel.nl 19-09-2006
----------------------------------------------------------
Dit ziet er heel goed! Met name het design spreekt mij erg aan. Eindelijk een goede concurrent voor de designers van Samsung.
Ik verwacht ook dat LG een significant aandeel op de nederlandse markt gaat krijgen....

› reageer

Als ik naar die afbeeldingen kijk moet ik zeggen dat het toch hele aardige moddelen zijn. Die nieuwe chocolate met dat crome strookje met chocolate erin, ziet er toch goed uit. Ze proberen met deze modellen in ieder geval een beter positie te krijgen ten opzichte van de andere 'grote' merken, ik ben benieuwd hoe polulair de telefoons worden.

› reageer

En roze weer exclusief bij TPH, net zoals met de V3 Pink... Die wijnrode uitvoering is echt chique van de KG800!

› reageer

Grappig ja, TPH claimt weer pink... KPN krijgt het exclusieve recht op de wijnrode versie van de KG800. Opmerkelijk: KPN heeft meer rode versies exclusief gehad: Bijv. de Samsung x480.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.