SE Bluetooth horloge laat zien wie er belt

in 2000 heeft Samsung een watchphone op de markt gebracht. Helaas niet in Nederland. Dit horloge/telefoon staat nog wel op mijn verlanglijstje van de Sint.

› reageer

LONDEN - Wie heb ik aan de lijn? Voortaan hoeft de mobiele beller niet meer in zijn of haar zak te reiken om te kijken wie er belt. Sony Ericsson en horlogeproducent Fossil hebben een Bluetooth horloge ontwikkeld waarmee je je telefoon kunt bedienen.

De MBW-100 is een horloge -apart genoeg analoog- met een OLED-schermpje. Op het scherm kun je zien wie er belt en vervolgens besluiten om op te nemen of die persoon weg te drukken. Ook vertelt het horloge wanneer je een sms ontvangt en wanneer je je buiten bereik van het netwerk bevindt. Verder zijn er knopjes om je mp3-speler te bedienen.

Het apparaatje weegt 187,5 gram en is verkrijgbaar in zilver en zwart. Hoewel de meeste mobieltjes dat niet zijn, is het horloge waterdicht tot dertig meter diep.

Het Bluetooth horloge zal in het laatste kwartaal van dit jaar verschijnen met een adviesprijs van 300 euro. De mobieltjes die volledig compatibel zijn met het horloge zijn de Sony Ericsson modellen K610, K610i, K618, K790, K800, V630, W710, W850, Z610 en Z710.

[Bron] (met foto)

› reageer

Leuk dat 30m onder water, maar ik denk niet dat je dan nog bluetooth signalen van je telefoon kan ontvangen zo diep.

› reageer

Horloge ziet er vet uit. Volgens de specificaties kan je 7 dagen bluetooth aan hebben staan voor dat je het horloge moet opladen. Best netjes

› reageer

Je horloge opladen? Ik hoop dat het horloge gedeelte onafhankelijk werkt dan..

› reageer

Standby time:

Bluetoothâ„¢ functionality: up to 7 days
Analog time keeping: up to 7 additional days

Dit staat op de site van SE; dus loopt het horloge nog 7 dagen door als de batterij (bijna) leeg is.

Website SE

› reageer

Leuk ding, vraag me af of het populair wordt als het ooit op de markt komt.

› reageer

zag hem vandaag staan bij belcompany, super mooi ding!!!

› reageer

300 euro is wel erg duur voor een horloge waar je niet mee kan bellen.

› reageer

Ben eigenlijk op zoek naar een strijkijzer waarmee je ook kan bellen. Iemand enig idee.....

› reageer

Weet iemand of dit ding ook andere toestellen aan kan??
Dus niet SE?

› reageer

in 2000 heeft Samsung een watchphone op de markt gebracht. Helaas niet in Nederland. Dit horloge/telefoon staat nog wel op mijn verlanglijstje van de Sint.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.