Hier liep al een discussie over
› reageerNieuwe tarieven vodafone!
Vodafone Blox
Zie>> Hier.
Basis abonnementen
Bedrag per maand Gratis minuten/SMS
Vodafone € 12,50 50
Vodafone € 17,50 100
Vodafone € 22,50 150
Vodafone € 27,50 200
Vodafone € 35,00 275
Vodafone € 50,00 450
Vodafone € 70,00 650
Vodafone € 100,00 900
Vodafone € 150,00 1500
Standaardtarief € 0,25: bellen, SMS, tekst MMS, voicemail en e-mail zonder attachement.
Plustarief € 0,50: BeeldBellen, MMS en e-mail met attachement.
weinig veranderd aan de tarieven.
Het enige leuke is de optie: "onbeperkt smssen naar alle nederlandse mobiele nummers".
Deze optie kost maar 10 euro per maand....
Erg leuke optie voor mensen die redelijk wat smssen!
Precies en die waren hier dagen gelegen gepost ;-)
› reageerWat mij alleen nog niet duidelijk is of de Blox nou uit het tegoed worden gehaald of dat deze los op de rekening komen te staan.
› reageerIk denk erop omdat ze steeds zeggen: kies de blox die je erop wilt zetten. Maar wel gek, in de voorwaarden staat het er ook niet duidelijk bij.
› reageerHet is misschien ver terugdenken, maar als ik me goed kan herinneren van mijn oude blokkendoos was het idee erachter dat je ze opstapeld. Dat deze "blox" dus ook bovenop je abo gestapeld moeten worden lijkt me in het verlengde hiervan liggen.
› reageerIk vind dat Blox voor Mobiel Internet een gemiste kans...
Mobiel Internet plus
Onbeperkt surfen op Vodafone live! Sites, een gratis E-mail abonnement en tot 10 uur/10 MB surfen op internet voor 10,00 euro per maand.
Het lijkt op T-Mobile Web ‘n’ Walk, alleen is dat onbeperkt en kost het 9.50 euro. Zonde zullen we maar zeggen.
Hetzelfde geldt voor het onbeperkt naar vast bellen voor 20 euro in de maand. Onbeperkt is dus eigenlijk 1000 minuten. Dan maar liever 2x Telfort Samenbellen 500 bij gsmweb voor 6,34 (2 x 3,17 euro) per maand of zie ik het niet goed?
Het enige handige is dat je de diensten per maand aan of uit kan zetten.
Hier liep al een discussie over