Orange mobiel: Stijging abonnees

Ja paar jaar geleden betaalde bij alle orange abo's gewoon 22ct per sms, en orange prepaid was wel verlaagd naar 9 cent ofzo...Lekker slim.

› reageer

CIJFERS DERDE KWARTAAL FRANCE TELECOM

"Orange: meer mobiel, minder internet

Dochter Orange van France Telecom groeit met vaste en mobiele telefonie in Nederland, maar daalt met adsl.
France Telecom heeft vanmorgen de cijfers over het derde kwartaal van 2006 (pdf) bekendgemaakt.

Met internettoegang, dat voorheen bekend was onder de merknaam Wanadoo, daalde Orange in ons land van 588.000 abonnees eind tweede kwartaal van 2006 naar 576.000 abonnees aan het eind van het derde kwartaal 2006.

In mobiel was er een stijging met 16.000 abonnees de afgelopen drie maanden, van 1.996.000 eind juni tot 2.012.000 eind september 2006.

Orange vermeldde nog het voor haar heuglijke feit, dat ze de grens van 100.000 klanten voor vaste telefonie (voip) heeft gepasseerd. Dat betekent dat nu 17 procent van de alle Orange-klanten en 30 procent van de adsl-klanten ook belt via Orange.\"

Gepubliceerd op donderdag 26 oktober 2006
Bron:www.planet.nl Planet Multimedia

› reageer

Eindelijk krijgen ze er meer klanten bij na al die maanden van klantenverlies.
Mooi zo Orange

Mag ook wel met die lage tarieven nu.

› reageer

jaja lage tarieven, 39 cent voor smsjes naar buitenland bedoel je.

› reageer

Ja wel mooie lage belmin prijzen, maar wel 22 ct buiten bundel en andere ongein. Maarja het moet ergens vandaan komen..... doen alle providers.

› reageer

Oh is het buiten de bundeltarief verhoogd met de nieuwe abo's?
Dat wist ik niet.
Ik heb (en hou!!) mijn oude sim only 32,50.

› reageer

Ja ik heb nu ook Free 32.50. als ik nu over mn bundel kom, boeit t me niet zo. sms en bel tarief blijft toch hetzelfde. Maar bij nwe abo is het 22ct buiten bundel en 17ct sms buiten bundel... zucht.

› reageer

helaas heb ik toen voor een cashback gekozen en niet simonly dus ik kan hem niet houden en zal wel overstappen naar telfort oid.

› reageer

Orange is nie zo goed bezig vind ik.. bij prepaid is SMS gewoon goedkoper!
BEETJE vreemd nietwaar?

› reageer

Er staat een fout in de artikel bron en dus is topic titel ook fout. Er staat een stijging van 16.000 abonnees, maar dat moet dus 16.000 klanten( pre- en postpaid klanten) zijn.

Een deel van die stijging wordt verklaard met de Veronica-Orange prepay actie en de Nokia 2600 Eindeloos bellen & sms'en aanbieding.

› reageer

Ja paar jaar geleden betaalde bij alle orange abo's gewoon 22ct per sms, en orange prepaid was wel verlaagd naar 9 cent ofzo...Lekker slim.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.