Acer gaat smartphones maken

Mijn ervaring met windows mobiles zijn wat betreft stabiliteit even goed/slecht als symbian mobiles. Meestal (95 van de 100 keer) gaat het goed, maar net die paar keer dat ze vast lopen bij sms-en (sturen/ontvangen) of bellen komen wel altijd het slechtst uit. (zal wel iets met murphy's wet te maken hebben)

› reageer

Acer gaat mini-pc's en smartphones maken

Acer, dat onlangs bekendmaakte de derde grootste pc-fabrikant te willen worden, zet zijn grootse plannen kracht bij door mini-pc's en smartphones te gaan verkopen. Onlangs werden de eerste kleine desktops op de markt gezet met een prijskaartje tussen de 299 en 499 dollar. Een Acer-manager stelt dat het bedrijf in deze marktsector kan profiteren van de ervaring die het als laptopbouwer heeft, omdat echte mini-pc's heel wat overeenkomsten met laptops zouden vertonen. Een van de compacte desktops draagt de titel AcerPower 1000 en is voorzien van een Sempron 3200+ met 512MB geheugen, een dvd-speler en een 80GB-schijf. Een model met een Intel-chip staat op de planning, maar informatie daarover werd niet onthuld. Samen met lcd-schermen, tv's en smartphones - deze laatste zullen in de komende maanden geïntroduceerd worden - moeten de compacte desktops de noodzakelijke groei om de derde plek in de pc-markt te veroveren mogelijk maken. Van de smartphones wilde men overigens niet veel meer kwijt dan dat ze 'veeler smart dan phone zouden zijn'.

Door Yoeri Lauwers - maandag 30 oktober 2006 09:47 - Bron: Infoworld - via
Tweakers.net

› reageer

Zeker allemaal van die Windowsmobiledingen? Hallo??? Ik wil wel gewoon bereikbaar zijn!

*geeft Acer weinig kans.

› reageer

Mijn ervaring met windows mobiles zijn wat betreft stabiliteit even goed/slecht als symbian mobiles. Meestal (95 van de 100 keer) gaat het goed, maar net die paar keer dat ze vast lopen bij sms-en (sturen/ontvangen) of bellen komen wel altijd het slechtst uit. (zal wel iets met murphy's wet te maken hebben)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.