Siemens AX75 incl 15 beltegoed voor 27,49 incl porto

De Kijkshop Siemens AP75 is uitverkocht. Kijkshop promoot nu de Siemens C72 voor e.40.-

› reageer

Is Siemens AX75 voor 20,99 + 6,50 porto een aanbieding?
Ik weet normale prijs niet. Of is dit een slecht toestel?

› reageer

Hij staat nu niet meer op de site. Alleen met de link hierboven zie je hem nog staan, maar ze zijn dus blijkbaar al uitverkocht.

› reageer

Bij mij nog wel, zie ook http://www.chear.nl/Chear_Telecom/Tel_Mobiel/, ook na refresh.

› reageer

De normale prijs is 40 euro.

› reageer

@jojo:
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd

› reageer

heb `m laatst gekocht voor 30 euro bij halfords om hem als mn backup telefoon te laten dienen voor mocht mn siemens stuk gaan.

tis best een mooi dingetje, scherpte van het beeldscherm moet je niet te veel van verwachten en verder ook niet zo veel bijzonderheden verwachten. tis maar net wat je nodig hebt. ik vind het een topding om straks als back up te hebben als ik in Barcelona woon.

› reageer

@eindhoven: hij staat al die tijd gewoon te koop. Je moet niet bij prepaid zoeken maar onder het kopje 'mobieltjes'.

› reageer

@ciao:
Nu zie ik hem ook, haha... Erg logisch is het niet als het een -mobile versie is om hem ij de losse toestellen neer te zetten i.p.v. bij prepaid. Denken de mensen nu soms dat hij simlockvrij is?

› reageer

Ja inderdaad vreemd. Maar volgens mij is het een standaard T-mobile prepaidpakket, dus niet simlockvrij.

› reageer

Voor 40 euro bij de Kijkshop de Siemens AP75. Dan zit er nog een camera en een draadloze headset bij (en Bluetooth, maar dat schijnt nogal beperkt te zijn).

› reageer

@Jacco2

De bluetooth is inderdaad erg beperkt op dat toestel, volgens mij alleen geschikt om verbinding te maken met bijgeleverd headsetje.

› reageer

De Kijkshop Siemens AP75 is uitverkocht. Kijkshop promoot nu de Siemens C72 voor e.40.-

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.