SE W800i Prepay

Volgens mij is de MP3 kwaliteit en functionaliteit net iets anders dan bij de K750i. Omdat de W810 deel uitmaakt van de W serie, dus de Walkman Serie. Maar ik kan het mis hebben. Anders moet je beide reviews wat betreft MP3 kwaliteit op nieuwemobiel.nl eens lezen.

› reageer

Vandaag gezien in de 'Primafoon' folder.

SonyEricsson W800i voor 129 euro incl. 10 euro beltegoed! Leuke telefoon met goede opties en in mijn ogen een goede prijs!

› reageer

klinkt goed, staat de folder ook online?
en is de actie vandaag al geldig?

› reageer

@windstorm
ik heb vandaag een flyer op a4 formaat gehad van de primafoon. er staat geen datum van ingang op, zelfs niet in de kleine lettertjes. maar ik neem aan dat het vanaf maandag 27-11-2006 geldig is.

› reageer

Ik vraag me af of deze aanbieding in alle primafoons geldt.

Zaterdag middag was ik even gaan horen hier in de primafoon, maar daar wist niemand nog iets van deze aanbieding af.

Dus lijkt het mij sterk dat maandag alle fillialen deze aanbieding al op voorraad hebben!

› reageer

Jullie kunnen ook kiezen voor de W800i bij een 1 jarig KPN abonnement van 15 euro per maand.

Kom je dus iets duurder uit, maar wel 20 euro beltegoed per maand er voor terug.

Zie:
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/20529

› reageer

@Jeffrey83 :
Ik denk, dat de Goedheiligman, op zoek naar leuke cadeautjes, prepaid toch wel aantrekkelijker vindt .

› reageer

En, iemand al gekeken bij de Primafoon?

› reageer

Heeft de Primafoon geen onlinefolder?

› reageer

heb hem zelf net gehaald ter vervanging van mijn k800i die meegegaan was in de was machine. toestel bevalt me goed, goed geluid. heb hem trouwens in gorinchem bij de primafoon gekocht.

› reageer

Met simlock?

› reageer

in zeist wisten ze er niets van af.

› reageer

Mocht er een simlock opzitten, geldt die dan uitsluitend voor het KPN netwerk? Ik heb een debitel-SIM voor het KPN netwerk > werkt die in een telefoon met KPN simlock?

› reageer

er zit waarschijnlijk een netwerklock op, dit betekend dat alle simkaarten die zich op het KPN-netwerk aanmelden geaccepteerd worden

› reageer

In Amsterdam staat ie ook in de folder voor 129 euro.

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=w800i.JPG

› reageer

Zoals ik al vermoedde, in de meeste winkels nog niet op voorraad of onduidelijk wanneer de toestellen worden gelevert.

Jammer dat de primafoon winkels telefonische bereikbaar zijn, vandaag dus voor niks rond gereden!

› reageer

Folder

Voila

› reageer

@schraagen: thank you

› reageer

Vanmiddag 1 gekocht bij de Primafoon in Eindhoven, WC Woensel. Zit helaas wel een sim-lock op..

› reageer

Ben net ff langs de primafoon Hilversum geweest; de toestellen zouden vandaag binnenkomen, ik kon er iig 1 reserveren

› reageer

vandaag 1 in zeist gekocht alvoor 12 uur.

› reageer

@SanderP, dat is wel vreemd dat jij hem gistermiddag daar hebt gekocht. Vriend van mij was daar wezen vragen en ze hadden ze niet en ook nog niet binnen gehad. Reserveren kon, maar levering was onzeker.

› reageer

Ha, die SE J300i die ook in de folder staat, heb ik vandaag in de Hi-webshop (koopjeshoek) besteld voor 29,99, gratis thuis bezorgd en incl. The Sims deluxe game (leuk voor de kids )

› reageer

In Zwolle heb ik de folder ook binnen gekregen.
Morgen misschien maar even langs voor die w800i

› reageer

Oke misschien ook niet.
In zwolle weten ze wel van de actie, maar niet wanneer de w800i binnenkomt. Ze wilden me wel op de bestellijst zetten maar dan is het nog niet zeker dat ik er wel eentje krijg.

De actie schijnt erg hard te gaan.

Dus ik ga morgen wel ff in de buurt kijken (meppel).

› reageer

zag de aanbieding ook in kral rotterdam. dus mensen die er een willen kijk ook maar bij de plaatselijke kral .

› reageer

Kral is onderdeel van KPN

› reageer

Folder dinsdagavond in de bus gehad in Amsterdam
Ben vandaag 4 winkels van primafoon in Amsterdam geweest.
De telefoon was nooit geleverd, bij andere was ie op. medewerker zei lachend op = op hé.
Kwam toen met andere verkooppraatjes. Ik was hiervan niet gediend.
Bij 1 winkel ben ik 2 keer geweest omdat 1 kennis van mij bij die winkel 's morgens had gekocht. Bij de verkopers was niets bekend.
1 winkel zou ze pas vrijdag a.s krjgen.Ik kon niet reserveren.
De winkelbediende gaf nog aan dat haar dochter ook eentje moest hebben. Alleen maar vraagtekens bij deze aandiedingen.

› reageer

Bij mij werd er ook heel raar en totaal ontwetend gereageerd.
Rare jongens, die telecomfiguren.

› reageer

wij van TV weten wel beter met onze altijd up-to-date info haha...lang leve TV _/-\o_

› reageer

@ gsm-eindhoven.nl (shop)

ik heb de W800i toch echt meegekregen. De verkoper zocht het een en ander op in de computer en kon niet echt iets vinden. Toen liep ie ff weg en kwam terug met het toestel en een prepaid pakketje en kreeg ik hem mee voor 129 euro

› reageer

Ja, het is gewoon het Hi abonnementstoestel met een Hi of KPN prepay simkaartje. Maar........ het is niet enkel de W800i, maar ook de K750i en een heleboel andere toestellen. Ik zag nog een aantal Samsungs in het systeem kijken voor onder de €100. Ik ga even op onderzoek uit.

› reageer

Het is idd dat de W800i en K750i als prepaid geleverd worden. Bij alle KPN/Kral winkels is hij op voorraad.

› reageer

Bij de primafoon shop in naaldwijk zijn ze al uitverkocht.
Weet iemand waar ze nog wel zijn in omgeving den haag?

› reageer

@deuxani: zou je hier even die toestellen+prijzen neer willen zetten wanneer je meer weet?

› reageer

@T-homas

Regio den haag is overal op

Maandag had ik bij de Leyweg een W800i gereserveerd, hebben de medewerkers gewoon alles verkocht! Beetje jammer dus!

› reageer

Ik heb m toch kunnen kopen
Gisteren bij de de kral aan de venestraat in Den Haag.

› reageer

hier in de regio zijn er nogwel een aantal stuks te krijgen, zal ik ze inkopen voor tv?

› reageer

@maite
Ik heb ook de j300 besteld bij de hi koopjeshoek en zou binnen 24 uur een belletje krijgen om een bezorgafpraak te maken. Dat zou dus vandaag zijn, maar heb niets gehoord. Heb jij hem al binnen, incl. the sims?

› reageer

Nee ook nog niet. Had wel een 2e mail dat het toestel tijdelijk niet op voorraad is en dat ze mijn bestelling zo snel mogelijk willen bezorgen. Is dus ff afwachten.

› reageer

In zwolle is er nix meer, dus ik ben naar meppel geweest (in de buurt).

Ze zouden em gisteren binnenkrijgen en dan zouden ze me bellen. Maar niks gehoord

› reageer

Ze krijgen ook niks binnen
De W800i's die verkocht worden zijn de overgebleven abbo toestellen in de shops, meeste winkels hadden er 3 of 4 op voorraad.

› reageer

Ik heb er wel 1 kunnen kopen voor 129 Euro bij de Kral shop in Wageningen. Fijn dat de simyo kaart erin werkt

› reageer

Heb er ook nog eentje te pakken kunnnen krijgen, het personeel van de plaatselijke Primafoon had hem netjes voor me opzijgelegd _/-\o_, zodat ik iemand op de valreep, voordat de Goede Sint weer naar Spanje vertrok, nog heel blij heb kunnen maken .

› reageer

@NetGez
Mijn J300i is vandaag bezorgd, met The Sims Deluxe. En als grote verrassing was het toestel ook nog simlockvrij

› reageer

Vandaag ook binnen(j300i) en simlockvrij.

› reageer

Ik heb hen bij de Primafoon voor dezelfde prijs gehaald, gaat veel sneller.

› reageer

Ik was gisteren in de primafoon in den haag (centrum) en vroeg terloops nog even naar de W800i. Die was er niet meer, maar men bood me voor dezelfde prijs de K750i aan.

Daar heb ik er een van meegenomen en de drie die ze nog hadden liggen meteen laten reserveren. Was namelijk van plan om ze vandaag op te gaan halen, maar daar kom ik niet aan toe.

Als iemand interesse heeft, kan ie ze vandaag (zondag 10-12) afhalen als ie zich even voordoet als mij.

Ze zijn gereserveerd onder de naam "Simon de Zwart"

(misschien is het handig als degene die ze op heeft gehaald hier wel even een berichtje plaatst... die naam hoeft daar niet de rest van de dag door allemaal verschillende mensen geroepen te worden Weet niet of ik dan nog welkom ben in de toekomst.)

› reageer

W800i is in wezen ietsje pietsje hoger gepositioneerd dan de K750i, als ik jou was had ik btje korting gefixed.

Edit: Sorry, typfoutje.

› reageer

@meijer: Er zit geen logica in jouw antwoord, is de w800i beter dan de k750i of andersom?

› reageer

De aanbieding van eur 129,99 voor de SE W800i of de SE K750i geldt nu ook (t/m 24 december) bij de KPN-winkels KRAL en Objektief. In de praktijk was dit al zo, maar misschien is het een handige tip voor degenen van jullie die nog zo'n toestel willen 'scoren'.

P.S. Bij 'KPN Klick' (=winkel) gelden meestal dezelfde aanbiedingen, dus prijzen, als bij Kral en Objektief

› reageer

jammer dat ik vandaag geen tijd meer heb voor een shop-expeditie, hopelijk is er komende weken nog zo'n aabieding. ben op zoek naar een W800/810 oid.

› reageer

@knuppelhout :
Je zou er vandaag ook geen meer gekregen hebben, de SE W800i van deze aanbieding is allang uitverkocht.

› reageer

jammer. ik zoek zsm een goeie aanbieding van een walkmanphone omdat je er deze maand nog zo['n speakerset bij krijgt. kan alleen weinig leuks vinden qua prepaid w810i of w800i's.

› reageer

@knuppelhout

Bij de phone house de W810i voor 199 euro los toestel, is een leuke aanbieding lijkt mij!

Hoe zit dat met die gratis speakersets? ik heb namelijk nog wel een paar bonnen bewaard van de w800 actie

› reageer

W810i is (nog) niet in prepaid verkrijgbaar en bij de W800i geldt de aanbieding met de speakerset niet.

edit: @niels:
Heb de voucher van mijn man's W810i hier in mijn handen, speakerset alleen bij W300i, W710i, W810i en W950i.

› reageer

W810i bij the phonehouse is Vodafone gelockt en ws ook branded. Maar dat is natuurlijk te verhelpen

› reageer

hm. klinkt wel goed, maar twijfel of de overstap van mn k750i de moeite waard is. daar krijg ik na n jaar gebruik nooit meer dan 80 euro meer voor en dan is 10 euro per maand best veel vind ik. Misschien toch beter een goeie headset en 512MB MSPDuo erbij kopen, misschien kan ik mezelf daar ook nog wel gelukkig mee maken. Als die aanbieding van 119 euro er nou nog was geweest was t een ander verhaal...

› reageer

Wij hebben zowel de K750i als de W810i, de W810i is iets "leuker", maar dat is m.i. de meerprijs niet waard, als je K750i nog goed functioneert. In principe is het n.l. vrijwel hetzelfde toestel. Voordeel van de K750i is de lensbescherming.

› reageer

Heb je met de K750i ook grotendeels dezelfde MP3 functionaliteit als met de W810i ?

› reageer

Volgens mij is de MP3 kwaliteit en functionaliteit net iets anders dan bij de K750i. Omdat de W810 deel uitmaakt van de W serie, dus de Walkman Serie. Maar ik kan het mis hebben. Anders moet je beide reviews wat betreft MP3 kwaliteit op nieuwemobiel.nl eens lezen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.