VodafoneVodafone z11

Beetje aan de hoge kant de prijs . Zoek wat goedkopers

› reageer

Beste mensen,

Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen voor een nieuw prepaid, liefs bij Vodafone aangezien ik bekend ben met hun diensten, en tot heden geen noemenswaardige problemen tegengekomen ben.

Ik kwam het z11 (zelf?) pakket tegen, waarmee je in het weekend gratis naar andere vodafone nummers kunt bellen.

Op hun site staat het volgende:

Vodafone Z11 is het nieuwste van Vodafone Prepaid waarmee je alles gemakkelijk en snel via het internet regelt. Je hebt - net als Vodafone Prepaid - geen contract, aansluitkosten of rekening achteraf en je kunt gebruik maken van alle vertrouwde Vodafone diensten, zoals Vodafone live!, maar… daarbij profiteer je van een heleboel extra’s. Vodafone Z11 is Vodafone Prepaid, maar dan beter!

Waarom zou iemand dan nog eigenlijk kiezen voor Vodafone prepaid?

› reageer

Misschien wel omdat bij Vodafonez11 je tegoed maximaal 3 maanden houdbaar is ? Bij standaart Vodafone prepaid ben je met een storting van E 40 in ieder geval een jaar lang klaar.
Ik gebruik Vodafone prepaid alleen om in het buitenland bereikbaar te zijn voor E 1 per gesprek.

› reageer

3 maanden houdbaar?

Hmmz, ik bel relatief veel (net niet genoeg voor een abbo), maar 3 maanden kom ik denk ik wel uit...

Over dat gratis bellen, hoe weet ik wie een Vodafone nummer heeft?
Heb vrij weinig zin al mn contacten na te lopen om te checken welke aanbieder ze hebben....

› reageer

Hmmz, ik bel relatief veel (net niet genoeg voor een abbo), maar 3 maanden kom ik denk ik wel uit...

Als je ook maar een klein beetje regelmatig belt dan is een abbo meestal toch voordeliger. Bv 75 min voor E 0,95:

http://shop.debitel.nl/zester

Als je over die 75 min heen gaat dan betaal je per minuut ongeveer hetzelfde als het Vodafonez11 tarief. Dit is zoiezo goedkoper dan elk kwartaal je prepaid tegoed opwaarderen.

› reageer

Verplaatst naar Vodafone.

› reageer

Wat ik overigens ook nog zag:

"meld 11 vrienden aan:

per aangemelde vriend ontvang je 11 gratis sms/mms!

per 11 aangemelde vrienden bel/sms/mms je helemaal gratis! "

Mooi aanbod lijkt me!! dat gratis bellen mms en sms, weet iemand of daar onder een fair use policy geld, of is het ook ECHT onbeperkt gratis bellen??

› reageer

Dan moeten die 11 vrienden dus wel iedere 3 maanden opwaarderen, anders tellen ze niet meer mee.
Per jaar betalen zij dus mininimaal 40 euro aan beltegoed. gemiddeld is dat 3,33 per maand.
voor dat geld kun je op www.mobiel.nl hele mooie abo's scoren!
Als jij je vrienden dan dus gezamelijk 110 euro wil laten betalen omdat jij daarmee miss 10 euro (of meer) bespaart. Weet ik niet wat voor vrienden dat zijn?

› reageer

Voor de korting van 10 euro per vriend telt hun "activiteit" na 3 maanden niet mee
Die korting heb je in the pocket

Wat betreft die 3,33 euro: krijg je idd mooie abbo's voor, maar met deze actie kun je wel in het weekend gratis bellen naar andere vodafone nummers sws mijn ouders en vriendin hebben Vodafone, dus da is in mijn geval mooi meegenomen...

enne...je bekijkt het wel erg kortzichtig hoor (wat betreft de totale betaling van 110 euro).

Dus omdat ik mijn vrienden gek kan maken een prepaidactie aan te gaan (overigens een actie waaraan zijzelf ook kunnen deelnemen door zelf vrienden actief aan te gaan melden) zijn het geen "vrienden"?

› reageer

Als zij na 3 maanden niet meer opwaarderen, of na 4 maanden hun beltegoed laten verlopen, weet niet precies waar de grens ligt. Of hun nummer weg porteren, kortom de dienst (laten) beeindigen, krijg jij de korting de daarop volgende maand echt niet meer hoor.

Okey als jij zo met je vrienden om gaat, t zijn niet mijn vrienden maar ik zou ze www.mobiel.nl aanraden. Behalve als ze het hele weekend naar vodafoneklanten willen bellen

› reageer

Uiteraard heeft de actie ook zo zijn voorwaarden (wat betreft abonnementsbeeindiging en geen korting meer krijgen) maar de trigger is wel apart al zeg ik het zelf

En ik kan niet echt bepaald zeggen dat ik mijn vrienden verkeerd behandel door ze te wijzen op z11 Maar het weekend gratis bellen trekt me zeer zeker!! _/-\o_

› reageer

Je moet via bank betalen?

› reageer

yes yes!

Betalingen lopen gewoon via de bank.

Heb vanochtend de knoop doorgehakt en de bestelling geplaatst

Zag er goed uit allemaal

› reageer

suc6 met vrienden ronselen

› reageer

thnx heb er al 6 bij elkaar

› reageer

en de 11 gepasseerd! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

› reageer

Kick n.a.v. verandering Vodafone Z11

Wat heeft Vodafone nu gedaan met diegene die 11 actieve vrienden of meer hadden en dus de hele week gratis communiceerde met andere vodafone gebruikers? Zoals riesjdabietsj doet geloven.
Of waren die onbeperkt Vodafone Z11'ers gebruikers er gewoon niet

› reageer

Wie heeft er voor mij een Vodafone Z11 kaart te koop ?
Moet uiteraard nog actief zijn.....

› reageer

Ik heb er nog wel een, die ik weinig gebruik.
Vodafone biedt ze niet meer aan geloof ik.

Dus wil er wel een redelijk bod voor er staat óók nog iets meer dan €20,- tegoed op.

› reageer

Bij Vodafone kost die €99,-
http://www.vodafone.nl/shop/prepaid-sim-only/prepaid/cat16170015/prepaid-sim-only/cat18012008/vodafone-z11-prepaid-sim-only/sku51650027/

› reageer

@ Windstorm
Ik neem morgen eerst nog maar eens contact op met de klantenservice.
Het lijkt mij sterk dat de prijs van € 9,90 in 1 keer verhoogd wordt naar € 99,-
Wel heb ik gemerkt dat bij mij de bestellink niet actief is.

› reageer

Vodafone Z11 is tijdelijk niet leverbaar aldus Vodafone, de informatie is dus verkeerd op de website.

Ik heb even een suggestie gedaan om dan tijdelijk niet leverbaar te plaatsen neer te zetten, dat is duidelijker, dat was Vodafone met mij eens.

› reageer

Dat tijdelijk is dan al 3 maanden,
verder is er weinig meer te vinden over z11 op de vodafone website.

› reageer

Dat tijdelijk is dan al 3 maanden,
verder is er weinig meer te vinden over z11 op de vodafone website.

Misschien zijn het zomer acties, daar is het ook voor bedoeld, maar zeker weet ik dat dus niet.

› reageer

Deze dienst word volgens mij al een tijdje niet meer actief aangeboden. En van wat ik begrepen heb gaan ze dat ook niet meer doen.

› reageer

Heeft iemand een actieve simkaart van z11 . Dan wil die wel ruilen of tegen betaling overnemen.

› reageer

Ik heb nog een Vodafone Z11 sim met €32,81 beltegoed.
Als je het beltegoed betaald mag je hem hebben, met het beltegoed en mooi nummer.
(zie profiel voor mail-adres)

› reageer

Beetje aan de hoge kant de prijs . Zoek wat goedkopers

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.