Ja, dat kan nog gewoon. Je mag alleen niet naar een lagere flexbundel. Bijvoorbeeld met een Relax 150 (E19,50) mag je naar Flex 20 of hoger maar niet naar Flex 15.
› reageerOp 4 nov mijn flex 15 terug laten zetten naar flex 10. Hierbij is mijn tegoed vervallen van ruim 23€. Vandaag de nieuwe factuur gekregen en nu krijg ik geld van T-mobile. Ze hebben een correctie van het vervallen Flex tegoed op mijn factuur gedaan. In plaats dat ik 10€ zou betalen krijg ik nog 13.53€ van hun. Een voordeel van 23.53€. Dit abonnement had ik genomen omdat de w800i gratis was bij 1 jaar flex 15 in mei.
› reageerBedankt voor de mededeling.
› reageerbij mijn w800i abo, was het tegoed gewoon bewaart gebleven
› reageerBij mij ook een creditfactuur i.v.m. het downgraden van mijn flexibel abo en de verrekening van het overgebleven beltegoed. Heel netjes van T-Mobile.
› reageerBij mij hetzelfde geval. Tijdens telefoongesrek over downgraden werd niets gezegd over het verlies van mijn beltegoeg (170 euro). Ik ben dus akkoord gegaan met de downgrade en kwam er toen tot mijn schrik achter dat ik alles kwijt was. Klantenservice vertelde mij dat dit niet meer teruggedraait kon worden en ik dus inderdaad alles kwijt was. Groot was dan ook mijn verbazing toen er een creditnota van 170 euro in de brievenbus lag die verrekend zou worden met de komende nota's. Helemaal super natuurlijk en netjes geregeld door T-Mobile.
› reageerIk vermoed dat dit een foutje in het factureringssysteem is en dat dit snel gecorrigeerd zal worden, nu het bekend is geworden.
› reageerik heb de mijne laten downgraden op 9-11 en bij mij is het tegoed niet vervallen, dus miss is het al opgelost
› reageerIs geen foutje. Het klopt dat het openstaande tegoed als korting wordt gerekend op de komende factuur.
› reageerHmm, had ik dat eerder geweten.. .
Joeri: stel dat je een jaar je tegoed opspaart. Na een jaar ga je downgraden en krijg je het tegoed gecrediteerd. Dan kun je het 2e jaar dus financieren van het tegoed van je 1e jaar. Of zie ik iets verkeerd? Want dit lijkt me bijzonder lucratief
Dat is bij mij dus wel het geval. Ik heb bijna nooit gebeld en dus 170 euro beltegoed, waarvoor nu een creditnota is gemaakt. De eerste rekening die daarna volgde is inderdaad gecrediteerd en op de site bij T-Mobile kan ik precies volgen hoeveel het restantbedrag is. Geen foutje dus..
› reageerDat is inderdaad zeer netjes van t-mobile. Weet iemand toevallig of dit ook het geval is wanneer je je flex-abo over laat zetten op een prepaid (zoals vroeger bij Orange)?
kan het ook met 1 jaar contract .heb zelf flex 25 dus na 6 maanden zou downgraden naar 20 daardoor zijn de laatste 6 maanden gratis .
› reageerJoeri: stel dat je een jaar je tegoed opspaart. Na een jaar ga je downgraden en krijg je het tegoed gecrediteerd. Dan kun je het 2e jaar dus financieren van het tegoed van je 1e jaar. Of zie ik iets verkeerd? Want dit lijkt me bijzonder lucratief
Jij zegt het, ik dacht het . Maar het lijkt wel heel bijzonder lucratief, maar wat te doen als T-Mobile zegt dat je tegoed wel vervalt? Dat is namelijk wel de officiele regel bij het downgraden van Flex.
Officiele regel is dat je beltegoed niet vervalt, maar behouden blijft. Ik vraag mij af of T-Mobile beseft dat het op deze manier behouden blijft, en ik denk dat deze discussie ervoor zal zorgen dat ze dit anders inzullen kleden. Ik kwam erachter toen ik mijn Flex 20 omzette naar Flex 15 (het ging toem om kleine bedragen), dus nu heb ik ook mijn nooitgebruikte Flex 40 omgezet. Dit is erg interessant, maar ik verwacht niet blijvend.
› reageerRaar verhaal, bij de TM-shop in Rotterdam (Lijnbaan) verwezen ze me door naar de KS, en deze zegt dat het gewoon behouden blijft (ter vergelijking: net als bij Orange dus). Misschien dat er sprake was van een technische storing, want het is en blijft een typisch verhaal.
› reageerbij mij is er nu toch ook 6 cent gecrediteerd, was me alleen niet opgevallen omdat het zo weinig was.
Laten we het hiermaar niet teveel meer over hebben voordat t-mobile deze service gaat afschaffen
@de meester: Wat jij zegt kan best, maar heeft geen toegevoegde waarde. Dan kan je net zo goed het geld wat je pm betaald aan je flex (die je niet gebruikt voor 1 jaar) zelf op bank zetten om daar nog wat rente van te trekken.
Als je het doet, doe het dan goed! T-Mo geeft geen rente helaas
Aangezien de thread toch al gekickt is;
Volgens mij kan je ook om uitbetaling vragen. Dit heb ik Vodafone is laten doen, waarom zou T-Mobile dit niet kunnen. Afdeling facturatie.
In de door mij getekende voorwaarden flex staat niet met zoveel woorden dat het tegoed vervalt maar idem staat er niet dat het behouden blijft. Er staat: "Maak wel eerst je ongebruikte bundeltegoed op. Deze kun je niet meenemen naar een ander tariefplan". Als je er heel (on)wetend over doet kan je zeggen, dat:
a) Wat gebeurt er dan wel, met het tegoed; er staat niet dat het vervalt?
b) Het lijkt er hierop te duiden, dat het een technische oorzaak is dat het tegoed niet meegenomen kan worden. En dat er op termijn wel naar een oplossing wordt gezocht (oud bundeltegoed crediteren op nieuw bundeltegoed of een creditfactuur etc.)
Ik heb T-mobile (schriftelijk) om opheldering verzocht.
@Scummie: dat heeft in mijn optiek zeker wel zin. Ik betaal slechts 1 jaar abonnement, kan daar 2 jaar voor bellen én krijg een gratis (duur) toestel! Ik betaal dus maar 1 jaar en krijg het 2e jaar gratis. Daarbij incasseer ik tevens de toestelkorting voor 2 jaar, die in de regel hoger ligt dan bij 1 jaar.
Mits er voldoende toestelkorting gegeven wordt door de provider natuurlijk. En dan lach ik dus echt wel m'n broek van m'n reet hoor
@de meester: niet helemaal waar. Je kunt er namelijk niet twee jaar mee bellen aangezien je een volledig jaar niet mag bellen om er voor te zorgen dat het tweede jaar gratis voor je is. (okee, je zou nog kunnen downgraden dus scheelt dat nog iets)
Maar het blijft iig een zeer voordelige aktie zo van T-Mobile. Ben in ieder geval blij met deze manier van verrekenen, het is gewoon je beltegoed een op een omrekenen naar netto korting!
Je hebt er geen voordeel aan.
Het eerste jaar ben je toch je geld kwijt aan t-mobile, want je betaald maandelijks. Of je het nu opspaart voor je jaar dat maakt niet uit.
en meer uithalen van je toestelkorting is natuurlijkhelemaal een wasse neus.. De waarde van het toestel zakt namelijk enorm na een jaar.. Zelfs de ongebruikte.
Scummie, je hebt GEEN voordeel aan geld terugkrijgen? Ik denk dat je je vergist. Geld krijgen = voordeel.
› reageerGeld terug krijgen, wat je in het 1e jaar er in heb gestoken is geen voordeel. Hoe je het wend of keert.
Je kan het na een jaar downgraden. Je doet er dan alleen wat langer over om je opgespaarde tegoed te verbruiken (als je bel behoefte niet verandert).
Je krijgt nog steeds geen rente op je gespaarde tegoede bij T-Mobile...
Ik heb liever korting op m'n faktuur dan een bulk beltegoed Bellen doe ik toch nauwelijks met Flex
Laatst kreeg ik mijn factuur nadat ik had gedowngrade van Flex 20 naar Flex 15. Het (opgebouwde) beltegoed van Flex 20 was vervallen, en daarom wat rondgebeld. Klantenservice wist me niet te helpen, ik moest naar de factuurlijn bellen. Ik kwam echter toevallig langs de TM-shop @ Zuidplein, Rotterdam, en daar even gevraagd. Meneer achter de balie wist het niet, heeft het nagevraagd, en wist uiteindelijk te vertellen dat op de volgende factuur het bedrag wordt gecrediteerd.
Ik vind het geen ongename ontwikkeling.
idd, super van t-mobile. Zou het ook gecrediteerd worden als je overstapt naar een hoger tariefplan? Dan kan ik mijn niet gebruikte flex 10 ook nog terugvorderen
ik heb hetzelfde probleem: al mijn beltegoed (130 euro) was weg naar downgraden.
Ik heb een paar emails gestuurd en kreeg dit als antwoord:
Bij een Flex abonnement behoudt u altijd het beltegoed, zo ook bij een wijziging naar een lager beltgoed. Het beltegoed wat u had opgespaard wordt verrekend met de volgende factu(u)r(en).
dat zou beteken dat ik 130 euro terug krijg (verekend met mijn facturen) of krijg ik het terug in beltegoed?
Niet in de vorm van beltegoed maar in de vorm van een geld terugkrijgen.
› reageerIk heb wel een medewerker gesproken die precies kon uitleggen waarom ik na downgraden van Flex het opgespaarde tegoed terugkreeg op mijn factuur erna.
Om technische redenen is het niet mogelijk om het tegoed te laten staan na een wijziging. Het vervalt automatisch. Omdat een van de voorwaarden bij Flex is dat je het tegoed onbeperkt meeneemt moeten ze het tegoed dan maar crediteren op de factuur. Als ze dat namelijk niet zouden doen zou de Opta dat natuurlijk niet pikken.
foutje bedankt......
› reageerVolgens mij hebben ze in het verleden ook al zoiets gedaan met mijn Flex abo. Zag toen op de volgende facturen ook iets van een credit en dat is al meer jaren terug.....
Wil komende maand mijn Flex 40 opnieuw voor een jaar verlengen, maar nu voor het komende jaar een Flex 30 pakken. Nu heb ik nog 80 euro tegoed staan, iemand een idee of dit bij verlengen en verlagen van Flex ook wordt gecrediteerd op de komende facturen?
Bestaat Flex dan al zolang?
› reageerFlex is pas 1 jaar een 2 weken jong
Ik heb mijn abonnement ook al 7 maanden. Kan je je flex-abonnement ook via My T-mobile verlagen of alleen via de klantenservice?
› reageerik heb het via my tmobile gedaan maar komt er pas bij te staan als het daadwerkelijk kan
› reageerEchter, als je nu een abonnement afsluit kan je je abonnement dus niet meer verlagen! Zie ook dit topic.
› reageerFoutje, bedoel Relax abo.
› reageerwat foutje, niks is fout.
Nieuwe Flex abo's mag je niet meer downgraden.
breezer013 heeft het over z'n voorgaande post, en reageert dus niet op de opmerking van Sjoerd
Echt super handig dit forum. Mijn vriendin had 140 euro tegoed opgespaard. Een downgrade laten doen van 40 naar 30 en dat betekent dat ze 5 maanden niets hoeft te betalen. En het abonnement ook maar gelijk opgezegd :-)
› reageerIk heb ook (na ruim een maand) een credit-nota gekregen voor het vervallen tegoed Erg vervelend
Hebben jullie verlengd via Tmobile (shop, KS of website) of bij een dealer / gsm shop?
› reageerIk krijg na een contractverlenging nu al maanden mijn te betalen gespreks en abonnements kosten als credit op mijn factuur wat eigenlijk dus als kosten berekend en afgeschreven zou moeten worden. Elke maand neemt mijn "credit bedrag" weer verder toe. T-Mobile kan het nog niet oplossen, maar geeft aan dat dit in de toekomst weer rechtgezet zal gaan worden. Is er bij jullie niet iets soortgelijks aan de hand? Dan krijgen jullie over enkele maanden vast ook T-Mobile op jullie dak die alles weer netjes terugvordert. Dus niet te vroeg juichen.
› reageerIn mijn geval ging het om een downgrade, ik heb een mail van T-Mobile waar zij aangeven dat het bedrag wordt gecrediteerd. Ik verwacht dus niet dat ze m'n stoep komen bevuilen
Koen, volgens mij is wat jij beschrijft een ander probleem.
Creditering van resterend beltegoed heb ik volgens mij in het verleden ook al eens meegemaakt, toen in een Relax abo verlengde. Met een Flex abo geeft Tmobile zowieso aan dat het "beltegoed" niet vervalt.
Het is inderdaad een ander probleem,maar er speelt meer bij T-Mobile. Het probleem is gemeld ter voorkoming van een torenhoge factuur later, maar T-Mobile kan het niet opgelost krijgen. Hetzelfde geld voor de extra diensten die T-Mobile er lange tijd niet af kreeg ook al was dit beloofd bij de verlenging (PIT en Thuis bellen). Toen het afmelden lukte zette een andere medewerker het er na ca. 3 dagen er weer doodleuk op. Verder problemen met belstatus, verlate facturen etc.
Het geeft dus wel aan dat het op dit moment administratief een puinhoop is bij T-Mobile. Het terugstorten van beltegoed lijkt mij ook niet meer dan een bug in het systeem, al zou het goed zijn als het definitief zo was geregeld door T-Mobile. Voorlopig nog wel denk ik.
Ik denk dat T-mobile het heeft opgelost. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. van een Flex 15 naar een Flex 10 gegaan. Tegoed van 48 euro is verdwenen.
Vandaag even gebeld, en mevrouw deelde mee dat het tegoed op de volgende rekening weer hersteld zal worden.
jamaar als tegoed of als creditering? lijkt mij als creditering. zoals altijd al, miss vergist die vrouw van de klantenservice zich daarin
› reageerNou, ze noemde het beltegoed... dus k neem aan dat ik gewoon weer 48 euro bijgeschreven krijg als flextegoed..
Ik zie het wel verschijnen op de volgende rekening.
Hoe zou het dan zitten als je verlengt van flex 20 naar relax 300, met nog 60 euro tegoed over? Zouden ze die 60 euro ook gaan verrekenen? (dan moet ik er nog maar eens achteraan bellen... onderhand al weer een maandje of 3-4 terug)
› reageerofficieel verlies je opgebouwd tegoed wanneer je van bundelvorm veranderd (dus van flex naar relax of andersom). Aangezien de administratie van T-mobile op dit moment een puinhoop is, kan het voorkomen dat er e.e.a. in je voordeel wordt gecrediteerd. De kans is aanwezig dat T-mobile dit in een later stadium weer terugdraaid.
› reageerIk heb mijn flex 20 abo gedowngrade op 01/02
De de laatste factuur die ik toen had was van 01/01.
Nu kreeg ik op 08/02 een nieuwe factuur, deze had maar een looptijd (maand kstn) van 7 dagen (t/m 31/01) dus een laag totaalbedrag.
Nu heb ik weer een nieuwe factuur ontvangen (op 05/03) en hier betaal ik voor 7 weken (flex 15).
Alleen ik heb een mondelinge toezegging van een tm helpdesk medewerker dat mijn tegoed behouden blijft. Alleen is dit niet gebeurd.
Moet ik nu nog een factuur afwachten en krijg ik dan een credit factuur of had ik deze al moeten hebben? Ik las namelijk hier dat de teller op 0 wordt gezet en 1 maand later wordt gecrediteerd.
Heb begin deze maand ook verlengd en ben benieuwd of Tmobile dit netjes gaat afwerken. Mijn abo is hetzelfde gebleven, namelijk Flex40.
› reageerVandaag toch maar T-Mobile gebeld, omdat ik hier las dat mensen gelijk een creditfactuur kregen.
De medewerker vertelde eerst dat het tegoed inderdaad behouden behoort te blijven. Toen ik vertelde dat dit niet gebeurd was, werd dit nagezocht. En ik krijg nu alsnog of het tegoed of een creditfactuur. Goede service van T-mobile
Zal het op de komende facturen wel zien, had nog een kleine 100 euro aan tegoed staan volgens mij (als belstatus tenminste klopt...).
ps. bedankt voor de tip.
hier hetzelfde overstap van flex 20 naar 15 gemaakt en tegoed van 220 euro spoorloos dus zou niet gek zijn als dat de rest van het contract dekt
Voor eens en altijd maar eens duidelijkheid scheppen in deze zaak :
Indien je vernieuwt met hetzelfde Flex-abonnement:
* Je behoudt je tegoed
Indien je overstapt van Flex naar Flex (bij vernieuwing of tussentijds)
* Je opgespaarde tegoed komt te vervallen
* Je krijg dit als credit op een volgende factuur, dus als korting op de rekening.
* Je ontvangt hierover geen aparte creditfactuur. De credit is dus alleen op de reguliere rekening te vinden.
Indien je overstapt van Flex naar Relax:
* Je volledige Flex-tegoed vervalt zonder creditering
Heel duidelijk zeker nadat mijn tegoed van 220 nu op 10 euro staat
ik wacht af
@T-bird
Dat verreken geld toch alleen voor de oude abonnementen, dus die van voor januari 2007? Want nu kan je tussentijds niet meer veranderen van bundel, alleen bij contract vernieuwing of buiten je contractsduur.
Maar volgens mij geldt het niet indien ik mijn Flex30 volgende maand verleng naar een Flex 25, dat ik dan mijn opgespaarde beltegoed (van de Flex 30)verrekend krijg met mijn toekomstige maanden van Flex 25. Anders houd ik nog meer van T-Mobile dan ik al deed!!!
Dit geld voor alle Flex-abonnementen, ongeacht wanneer het is afgesloten.
Wel is het zo dat voor Flex-abonnemeten van NA 1 januari 2007 de regel is vervallen dat je na zes maanden contract 1 stap omlaag mag. Maar dit staat los van de regels in mijn eerdere post.
Als je Flex 30 hebt en je vernieuwt met Flex 25 vervalt je tegoed en krijg je dit als credit. De regel is tenslotte dat je je Flex-tegoed nooit kwijtraakt, tenzij je opzegt of overstapt naar Relax.
I love you and I love T-Mobile!!!
› reageerWeetje zeker dat je bij verlengen je tegoed behoudt/of gecrediteerd krijgt?
Want in de voorwaarden staat nu iets anders:
Opgebouwde beltegoed kan slechts gedurende je lopende Flex abonnement of Flex SIM only abonnement worden gebruikt. Maak daarom eerst je ongebruikte beltegoed op alvorens je overstapt naar een ander abonnement of je contract vernieuwt
zie ook dit topic: Flex bundel verlagen niet meer mogelijk
De voorwaarde die hier wordt gequote is inderdaad wat onduidelijk.
Het is 100% zeker zo dat je bij vernieuwing van Flex naar Flex met een ander Flex-tariefplan (bijf. F25 ipv F30) je een credit krijgt.
Dat in de voorwaarden staat dat het tegoed vervalt klopt. Het vervalt, je kunt het als tegoed niet blijven gebruiken. maar je krijgt het wel terug als korting op te factuur. Vernieuw je met Relax, dan vervalt je tegoed volledig zonder credit.
De voorwaarde is dus wel juist, alleen heel erg algemeen.
met alle respect T-Bird en miss is het systeem niet helemaal afgesteld op de voorwaarden.
Maar als er gewaarschuwd wordt dat je je tegoed op moet gebruiken voordat je je contract verlengd. en toch houdt de klant nog wat over. Dan zou ik niet zeggen van goh je hebt het niet gebruikt we geven het je terug
Maar jij werkt bij ze en zal het in de praktijk wel hebben gezien, weetje dan ook of dit bewust en expres gebeurt of dat het een foutje in het systeem zit?
Dit is bewust, want maakt onderdeel uit van de voorwaarden van Flex. Zoals gezegd, de aangehaalde voorwaarden zijn (iets te) algemeen.
Ik begrijp dat het bij jullie er maar moeilijk in wil dat T-Mobile het in haar hart kan vinden iets gunstigs voor haar klanten te doen maar in dit geval is het toch echt waar.
Overigens een aanvulling: het schijnt dat je sinds kort er zelfs een officiele creditfactuur voor krijgt. Maar dat heb ik nog niet bevestigd gekregen.
Alsnog heb ik het beltegoed credit op mijn factuur gekregen. Onderaan de factuur staat: het bedrag in uw voordeel zal zo spoedig mogelijk met u worden verrekend. Wat dat inhoud begrijp ik eigenlijk niet precies. Maar in ieder geval mooi geregeld door t-mobile Ik vraag me alleen af of ze het over een halfjaar nog steeds als een service naar de klant toe zien
is dit nog steeds het geval, dat je je tegoed gecrediteerd krijgt? en zal dit ook nog zo blijven? want dan zou het icm een abonnement met telefoon, uiteindelijk op het laatst toch wel goedkoper uitkomen.
weet iemand hier nog meer over?
alvast bedankt
Ik heb precies hetzelfde. Vandaag online factuur binnen en credit voor 75 euro. Ben benieuwd hoe dit wordt verrekend. Ik hoop stilletjes dat het geld gewoon op de rekening wordt gestort. Als het met de volgende facturen wordt verrekend, dan onstaat er een probleem wanneer het abonnement (in mijn geval) over +/- 4 maanden opgezegd wordt, en die 75 euro nog niet op zijn. Zou Tmobile dan op dat moment besluiten om het resterende tegoed te storten, of nu al? Of ben je het geld dan kwijt?
Wie het weet mag het zeggen.
Wanneer je een creditnota hebt gekregen die verrekend wordt met de volgende factuur/facturen en je hebt nog een (deel van een) creditbedrag staan wanneer je abonnement is beëindigd, dan wordt dat creditbedrag op je rekening teruggestort.
Patrick Rutten
T-Mobile Klantenservice BV
Hier ook een creditnota ontvangen van ruim 200 euro en dat het bedrag zo spoedig mogelijk zal worden verrekend dus ff wachten of het in een keer dat bedrag zal worden of tot mei 2008 word verrekend met mijn Flex 15, beide zijn goed
Prima geregeld bij T-Mobile! Ik heb mijn Flex bundel 2 maanden geleden verlaagd (van 15 naar 10) en nu krijg ik in 1 keer mijn hele gespaarde belbundel teruggestort op de rekening. Het is de afgelopen periode ietwat chaotisch geweest met de rekeningen op internet maar dit hebben ze wel goed voor mekaar.
› reageerAls je nu een abonnement af zou sluiten, kan je dan over ong. 6 mnd, bij wijze van spreken, het zelfde geintje uithalen?
› reageerNee, je kan nu niet meer binnen je contracttermijn je bundel verlagen.
› reageerbest wel apart en denk niet dat het lang zo zal blijven.
Situatie:
op 1 jan 2006 neem ik een 12 mnd flex 25 abonnement.
toestel x (twv. 300 euro) krijg ik daar gratis bij.
Ik gebruik het abonnement niet.
Op 1 jan 2007 vernieuw ik mijn abonnement (tegoed van 300 euro opgebouwd) met een flex 15 en krijg daar een gratis toestel y (ter waarde van 250 euro) bij.
per 1 jan 2008 heb ik opgezegd.
eindstand:
Jaar 1, netto betaald: 12x25 = 300 euro
jaar 2, netto betaald 0 en heb nog (300-180) 120 euro credit over.
120 euro wordt terug gestort op mijn rekening
netto betaald over 2 jaar= 180 euro en heb nog 120 euro tegoed kunnen verbruiken.
en twee toestellen van resp. ongeveer 300 en 250 euro.
De toestelprijzen zijn natuurlijk fictief maar objectief indicatief.
Wel goede constructie dacht ik. Wil er wel bij vermelden dat ik nooit van een dergelijke contructie gebruik zou maken.
Inderdaad mooie constructie, het zij dat het niet algemeen (of op TV) bekend was, anders zou het een stuk meer uitgemolken worden!
› reageerAls je nu een contract afsluit met FLEX mag je dan nog steeds na 6 maanden een stapje terug ?
En dan boeit het me niet of je een credit factuur krijgt of niet.
@BOMBACI:
Als je het 3e berichtje boven dat van jouw had gelezen had je je vraag niet hoeven stellen volgens mij...
Hmm ik had een beltegoed openstaan 100€.
Toen ik terug stapte van 40€ naar 30€.
Ik dacht dus dat ik de komende maanden niks meer hoeft te betalen. 2 maanden later kreeg ik dus een nota van 60€.
Met andere woorden in 2 maanden tijd heb ik dus verbeld een bedrag van 160€!?!
Ik heb naar Tmobile gebeld om het optelossen. Hoop dat ze het nog kunnen oplossen.Want nu ben ik niet alleen mijn beltegfoed kwijt, maar ook heb ik 60€ betaald. Abonnement eindigt dus over 2 weken.
PS als je verlengt...verleng je het onder de nieuwe voorwaarden? Of onder de oude?
@tand, verlengen onder de nieuwe voorwaarden
› reageertand: Je hebt waarschijnlijk 1 keer geen factuur gehad na de overstap en daardoor is 2 maanden later 60,- (2* 30,-) in rekening gebracht. Die 100,- is waarschijnlijk vervallen, probleem is dat je er wel recht op had maar nu nog niet weet of je wel of niet klant blijft.
Want als je geen klant blijft zullen ze waarschijnlijk moeilijk doen, omdat ze wel credit facturen opstellen maar het eigenlijk bedoeld is als beltegoed. (je had het eigenlijk al de afgelopen maanden moeten opbellen, waarmee je max. een (verkeerde) factuur a 160,- zou krijgen. En dat zou dan het probleem geweest zijn). Dat kan een aardig getouwtrek worden, en de waarheid zal dan ergens in het midden liggen.
Waarschijnlijk komt alles goed als je klant blijft, een verlenging noemen ze bij t-mobile een vernieuwing en je gaat zodoende ook over op de nieuwe voorwaarden. Aangezien er in je oude voorwaarden staat dat je oude tegoed behouden blijft, zal t-mobile daar dan ook alsnog voor moeten zorgen. (waarschijnlijk nog steeds in de vorm van een credit factuur.)
aanvulling: bij een vernieuwing moet je wel weer opnieuw voor het flex prijsplan kiezen.
› reageereen creditfactuur zit er met die nieuwe tarieven ook niet meer in
Die creditfactuur zit er sinds augustus al niet meer in. Je belt dus eerst het oude opgespaarde tegoed op voordat je je nieuwe tegoed aanspreekt.
› reageerKun je nog wel van relax naar flex?
› reageerJa, dat kan nog gewoon. Je mag alleen niet naar een lagere flexbundel. Bijvoorbeeld met een Relax 150 (E19,50) mag je naar Flex 20 of hoger maar niet naar Flex 15.
› reageer