T-Mobile[T-Mobile] Wie is nog meer de pineut,sim only actie maar 1 jaar geldig ipv. 2 jaar

idd, ik heb deze actie zelf ook genomen destijds (nu verlengd met een flex 30) en het werd ook duidelijk gecommuniceerd, naar mij toe in ieder geval, dat dit tarief alleen maar voor het eerste jaar zou zijn.
Tenzij er bij de topic-starter iets anders op het contract staat kun je het denk ik wel vergeten en zou ik zo snel mogelijk opzeggen als je geen 22,50 per maand wilt betalen.

› reageer

ik heb vorig jaar een sim only relax 400 afgesloten voor ongeveer €8 per maand.dit was een actie via internet en kon voor 1 of 2 jaar afgeloten worden.

ik heb dit dus voor 2 jaar afgesloten omdat het een goede aanbieding was,nu is het eerste jaar voorbij en is mijn korting ineens op de factuur verdwenen en moet ik de volle mep betalen.

met t-mobile medewerker contact gehad en die vond het ook een beetje vreemd maar kon er niks aan doen,ik moet maar een brief schrijven.

ze snappen toch wel dat ik geen 2 jaar af ga sluiten als 1 jaar ook mogelijk is.

het gekke is er staat ook niks in mijn contract alleen dat ik eem sim only 400 heb afgesloten.

zijn er nog meer mensen de duppe van deze toen misleidende actie want ik wil er wel iets aan gaan doen dit kan toch zo maar niet.

› reageer

Je kan het natuurlijk ook proberen via de winkel die dit abonnement voor je heeft aangesloten. Welke winkel gaat het om?

› reageer

Ik hoop voor de user dat hij 1 i.p.v 2 en vv bedoelt, verder zeg ik niks meer

Heb je ook geen printscreen van je bestelling?

› reageer

ik heb het via internet bij t mobile destijds afgesloten.
op het contract wat ik destijds uitgeprint heb in tweevoud staat niets over de korting vermeld.

› reageer

@plukkie69: wat versta je onder "de volle mep"? Het kan zijn dat de actiekorting alleen voor het eerste jaar was en dat je het tweede jaar de normale prijs voor een sim-only moet betalen ... In die tijd kostte een sim-only de helft van een "normale" Relax 400

› reageer

is het misschien toch een 1 jarig contract ? Dan kan je hem gewoon opzeggen een aan nieuwe actie mee doen.

Maar vervelend is het wel. Maar goed, je moet alles op je contract terug kunnen vinden.

› reageer

voor deze actie gold de actiekorting destijds ALLEEN voor de 1e 12 maanden. Heeft er destijds bij gestaan. Heb namelijk ook deze actie genomen en wilde destijds 2 jaar korting en had hiernaar ook specifiek gevraagd. Maar dat ging dus niet op.

› reageer

Ik heb de zelfde aanbieding gehad. 1 Jaar afgesloten. En nu betaal je de helft van het normale tarief. Iets rond de twintig euro.

ook ik heb gebeld toen met Tmobile: "het was een enmalige actie (traktatie ala t mobile omdat...........weet ik niet meer) DIE 1 jaar geldig was. Zou ook in het contract staan zei de medewerker...heb hem nooit nagekeken.

› reageer

Wat al eerder is gezegt. Je bericht klopt niet.
Heb je nou voor 1 jaar of voor 2 jaar getekend?

Als jij voor 2 jaar heb getekend, zou dat te vinden moeten zijn en kunnen ze de datum wel aanpassen.

Ik kan me wel voorstellen dat T-mobile van jou bewijs wilt hebben.

Je kan dan je contract faxen naar de klantenservice (wel eerst afspreken met een telefonist(e)).

› reageer

Een tijdje lang is de sim-only 400 aangeboden voor 7,95 per maand, had ik ook. Maar je vergist je echt/ hebt niet goed opgelet als je nu beweert dat die prijs voor 2 jaar zou gelden, dan hadden alle users hier die namelijk zeker besteld! De aanbieding was 7,95 voor het eerste jaar, daarna de helft van normale kosten (iets van 22,50 euro).

› reageer

idd, ik heb deze actie zelf ook genomen destijds (nu verlengd met een flex 30) en het werd ook duidelijk gecommuniceerd, naar mij toe in ieder geval, dat dit tarief alleen maar voor het eerste jaar zou zijn.
Tenzij er bij de topic-starter iets anders op het contract staat kun je het denk ik wel vergeten en zou ik zo snel mogelijk opzeggen als je geen 22,50 per maand wilt betalen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.