traagheid

op de compu van een vriend laadde de site razend snel (niet ingelogd) maar nadat ik ingelogd was ging het erg traag (tv home)!

Hebben meer mensen deze ervaring?

(ter info FF op een mac)

› reageer

het duurt de laatste dagen vrij lang (10-20 seconden) voordat ik de site op mijn scherm heb, daarna gaat alles vrij vlot.

Heel erg is het niet, maar prettig is anders...

Ik heb het probleem niet met andere sites. Ik gebruik firefox 1.5.0.9 en XP pro

edit> een post op het forum plaatsen duurt ook opvallend lang....

› reageer

Ik ondervind hetzelfde probleem, maar niet alleen bij het op de site komen, ook bij het inladen van nieuwe pagina's (of heet dat anders?).

› reageer

Bij mij duurt de eerste keer laden ook lang.
Ik heb XP Home met Firefox 2.0.0.1.

› reageer

ik heb het nu ook als ik een thread op het forum wil lezen

› reageer

Ik ook ...

› reageer

Hebben jullie al tijd gehad om naar dit probleem te kijken?
Af en toe duurt het namelijk nog erg lang voordat een pagina opent. (IE 7)

› reageer

hier ook hetzelfde. Ook posten van reacties duurt soms erg lang. Trouwens nu geeft ie bij mij ook grove foutmelding als ik op aanbiedingen klik (waarvan elke waarschuwing bij de webmaster ook terechtkomt )

en als ik op de homepage kom zie ik links een groot grijs vlak met daarin de kopjes 'MENU' en 'ARTIKELEN'?

› reageer

Ik heb het probleem ook, maar ik heb dat de laatste tijd wel met meer sites. Bijvoorbeeld bij Wikipedia heb ik het gewoon iedere keer. Ik dacht dat het kwam omdat ik sindsdien op een nieuwe router ben aangesloten, en via een proxy surf, maar dan had ik de enige moeten zijn met dit probleem (aannemende dat jullie niet op dezelfde router zitten).

› reageer

Het ligt niet aan jullie browsers, maar aan TelecomVergelijker. Afgelopen dagen was het soms tergend traag. Vandaag heb ik enige optimalisaties uitgevoerd waardoor het traagheid-probleem hopelijk zoveel mogelijk verholpen is.

› reageer

I hope so, ik had er ook al wat last van .

› reageer

ik merk nog geen verbetering. Het laden kostte me net ~14 seconde

› reageer

Ook ik heb er tot heden last van, ergens rond de 15 sec wachten tot Telecomvergelijker verschijnt.

P.S. Dirk, al plannen om de witte achtergrond te veranderen?

› reageer

Ik heb er ook last van. Heeft het niks te maken met de nieuwe versie?

› reageer

Het is weer uber traag de laatste dagen, echt alleen de eerste keer openen want het surfen binnen de site gaat wel goed.

Moet zeggen dat het wel irri is...

Kunnen jullie er nog eens naar kijken? Heb het idee dat het met het nieuwe design erger is geworden.

› reageer

Het is opvallend dat alleen de eerste pagina lang duurt. Ik vermoed daardoor dat het aan het mogelijk aan het uitlezen en zetten van cookies ligt. Uitgebreide analyse heb ik niet gedaan, maar ik heb wel de mogelijkheid van het switchen van layout uitgezet wat enkele cookies scheelt. Als je er nu geen last meer van hebt, lag het wellicht daaraan. Beetje "Trial and error" methode, maar het kan sowieso geen kwaad om de mogelijkheid van switchen uit te zetten, het is niet meer nodig en het wordt er in elk geval niet langzamer van

› reageer

ik vind het ook heel jammer dat het oude uiterlijk nu echt uit de lucht is. Kan namelijk niet echt wennen aan het nieuwe uiterlijk van deze site

› reageer

idd jammer dat het oude design nu niet meer gekozen kan worden.

TV is hier ook erg traag

› reageer

Hij is weer traag.....

› reageer

Inderdaad, en niet alleen de eerste pagina ...

› reageer

Ik dacht vanmorgen dat het probleem aan mijn verbinding thuis lag,
maar hier op het werk gaat het laden ook veel langzamer dan
gebruikelijk.

Ik krijg ook steeds foutmeldingen.

› reageer

ik vind het ook heel jammer dat het oude uiterlijk nu echt uit de lucht is. Kan namelijk niet echt wennen aan het nieuwe uiterlijk van deze site.
Kan de mogelijkheid van de oude layout niet weer aangezet worden?
Ook ik vind de nieuwe layout 'minder geslaagd' (dan druk ik me voorzichtig uit )

› reageer

op de compu van een vriend laadde de site razend snel (niet ingelogd) maar nadat ik ingelogd was ging het erg traag (tv home)!

Hebben meer mensen deze ervaring?

(ter info FF op een mac)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.